Şeyma.

1.6K 131 130
                                    

Kahraman bakış açısı /Asya 🖋️

Kaya ve Uğurun hızlı adımlarla bize doğru yaklaştığını fark ettiğimde elimi yavaşça çektim. Ceyhun gerginliği hissetmiş gibi yüzüme bakıyordu, renk vermemek için usulca tebessüm edip "Memnun oldum Ceyhun" diye mırıldandım. Şuan tam anlamıyla stres çukuruna düşmüş gibiydim. Kaya daha da yaklaştıkça nabzım fırlıyor, kalbim kasılıyordu... Aramızda birkaç adım kalınca "A hoşgeldin sevgilim" diyerek Kaya'ya baktım. Gergin bir yüz ifadesıyle bana yaklaştı ve elini bel çukuruma koyarak, yanağımı eğilip öpmek bahanesiyle " bu ne hâl?" diye fısıldadı.

Durumu kurtarmak, Kaya'nın içindeki hayvanı bastırmak istiyordum. Kaya hesap sorar gibi gözlerime bakarken, ne diyeceğimi hızlıca düşünmeye başladım, Şimdi ne bok yiyecektim? O esnada Ceyhun'un şaşkın bir ifadeyle "Kaya Ulaş!" demesiyle zaman kazandığımı fark edip, az da olsa  üzerimdeki kaygı basıncından kurtuldum.

Ceyhun'un sırıtmasıyla Kaya hızlı bir şekilde başını çevirip  "Evet" diyerek  baktı. Ceyhun başını ululca iki yana sallayıp kıkırdayarak güldü ve devam etti.

" Senin sıkı takipçinim dostum. Uzun zamandır ortalarda görünmüyorsun. Haa bu arada Asya'yla sevgili misiniz?"

"Evliyiz" diye atıldım. O esnada Şeyma Kaya'daki gerginliği hissetmiş gibi yanıma gelerek durumu  kurtarmak ister gibi bir yüz ifadesiyle konuşmaya başladı.

"Ceyhun bey bizim kameramanımız."

"Sen" diyerek yutkundu Kaya. Şeyma'yı daha dikkatli bakıyordu. Baştan aşağı süzüp "Seni bir yerden çıkaracağım" diyerek devam etti.

"Şeyma" diyerek atılıp, konuyu dağıtmak için kıkırdadım, gerçekten şanslıydım.

"Yaa işte görüyor musun, evrime kafa göz dalmış resmen! Ben de görünce çok şaşırdım. Bu kadar güzelleşmesi ve ayaklarının üzerinde durabilmesi ne kadar da hoş..."

"Bir dakika, bir dakika" diyerek başını mesaj yazmak için eğdiği telefonundan kaldıran Uğur, bize yaklaşarak gözlerini kısıp dikkatlice Şeymaya bakmaya başladı. Nutku tutuşmuş, küçük dilini yutmuş gibiydi. Yüz hatları şaşkınlığın en dip noktasını yansıtırken, Ceyhun öksürerek rahatsız olmuş bir ses tonuyla konuştu.

" Bir problem mi var?"

"Hayır, hayır" diye tatlı sesiyle mırıldandı Şeyma. Solaryumdan çıktığını haykıran altın bronz teni, güneşin altında bir mücevher gibi parlıyor, ombreli sarı saçları ise hafif esen rüzgarın eşliğinde tenini okşarken, gülümsediğinde beliren bembeyaz dişleri bu ahanke virgül koyup, beyaz elbisesinin altındaki sexi bedeni yeryüzüne düşmüş bir afrodit gibi bu şenliğe noktasını koyuyordu...

Kehribar gözlerini Ceyhun'a çevirerek "Uğur tanıdığım biri, uzun zamandır beni görmüyordu" diye gülümsedi. O esnada öksürerek başını bana çevirip yüzüme bakan Kaya, sinirli bir şekilde gözlerime bakıp konuşmaya atıldı.

" Sakince soruyorum burada ne oluyor?"

"Hiç bir şey sevgilim"diyerek yutkundum. Şuan tek korktuğum şey  Kaya'nın deneme çekimlerimi mahfetmesi ve iş başvurumun red edilmesiydi.

" Nasıl hiç bir şey? "diyerek elime uzandığında, terleyen avuç içimi hızla bacağıma silip Kayanın elini tuttum. Ceyhun ise gerginliği hissetmiş olmalıydı ki boğazını temizleyip yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya atladı.

" Yanlış anlama kardeşim sadece çekim yapıyoruz, ben buranın kameramanıyım. "

" Neee?! "diyerek gözlerime baktı Kaya. Şuan tüm yüz hatları gerilmiş, ciddi anlamda öfkelenmişti. İşimi ve hobimi kaybetmemek için gülümseyerek, yanağına eğilip öpme bahanesiyle küçük bir buse kondurdum ve  kulağına fısıldadım.

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin