10 Final

245 35 32
                                    

══════ •『 ♡ 』• ══════

Yazar'dan

Gabriel gidip Adale'nin kucağındaki Hugo'yu kucağına alır ve"Adı ney?Niye bana daha önce söylemediniz dede olduğumu?"

Marienette "Üzülmeyin diye."

Adrien"Adı Hugo"

Hepsi birlikte evlerine dönerler ve uyurlar.

Sabah uyandıklarında Mucize kutusunun ışıkları yanmaya başlamıştır. Ve garip sesler çıkarmaya başlamıştır.

Herkes salona iner.

Gabriel "Bu seste ne kısın şunun sesini."

Marinette "Bu ses nereden geliyor?''

Adrien"Mucize kutusundan geliyor."

Adele"E ne duruyorsunuz kutuyu getirin."

Marinette hemen gidip dolaptan mucize kutusunu çıkarıp.Büyük sehpanın üstüne koyar ve şifreyi girer ve kutu açılır. Ses susar.

Herkes kutunun etrafına toplanır. Kutunun içinden bütün kwamiler dışarı çıkar. Wayzz konuşmaya başlar.

"Usta,burada olmaması gereken birisi burada durması gereken zamandan çok fazla kalmış ve o kişi Adele Bernard."

Adele şaşkınlıkla"Ben mi?"

Wayzz Adele'ye dönüp "Evet senin gitmen gerekiyor ve bunu biz yani kwamiler yapacağız"dedi.

Adrien"Peki nasıl olucak o"

Adele"Ha gitmemi çok istiyorsun yani Adrien."

Adrien"Ne ondan değil sadece merak ettim."

Adele"Tamam,tamam nasıl gideceğim."

Wayzz"Sen yere oturacaksın bizde senin etrafına toplanıp sözcükleri söyleyeceğiz ve bir portal açılacak ve sende o portala gireceksin."

Adele"İzninle vedalaşa bilir miyim?"

Wayzz" Tabiki vedalaş a bilirsin."

Adele gidip Marinette sarılır. Sonra Adrien'a en son Hugo'yada sarılıp yanaklarını öper.

Gabriel 'ada görüşürüz der ve.

"Bir daha görüşemeyiceğimizi bilsem de görüşürüz."

"Bay bay"Hugo konuşunca hepsi ona bakar.

Adele Hugo'ya el sallayarak"Bay bay Hugo"

Adrien"İlk kelimeni Adele'ye söyledin ve bu bay bay mı baba demeni bekliyordum."deyince hepsi güler ve Adele gidip yere oturur.

Adele"Görüşürüz."

"""""""""Görşürüz"""""""""(Kwamilerde söylüyor)

Wayzz"Gözlerini kapat ve hiç konuşma tamam mı?"

Adele kafasını olumlu şekilde sallar ve gözlerini kapatır.

Bütün kwamiler etrafında çember oluşturup.Sözcükleri söylerler.

"""""""Huíchéng shíjiān"""""""

"""""""Zàijiàn"""""""

Büyük küre bir ışık kalkanını çıkar ve Hepsi gözlerini kısar.

Hepsi gözlerini açar. Adele artık yoktur. Adele kendi dünyasına gitmişti.

Marinette"Hangi dil konuştunuz?Ne dediniz?"

Adrien"Çince,Dönüş zamanı,hoşçakal"

Marinette "Artık Adele yok."

Adrien"Evet yok."

Final

Bu hikayede bu kadar ama Marinette ve Adrien için. Adele ninki hâlâ devam ediyor Adele Miraculous dünyasından ayrıldığında ne olduğunu öğrenmek için aşağı in.







































































































Adele'den

"""""""Huíchéng shíjiān"""""""

"""""""Zàijiàn"""""""

En son bunları duydum ve sonrasını hatırlamıyorum.

Gözlerimi açtığımda kendi evimin bahçesindeydim. Bir dakika bu rüya değilmiydi şimdi.

Sonra evin kapısı açıldı kapıyı açan annemdi. Bana biraz baktı sonra konuşmaya başladı.

"Sen ne zaman bahçeye çıktın? 2 dakika önce içeride tablete bakıyordun."dedi.

"Ne,2 dakika mı? Ben sadece 2 dakikalığına mı?Gittim."

"Nereye gittin ne saçmalıyorsun."

"Yok birşey anne sadece dışarıdan bir ses duyunca çıkıp bakayım dedim."

"Tamam "deyip .Bahçedeki masaya geçip oturdu.

Bende ayakkabılarımı çıkarıp. Eve girdim ve hemen tableti bulup açtım. Ekranda siyah üzerine beyazla Mucizevi kal yazıyordu.

Ne olduğunu anlamadım ama ya rüya yada gerçek olsun çok güzeldi.

Sonra aklıma gelen şeyle Wattpad'a girdim ve yazmaya başladım. Bundan çok güzel hikaye çıkar doğrusu.

S O N

Adele Miraculous Dünyasında [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin