5 F I N A L

534 67 142
                                    

Adrien'den.

Bunu söyleyince kendimi garip hissettim. Sonra Marinette önümde elini sallayınca. Telefonumu açıp yazmaya devam ettim.

...............................................................................

A=Kimi seviyorsun ki.

M=Boş ver nasıl olsa o beni sevmez.

A=Seni sevmiyecekse beyni yoktur zaten bence şimdi benim numaramdan çık onun numarasına gir ve seni çok seviyorum diye mesaj at.

A=Benim bir yere gitmem gerek sonra görüşürüz

..........................................................

Çantamı alıp telefonumu sessize alıp içine atıp her zaman gittiğim yere gitmek için yola çıktım. Sahile vardığımda.Çantamı çıkarıp. Kumların üzerine bıraktım ve yere oturdum..Şu an duymayı o kadar çok istiyorum ki. Denizin sesini duymak istiyordum. Annem ölmeden önce hep buraya gelirdik. Annem öldüğü zaman yolda koşarken araba bana çarpmıştı sonra sesleri duymamaya başlamıştım. Biraz denizi izledim. Sonra biri yanıma oturdu ve başını omzuma yasladı.Kafamı çevirip kim olduğuna baktığımda bu Marinette'di ama beni nasıl buldu... takip mi etti?

Kafasını kaldırıp gözlerime baktı.Sonra çantamı işaret edip telefonu çıkarmamı işaret etti.Çantama uzanıp yanıma çektim. Telefonumu çıkarıp açtım. Ve mesajlar yerine girdim.

.....................................................................

M=Dur gitme tamam söyliceğim şimdi.

M=SENİ ÇOK SEVİYORUM.

............................................................

Şaşırmıştım hemde çok .

.........................................................................

A=NE

M=Bir daha söyliyeyim seni çok seviyorum.

M=peki sen...

A=Bende seni çok seviyorum.

........................................................................

Telefonunu bırakıp bana sarıldı ve yanağımı öptü.Bende ona sarıldım. Ama o beni nasıl seviyor ki. Ayrıldıktan sonra.

.......................................................................

A=Sen niye beni seviyorsun ki ben duymuyorum ki.

M=İlla duymak gerekir mi?

A=Evet gerekir ben senin sesini duymadan nasıl yaşıyacağım.

Zaman atlaması

Marinette'den.

Kantinde telefonumdan sosyal medyaya bakıyordum. Sonra yanıma Nino koşarak geldi. Nefes nefese konuşmaya başlamıştı.

"Ma-rin-ette,Ad-ri-adrien'a araba çarpmış"

"NE"

"Hastaneye götürdüler. Hadi bizde gidiyoruz."

Hemen taksiye binip Adrien'nın kaldırıldığı hastanye gittik. Ameliyatın önünde beklemeye başaldık.

Yazar'dan.

Herkes Adrien'nın sağ salim çıkmasını bekliyordu. Ameliyat sonunda normal odaya alındıktan 3 gün sonra Adrien gözlerini açtı.Etrafa bakmaya başladı ama kendinde bir gariplik hissediyordu. Kulakları duyor muydu?İçeri doktor girdi ve hem konuşup hem işaret diliyle anlatmaya başladı.

"Doktorunuzla konuştum hayati riskiniz yok kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

Adrien artık duyuyordu bunu anlamıştı ama uzun zaman dır konuşmadığı için konuşmayı hatırlamıyordu.

Adrien otutur pozisyona gelip doktara dönüp kafasını salladı el işareti ile duyuyorum dedi.

Doktor hemen kafa sallayıp odadan çıktı.Bir zaman sonra içeri doktorlar ve Arkadaşları girdi.

Marinette "Güneşim" deyip koşup sarıldı.Adrien sevdiğinin ağzından duyduğu ilk kelime buydu mesajlarda söylüyordu ama onun ağzından duymak onu daha mutlu etmişti.

Adrien'sa ona Ayçiçeğim diyordu çünkü ayçiçekleri güneşe bakarlardı.

🌅🌻

Adrien Marinette'e sarılıp zar zor konuştu."A-ay çi-çiçeğim."

Marinette hemen ayrılıp Adrien'nın yüzüne baktı sonra ise doktora. Doktor Marinette'e gülümseyip konuştu.

"2. Kafa tranmasından sonra artık duyor ama konuşmada biraz zorluk çekiyor ona da siz yardımcı olucaksınız artık." (Böyle iyileşiliyor mu bilmem ama burası benim hayal dünyam nede olsa değil mi.)

Marinette gülümseyip "Tabii ki yardımcı olucaz"sonra Adrien'a dönüp"A-artık d-duyorsun"deyip. Yeniden sarıldı.

Zaman atlaması.

Adrien 2 yılın sonunda konuşmaya artık alışmıştı.İkiside istediği bölümleri kazanmışlardı.Marinette tasrımcı Adrien ise ressam bölümünü kazan mıştı.Şimdi ise birlikte dondurma yiyorlardı.

Akşam.

Adrien Marinette'i gözleri açtı ve herkes bir ağızdan.

"İyiki doğdun Marinette"

Gecenin sonunda Adrien Marinette'i bir odaya götürüp.Üstü örtülü bir tuvali gösterip.

"Benim hediyem hadi aç"

Marinette tuvale doğru yürüyüp tuvalin üstündeki örtüyü kaldırır.

Adrien Bir ayçiçeği tarlasının ortasında ikisini arkada ise bir gün doğumunu çizmişti.

Marinette arkasını döner ve Adrien'a bakar. Adrien diz çökmüş elinde ise bir yüzük vardı.

"İleride benimle evlenir misin Ayçiçeğim."

Marinette gülümseyip "Evet güneşim... " der.

Sonra Adrien yüzüğü takar ve sarılırlar.

İlla Duymak Gerekir mi?
━━━━━━━━ × ━━━━━━━━
Mutlu Sonsuz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlla Duymak Gerekir mi? | Adrienette [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin