══════ •『 ♡ 』• ══════
Adele'den.Sabah birinin bana seslenmesiyle uyandım kim bu yaa.
"Adele uyan hadi"
Yattığım yerde doğrulup "Sen miydin?Bende bir an Marinette erken kalktı sandım. "
"Marinette'i uyandıramıyorum çok derin uyuyor sen uyandırsana."
Kafamı sallayıp onun yatağının olduğu kata çıktım. Yatağa oturup. Konuşmaya başladım.
"Marinette hadi kalk."
Duymadı bile. Ama şimdi diyeceğim şeyle havaya fırlar kesin. Biraz daha sesli bir şekilde.
"Marinette,Adrien ve Kagami sevgili olmuş keşke dün onu affetseydin."
Dediğim gibi uyandı.Sonra hızlıca konuşmaya başladı."Ne nasıl ya off ne yapacağız okula gitmeyelim yada gidelim."
Tikki gülmeye başlayınca anladı şaka yaptığımızı.
"Ne kadar kötüsünüz."
"Kötü değiliz Marinette sadece Adele ve ben sana küçük bir şaka yapmaya karar verdik."
"Çok küçükmüş tabi. Neyse okula gidelim."
"Tamam ben giyinip geliyorum."
Deyip. Banyo ya gidip üstümü giyindim İşlerimi halledip. Banyodan çıktım.
Marinette yine aynı giyinmişti.
Çantalarımızı alıp aşağı indik kahvaltı yaptık ve okulun yolunu tuttuk.
Okulun bahçesine girdiğimizde. Adrien'da Limuzin den iniyordu. Marinette onu görünce beni önüne aldı.Ve Beni ittirerek yürümeye başladı.Bir yandan da konuşuyordu.
"Adele ne yapacağım yanına ben mi gideyim o nun mu gelmesini bekleyeyim?"
Okulun kapısına gelmiştik. Adrien'a baktığımda yanında Kagami vardı.Her yerden çıkmasan olmuyor zaten.
Marinette'in elinden tuttum ve hızlıca Kagami ve Adrien'nın yanına götürdüm.
Kagami"Adrien ben sana bir şey söyle-"sözünü kestim.
"Aaa Kagami sende mi buradaydın. Ne söyleyeceksen sonra söylersin çünkü Adrien'nın sevgilisi yani Marinette ile konuşacakları özel birşey var. Gel biz senle biraz konuşalım onlar yalnız kalsın."
Kagami sinirden kıpkırmızı olmuştu. Adrien ve Marinette in ellerini birbirlerine tutuşturdum. Sonra Marinette'in kulağına "Affet"dedim sonra Kagami'yi kolundan çekiştirip okulun içine soktum.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun."
"Ship yapmaya uğraşıyorum desem."
"O ne be"
"Bana bak Adrien Marinette'i seviyor. Sende artık git başkasını sev."
"Olmaz"
"Sen öyle san Adrien seni sevmiyor."
Ufladı pufladı ve ağlayarak okuldan çıktı ve kırmızı arabasına bindi. Oh be. Umarım akumalanmaz.
O sırada Marinette ve Adrien.
Yazar'dan.
Adele Kagami'yi sürükleyerek uzaklaştırdıktan sonra. Marinette elini çekecekken Adrien daha sıkı tutar.
"Marinette lütfen beni affet lütfen."
Marinette biraz daha düşündü ve oda birazcık Luka'dan hoşlandığını hatırlayınca.
"Tamam affettim. Kedicik."
Adrien Marinette sarıldı.Marinette Adrien'a sarıldı.
""Seni seviyorum""
"Leydim""Kedicik"
Yanlarından hızlıca Kagami ağlayarak geçti ve arabaya binip gitti.
Adele'den.
Kagami'ye bakmayı bıraktığımda sol tarafta birbirine sarılan Adrien ve Marinette görünce hemen yanlarına koştum ve foğraflarını çektim.
"Alya bu fotoğrfada bayılacak."
"Sonunda ya çok mutluyum."
Plagg kafasını uzatıp."Sen bunlardan daha çok mutlusun."
"Evet daha mutluyum çünkü uzun zamandır bunu hayal ediyorum."
"Anladım"
Alya ve Nino yanımıza geldi.İkisininde ağzı sonuna kadar açıktı.
Nino yalandan öksürünce ayrıldılar.
Alya"Bu nasıl oldu kim söyledi herşeyi açıklayın."
"Ben yardımcı oldum birazcık."
Alya"Şükürler olsun."
Herkes gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adele Miraculous Dünyasında [✓]
Fanfiction❝Adele Bernard Miraculous Fanı Bir Kızdır.Peki bu kız fanının olduğu çizgi dizinin içine girerse ne mi olur?Adele'nin komik ve eğlenceli yolculuğunu okumak ister misin?❞ Writer & Miraculous [Başlangıç ve Bitiş] ↷ ➷2020 ➷2020 ...