Chapter 2

15 4 1
                                    

Rozhlédla jsem se po místnosti. Vypadala úplně stejně jako když jsem tam přišla poprvé já. Na gauči seděla dívka, v ruce žmoulala nějaký kus papíru. Měla krásné hnědé vlasy sestřihnuté do kratšího účesu, světlou pleť a na sobě černé, mokré šaty s dlouhým rukávem a krajkovým lemováním. A pak se podívala na mě. Růžové rty se jí roztáhly do úsměvu.
,,Ahoj Eleven."řekla a stále se usmívala. Zavřela jsem dveře.
,,Jakože zná moje jméno?" zeptala jsem se ostatních. Nikdo mi neodpověděl. Otevřela jsem pusu abych něco řekla, jenže jsem neměla co. Otočila jsem se ke dveřím a znovu je otevřela. Dívka se stále usmívala a hrála si s papírkem. Slyšela jsem že ostatní jdou za mnou, Max zavřela dveře. Pomalu jsem přišla k dívce a sedla si vedle ní. Otočila se na mě a přestala se usmívat.
,,Ahoj, em.. Já jsem El, ale to už zřejmě víš. A jak se jmenuješ ty?" zeptala jsem se jí co nejmileji to šlo. Dívka pokrčila rameny že neví. Na zápěstí vážně žádné číslo neměla.
,,Tak co kdybychom ti říkali Ziara? Od anglického Zero (nula)." navrhla jsem a stále pozorovala její zápěstí.
,,Tak dobře." její hlas byl stydlivý a tichý. Usmála jsem se na ni. Dlouho bylo trapné ticho. Potom se mi dívka podívala do očí.
,,Je zvláštní že si mě nepamatuješ." řekla a já jsem zvedla obočí. Co s tím pořád má?
,,Ale no tak Jedenáctko, černé vlasy, bílá kůže, šedé oči a jasně viditelné žíly." řekla a usmála se na mě. Ostatní absolutně nevěděli co se děje. Ale já už to věděla. Měla jsem pocit že se mi na vteřinu zastavilo srdce. Nebyla jsem schopná se pohybovat. UD (Zkratka pro Upside Down) se stále roztomile usmívala. Pár vteřin se nic nedělo. Potom jsem se otočila na Willa. Držel si v zadu krk, poznal že je tady. Když si všimnul mého výrazu, došlo mu co se děje. Okamžitě jsem se zvedla.
,,Myslím si že bych vám měla něco říct." pronesla jsem tiše a běžela ke dveřím. Ostatní běželi za mnou, cítila jsem na zádech jejich ustarané pohledy. Ihned jak jsem si byla jistá že jsou všichni venku, zamknula jsem dveře do místnosti s UD.
,,Co se děje El?" zeptal se mě Mike.
,,Včera jsem používala svoji schopnost, tu na vyhledávání lidí. Jenže místo toho koho jsem hledala jsem viděla ji. Nevím co je zač ale jmenuje se Upside Down." shrnula jsem to. Ostatní na mě vyjeveně koukali. První se ozvala Max.
,,Ona se jmenuje stejně jako ta dimenze?" zeptala se mě.
,,Ne. Ona je ta Dimenze." odpověděl za mě Will. Teď už se vzpamatoval i Lucas.
,,Ty to cítíš?" zeptal se Willa.
,,Ano." odpověděl mu jednoduše.
,,Moment." řekl Mike a rozběhl se k zamknutým dveřím.
,,Kam zmizel klíč?" zeptal se a já pokrčila rameny na znamení že to nevím. Okamžitě se rozběhl ke vchodovým dveřím a poté k oknu od místnosti. Pohotově ho otevřel a skočil dovnitř. Stál tam na místě jako by viděl vraha - možná něco horšího. Vyšplhala jsem za ním a skočila do pokoje.
,,Ale ne." řekla jsem a zakryla si ústa rukou. UD tam nebyla.
Potom za námi skočili i ostatní.
,,Kam zmizela?" zeptal se Dustin.
,,To netuším." odpověděla jsem mu.
------
Ahojky, omlouvám se že moc často nevychází kapitolky, ale píšu i druhou knížku 'I am monster' a celkově na to nemám čas. Jinak až dopíšu tuhle knížku, budu psát poměrně dlouhou fanfikci na STAR WARS, jelikož je to můj nejoblíbenější film / filmová série. Proto se vás chci zeptat, máte rádi star wars? Popřípadě Přečetli byste si fanfikci? Vaše odpovědi pište do komentářů

Neli

My name is Upside Down (ST, CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat