2

494 68 39
                                    

Yazar'dan

Bayan Bustier Adrien'a dönüp.İşaret diliyle'En arka sıradaki Siyah saçlı kızın yanına geçebilirsin'dedi.

Adrien başını sallayıp Marinette'in yanına oturdu.

''Bu bana çarpan çocuk Luka''dedi Chloe yanındaki Luka'ya.

''Demek-ki duymuyor Chloe o yüzden öyle davranmış olabilir.''dedi Luka.

''Olabilir''diye cevap verdi

Marinette Adrien'a elini uzattı ve bir tane de üstünde'Merhaba sınıfımıza hoş geldin ben Marinette tanıştığımıza memnun oldum' yazan kağıdı uzattı.

Adrien bir Marinette bir kağıda bakıyordu. Kağıdı okuduk dan sonra onun yapışkan kızlardan sandı ve sadece elini sıkıp önüne döndü.

Marinette ise içinden 'ne kadarda somurtkan ve kaba' diye düşünüyordu. Sonra oda önüne dönüp dersi dinlemeye başladı.

Ders bitince Adrien çantasından kitabını çıkardı ve okumaya başladı. Marinette de ona bakıyordu. Bir kaç dakika sonra yanlarına Luka,Chloe,Alya,Nino geldi.

''Marinette kantine gitmiyor muyuz?''dedi Chloe.

Marinette gözlerini Adrien'dan çekip Chloe'yeye çevirdi.

''Ha tamam gidelim.''Deyip ayağı kalktı.

''O da bizimle gelir mi acaba''diye sordu Nino.

Marinette''Dur kağıda yazalım ''deyip kağıda 'Bizimle kantine gelmek ister misin?'yazıp Adrien'nın omzuna dokundu ve kağıdı ona verdi.

Adrien kağıdı alıp ters çevirip arka kısmına' sırf modelim diye benimle iyi geçinip sonra bana zarar vereceksiniz değil mi istemiyorum 8 yıldır yalnızdım yine yalnız olabilirim.'yazıp. Kağıdı Marinette'e verir sonra kitabını alıp sınıftan çıkar.

Marinette ve diğerleri Adien'nın arkasından şaşkın şaşkın bakarlar sonra Marinetete kağıtta yazanları sesli bir şekilde okumaya başlar.

''sırf modelim diye benimle iyi geçinip sonra bana zarar vereceksiniz değil mi istemiyorum 8 yıldır yalnızdım yine yalnız olabilirim mi bu ne demek.''

''Demek-ki-''Nino'nun sözünü Marinette kesti.

''Ben yanına gidiyorum-''onun sözünü ise. Chloe

''Neden yoksa ona hayran mısın nede olsa o bir model''Marinette göz devirip.

''Hayır Chloe demek-ki yıllardır arkadaşı yok arkadaş olabiliriz''deyip sınıftan çıkıp Adrien'ı aramaya başlar.

Önce kantine bakar orada bulamayınca kütüphaneye gider.Kütüphanenin en köşesindeki masada onu görür. Yanına gider. Adrien kafasını kitaptan kaldırıp. Marinette bakar sonra göz devirip. Kitabına geri döner.

Marinette hızlıca Adrie'nın telefonunu masadan alıp ekranını açar. Adrien telefonunu almaya çalışır rehbere girip kendi numarasını kayıt eder. Sonra kendine mesaj atar 'Ben Adrien' diye. Sonra telefonu Adrien'a uzatır Adrien telefonunu alıp. Ne yaptığına bakar.

Marinette kendi telefonunu açıp ona mesaj atar.

(Mesajla konuştukları yerleri böyle yazıcağım.)

..................................................................

M=Seninle arkadaş olmak istiyoruz biz diğerleri gibi değiliz yalnız takılmaya devam edeceksen edebilirsin ama bizimle takılma şansın var.

A=İstemiyorum arkadaş falan.

M=Hayır hiç bir insan tek başına olmasına izin vermem bizimle arkadaş olucaksın.

A=Hayır olmayacağım.

..................................................................

Marinette Adrien'nın kitabını eline alıp ayracını arasına koyar. Adrien'sa Marinette'in ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışır. Marinette sol eline kitabı alır telefonunu cebine koyar sağ eli ile Adrien'nın elini tutup çekiştirerek kütüphaneden çıkarır.

Adrien kolunu hızlıca geri çekip durur. Adrien telefonunu çıkarıp yazmaya başladı.

..................................................................

A=Gelmiceğim.

A=Şimdi kitabımı ver.

M=Hayır vermiyorum.

..................................................................

Marinette yine Adrien'ı çekiştirerek götürmeye devam eder. Ve onu Kantine götürür. Etrafa bakıp. Arkadaşlarının oturduğu masayı arar ve bulur. Adrien hemen şapkasını kafasına takar Marinette ve Adrien Masanın yanına gidince. Marinette kendi sandalye çekip oturur. Adrien oturmayınca göz devirip ona sandalye çekip.Gözüyle sandalyeyi işaret eder. Adrien iç çekip oturur.

''''''''Marinette''''''''

''Efendim.''

''Nasıl başardın.''

''Zorla''

İlla Duymak Gerekir mi?
Bölüm Sonu

İlla Duymak Gerekir mi? | Adrienette [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin