[Duygusal olduğunu düşündüğünüz bir şarkıyla okursanız daha güzel olur .]
-------------
"Kahve ? " Taehyung elindeki kupalarla yıldızları izleyen Jimine doğru yürüdü.
Sarışın yavaşça yanına soğuk çimenlere oturan gence bakmış ve uzattığı siyah kahve dolu , sıcak kupayı elleri arasına almıştı.
"Teşekkür ederim " mırıldandı Jimin .
Taehyung yavaşça kafasını sallayıp gökyüzüne bakındı.
"Bugün yıldızlar çok güzel ha Jimin -shi "
"Hm hmm " Jimin bir yandan kahvesine üflüyor bir yandanda yıldızlara bakıyordu.
"Taehyung ? "
Gözleri hala gökyüzündeydi.
Devam et derce sarışına kısa bir bakış attı esmer genç.
"İnsanlar ölünce yıldız olurlarmı gerçekten ?" Masumca mırıldandı.
"Bilmem , belkide " Taehyung kısık sesle konuştu.
Gecenin karanlığı iki yorgun adama ev sahipliği yapıyorlardı .
"Şu yıldızı görüyor musun ?" Elini hafifçe kaldırıp sarı evinin tam karşısında parıldayan küçük yıldızı gösterdi.
Taehyung yavaşça kafasını salladı . O küçük yıldızı görüyordu.
"Umarım o yıldızın sahibi yoktur . O yıldız ben olmak istiyorum . " Taehyung gözlerini kapattı .
Bu anlardan nefret ediyordu . Jimin her zaman ona daha çok bağlamasın diye gideceğini her zaman hatırlatıyordu.
Çenesine doğru süzülen gözyaşını Jimin görsün istemiyordu .
Jimin burukça gülümsedi.
"Olabilirmiyim Tae ?" Jimin yorgun gözlerini Taehyunga çevirdi.
Esmer beden hıçkırmamak için dişlerini sıkıyordu . Tekrar kafasını aşağı yukarı salladı .
"Hem küçük olsa dahi çokgüzel parlamıyormu . " mırıldandı sarışın.
"Çok güzel parlıyor. " zorla kurdu Tae cümlesini.
"Senden bir isteğim daha var "
Taehyung'un içi paramparça oluyordu , Jimin konuştukça.
"Söyle "
"Ben gittikten sonra " Durdu Jimin . Derin bir nefes aldı .
"Ben gittikten sonra buraya tekrar gelirsen, eğer tekrar gelirsen bu küçük yıldızla konuşur musun. Orada yanlız kalmak istemiyorum "
Taehyung sonunda hıçkırarak ağlamaya başladı. Omuzları titriyordu . Kafası yerdeydi .
Esmer beden deli gibi ağlıyordu . Jimin birsüre öylece durdu. Dudaklarını ısırmaktan paramparça hale getirmişti.
"Bana " hıçkırdı Jimin.
"Bana söz ver . Beni , beni yanlız bırakmaycaksın "
Taehyung Jimine bakıp kafasını yana yatırdı.
Gözyaşları esmer teninden yavaşça akarken karşısındaki küçülmüş bedene , masum gözlere baktı.
"Sana , sana söz veriyorum . Seni a-asla yanlız bırakmayacağım . Yıldızlardan daha g-güzel olan çocuk "
Taehyung Jimini kucağına hızla çekip sarıldı.
İki yorgun adam sarsılarak ağlıyordu şimdi.
Jimin daha sesli hıçkırdı . Korkuyordu . Günleri azaldıkça korkusu artıyordu.
Hani insan öleceğini hissedermiş ya ,sarışında hissediyordu .
Bedeni ruhu ölümün sessizliğini çağırırken sadece bekliyordu .
Ruhunun yıldızlara bedeninin soğuk topraklara ulaşacağı zamanı ....
-----------------------
☆Minik yıldızı boyarsanız çok mutlu olurum♡Üzgünüm :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sillage Texting | Jikook
Fiksi Penggemar°Yarı Texting [•Kokunun izi hala peşimde sevgilim.•] Jjk+pjm •07072020