4

266 44 34
                                    

══════ •『 ♡ 』• ══════

Adele'den

Marinette bana korkmuş bir şekilde bakıyordu. Haklı aslında yani biri gelip en büyük sırrımı bilecek ve ben ondan korkmayacağım.

Yanındaki koltuğa gidip oturdum ve konuşmaya başladım.

"Ben buralı değilim."dedim.

"Biliyordum sen bir uzaylısın."dedi. Uzaylı mı?

"Ne gerçekten benim uzaylı mı olduğumu düşünüyorsun bshdhdhh"

"Nesin peki?"

"Bak ben sizin hayatınızı dizi olarak izliyorum. Senin kimliğini ve Kara Kedi'nin kimliğini biliyorum. Bu arada insanım bende insanım. "

"Ne nasıl sen sen yani buraya mı ışınlandın."

"Bak onu bilmiyorum işte ne olduğunu sanırım öyle neyse boşver sen ne konuştuğunuzu anlat. Sonra benim senle Adrien'nın arasını yapmam lazım. Alya'dan yardım isteyeceğim. Ha ondan önce Kara Kedi'nin yanına gideceğim. Biraz onu cevapsız bıraktım da. "

Sonra sessiz bir şekilde"Adrinette yapacağım sonra ise Ladynoir"

"Ne duyamadım ne dedin."

"Anlat artık ne oldu?"

Marinette nefes verdi ve anlatmaya başladı.

"Yanlışlıkla düştüğünü söyledi bizim sadece arkadaş olduğumuzu söyledi ve özür diledi."

"Yaaa bıktım yeter 3 sezondur sHe JuSt FrİeNd den başka bir cümle söylemiyor ya bıktım başka kelime bilmiyor sanırım arkadaş sözcüğünü sözlüğümden çıkarıyorum. Artık."

Sonra koltuğun arkasına yaslanıp."huh Rahatladım"

"Şimdi ne yapacaksın? "

"A-yani Kara Kedinin yanına gideyim birazda onunla vakit geçireyim bay bay"

Tam kapıdan çıkıyordum ki aklıma gelen şeyle Marinette döndüm.

"Kendi telefon ve Alya'nın telefon numarasını verir misin?"

...................................................................

Telefon numaralarını alıp.Çektiğim fotoğrafı İkisinede attım. Marinette biraz daha kızarırsa domatese dönüşecek.

Hemen Adrien'ı aramaya başladım.İlk ders çoktan bitmişti okulun sonlarına gelmiştik.

Adrien'ı okulun kapısının önünde Kagami ile konuşuyordu. Bence Kakami ile.

Hemen yanlarına koştum.

"Hey ne konuşuyorsunuz Adrien"

Kagami gıcığı hemen lafa atladı.

"Sanane isimsiz."

"Sen bana isimsiz diyemezsin gıcıklar kraliçesi."

"Sende bana onu diyemezsin tamam mı?"

"Tamam değil. Hadi Adrien senle konuşaklarımız var"

"Ne o yoksa Adrien'a aşık mısın o beni seviyor bikere"
Artık çok olmaya başladı.

"1 Ben ona aşık değilim.2 O sana aşık değil.3 onu senden daha çok seven biri var ve sen o kişinin Adrien'ı sevdiğini bildiğin halde hem onunla arkadaşsın hemde Adrien'ı seviyorsun. Bu yaptığın hiç hoş birşey değil Kagami"

"Hadi Adrien"

Adrien'ı kolundan çekiştirip bir banka oturttum.

Adele Miraculous Dünyasında [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin