══════ •『 ♡ 』• ══════
Adele'den
Sınıfa geldiğimizde içeri girdik ben tabiki tahtanın önünde durdum. Sınıftaki herkes bana bakıyordu. Ama Adrien ve Marinette sınıfta değillerdi. Ya geç uyandılar yada şuan bir akuma ile savaşıyorlardır her halde.
Bayan Bustier sınıfa gelince yanıma geldi ve.
"Sen yeni kız olmalısın"
Hadi ama normalde de hep sınıfa gelen yeni kız ben oluyorum burada yine ismim yeni kız.
Bayan Bustier'e gülümseyip"Evet, Ben Adele Bernard"
Sonra kapı birden açılıdı ve içeri Adrien girdi.Öğretmenin sınıfta olduğunu görünce ensesini kaşıyıp.
"Ehee em şey Bayan Bustier geç kaldığım için özür dilerim"
Ay gerçekte görmek daha değişik. Bayan Bustier gülümseyip."Alıştık Adrien yerine geçebilirsin"Sonra bana döndü ve"Sende Alya'nın yanına geç şimdilik."
Ne ama Marinette. Bayan Bustier sırayı eliyle gösterip "Burası"dedi.
Bende iç çekip Alya'nın yanına oturdum. Alya bana elini uzatarak."Hoş geldin Adele, ben, Alya tanıştığımıza memnun oldum"
Elini sıkıp"Bende Memnun oldum"deyip.Önüme döndüm. Ama sağımda Marinette vardı bana öfkeyle ben ise ona hayranlık ve şaşkınlık ile bakıyordum.
Bana sert bir şekilde"Burası benim sıram kalkar mısın?"
Tam ağzımı açıp ayağı kalkıyordum ki Bayan Bustier konuşmaya başladı.
"Marinette arkadaşın yeni geldi bu günlük o otursun"
Marinette'in sinirlendiği belliydi ahh hadi ama şimdi Marinette benden nefret edicek.Lütfen öyle birşey olmasın lütfen.
"Ama Bayan Bustier-"Sözünü kestim.
"Bayan Bustier Marinette yerine geçebilir hem ben Marinette in gözünde kötü durumuna düşmek istemiyorum."Marinette bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ona elimle masasını gösterip.
" Sen oturabilirsin" deyip.Çantamla birlikte arka sıraya Nathaniel'ın yanına geçtim.
Gerçek hayatımda da önde oturuyorum zaten hem bu okul bizimkine hiç benzemiyor. Bence arka sıralar daha güzel.
Dersi dinlemeye başladık ama ben pek bir şey anlamadım. Tabii anlamam daha bu konuları görmeme 2 yıl var.
Tenefüs zili çaldığında çantamı sırada bıraktım ve Marinette ile Alya'nın yanına gittim. Acaba konuşmasam mı?Oldu Adele sanki her zaman buradasın git konuş.Tamam gidiyorum.
İkisi çıkıp bahçede bir banka oturdular bende yanlarına gidip. Oturdum.
"Eee şey ben arkadaş olalım diye geldim."
Marinette gülümseyip cevap verdi. Demek ki benim artık kötü biri olduğumu düşünmüyor.
"Tabii olalım ben Marinette bu da Alya"
"Bende Adele Memnun oldum."
Sonra biraz nereden geldiğimi yaşımı falan sordular sonra ben dayanamayıp ortaya bir soru attım.
"Marinette,Ne zaman Adrien'a onu sevdiğini söyleyeceksin."
Marinette bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Çünkü bana ondan bahsetmemişlerdi. Tabii ben biliyordum.
"A-ama s-sen n-nasıl biliyorsun"
"Senin hakkında çok şey biliyorum Marinette, en büyük sırrını bile"
Alya lafa hemen atladı."Ne Marinette yeni tanıştığın birine en büyük sırrını söylüyorsun ama bana söylemiyorsun"
Marinette toparlamaya çalıştı ama yapamadığı için çok küçük bir yalan söyledim. Minacık ya birşey olmaz.
"Alya,başka bir sır değil. Adrien'nı sevdiğini söylüyorum."
"Haa ohh tamam"
Alya ayağı kalktı ve"Ben Nino'nun yanına gidiyorum konuşun siz"
Marinette "Tamam sonra görüşürüz"
Alya gidince Marinette'e döndüm."Tikki nerede?Bir kere seveyim ne olur lütfeeen."
"Ne"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adele Miraculous Dünyasında [✓]
Fanfiction❝Adele Bernard Miraculous Fanı Bir Kızdır.Peki bu kız fanının olduğu çizgi dizinin içine girerse ne mi olur?Adele'nin komik ve eğlenceli yolculuğunu okumak ister misin?❞ Writer & Miraculous [Başlangıç ve Bitiş] ↷ ➷2020 ➷2020 ...