Tk

110 8 2
                                    

" 𝐂𝐞𝐡𝐞𝐧𝐧𝐞𝐦 𝐛𝐨ş , 𝐭ü𝐦 ş𝐞𝐲𝐭𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚..."demişti, acıyla yere çöküp ağlayan genç omega. Kanayan mührü, mavi derinliklerinden süzülen incilerle adeta bir yıkılışın anıtı gibiydi, çok değil biraz önce kolları arasında can veren mühürlü eşi ve Joseon hanedanının Kralı Alfa  Jeon Seungwoo kardeşinin kılıcıyla kalbinden vurulmuştu. Kiraz kokulu topraklar bu sefer liderlerinin kanıyla hüzün kokuyordu. Halk isyan ediyordu taht hain kardeşindi şimdi, kiraz çiçekleri solmuş yerine kapkara bir gelecek gelmişti.

Aradan yıllar geçti diğer hanedanlıklarda ele geçirilmişti, omegalara acımıyordu acımasız kral hapsetti hepsini kötü kadere.
Fakat kral kendi sonunu elleriyle hazırlamıştı , kötü bir plan kurdu oğlunu uzak diyarların omega prensi ile evlendirdi planı orayı ele geçirip tüm omegaları vahşice katletmekti. Her şey plana uygundu taki omega gebe kalana kadar, genç alfa kıyamadı eşine bu yüzden karşı geldi babasına, bu sefer hain kardeş için tekerrür etti tarih. Zira asıl mucize düşmüştü ana rahmine yüz yılın deltası geliyordu. Joseon koydular adını, ismini aldığı topraklara bereket getirsin diye. Delta nın doğumuyla Joseon'u yine kiraz kokuları  sardı alfa ve omega adaletle yönetti krallığı omegalar kavuştu özgürlüğe. Bu sırada delta büyüdü serpildi onun sırasıydı artık ama kurtlar endişeliydi, bazıları korkuyorlardı deltadan güvenmiyorlardı efsaneler vardı. Deltalar yıkım ve savaş getirirdi bu yüzden hazırlanmaya başladılar. Bunu duyan genç delta ise kendi krallığını korumak için harekete geçti çağırdı tüm krallıkların varislerini , savaş başlıyordu.

" Şü𝐩𝐡𝐞𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐡𝐚𝐢𝐧𝐝𝐢𝐫 𝐯𝐞
𝐭𝐞ş𝐞𝐛𝐛ü𝐬 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐤𝐭𝐞𝐧 𝐤𝐨𝐫𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤 𝐤𝐚𝐳𝐚𝐧𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞𝐜𝐞ğ𝐢𝐦𝐢𝐳h 𝐢𝐲𝐢 ş𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫𝐢
𝐤𝐚𝐲𝐛𝐞𝐭𝐦𝐞𝐦𝐢𝐳𝐞 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐥𝐮𝐫. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin