══════ •『 ♡ 』• ══════
Adele'den
Marinette bunu dedikten sonra bayıldı.(Aslında bayıltmıyacaktım ama aklıma çok güzel bir plan geldi hahaha)
Marinette bayılınca Tikki çantasından kafasını uzattı.Ay bu çok şirin. Neyse Marinette'e dönelim Aha aklıma bir şey geldi.
Bahçeye biraz göz gezdirdim sonra ileriki bankta oturan Adrien'ı gördüm. Hemen yanına koştum. Mazallah ben gelene kadar Luka gelir falan.
"Adrien"
"Ne oldu....Ha...Adele"
"Marinette bayıldı da onu revire götürür müsün?"
"Tamamda ona ne oldu."
Marinette'in yanına geldiğimizde. Adrien Marinette'i kucağına alıp okulun arkasındaki revire taşıdı bende arkalarından Marinette'in çantasını taşıyarak onları takip ediyordum.
Tikki çantadan kafasını çıkarıp bana baktı ve konuştu.
"Sen ne yapıyorsun?"
"En sevdiğim ship'i"
"Ship mi? "
"Evet en sevdiğim Adrinette sonra Ladynoir sonra Marichat sonra Ladrien"
"Yani Kara Kedinin kimliğini biliyorsun"
"Evet şuan Leydisini taşıyor"
Tikki gülümsedi.Önüme baktığımda Adrien bana kaş göz yapıyordu. Bende gidip revirin kapısını açtım.
Adrien içeri girip Marinette'i yatırdı.Sonra bana dönüp" neden bayıldı?"dedi.
"Söylediğim bir şey yüzünden"
"Ne söyledin ki"
Ne diyeyim ben şimdi Onun uğurböceği olduğunu bildiğimi falan mı.Aslında söylesem çok güzel olur ama ben aynı anda öğrensinler istiyorum.
"Özel boşver sen Marinette'in yastığını düzeltsene"
Marinette yavaşça ayılıyordu. Adrien yastığı düzeltmek için eğildiğinde Adrien'ı ittirdim. Ve Marinette'in dudaklarının üstüne düştü.
İkiside şoktan hareket etmiyorlardı.Ben ise Tikki ile gülüyordum. Sonra Adrien'ın gömleğinin arasından Plagg'ın çıktığını gördüm.
Plagg ve Tikki ile birlikte kapıya doğru gittik. Kapıdan çıktım. Kapıyı kapatmadan önce. Fotoğraflarını çekip.
"Ben gidiyorum siz konuşursunuz mdkdkdn"
Sonra Kapıyı kapattım. Plagg'ı elime aldım."Yaa sen ne tatlı şeysin böyle kedicik"
"Sen beni tanıyor musun?"
"Evet şu beyinsiz Adrien'a akıl veriyorsun ama o seni dinlemiyor. Dkhdobıd"
Tikki ve Plagg ile konuşurken Revirin kapısı açıldı ve içeriden Adrien çıktı.Eyvah bittim ben. Ruhuma el fatiha.
Adrien yanıma geldiğinde Plagg saklanmamıştı.Bir Plagg'a bir bana bakıyordu.
"Senin Kara Kedi olduğunu biliyorum."
"NE"Sonra ağzını kapattı ve kısık sesle"Ne nasıl"
"Önce otur"Oturdu."İçerde ne konuştunuz"
"Özür diledim"
"Sen gerçekten bey- neyse boşver ben sana sonra anlatıcağım ben Marinette'in yanına gidiyorum. Haa bu arada Kagami'yi sevme ya neyini seviyorsun Uğur Böceği varken"
"Dur bir dakika sen uğurböceği nin kimliğini biliyor musun?"
"Eheh ben kaçar."
İçeri girdikten sonra Marinette in yanındaki koltuğa oturdum.
"Marinette, ne konuştunuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adele Miraculous Dünyasında [✓]
Fanfic❝Adele Bernard Miraculous Fanı Bir Kızdır.Peki bu kız fanının olduğu çizgi dizinin içine girerse ne mi olur?Adele'nin komik ve eğlenceli yolculuğunu okumak ister misin?❞ Writer & Miraculous [Başlangıç ve Bitiş] ↷ ➷2020 ➷2020 ...