Megtört lélek

38 5 2
                                    

Következő nap a suliban gyorsan elterjedt a híre annak, hogy itt járt egy páncélozott „UFO", ebben a körzetben. A hír futótűzként terjedt el. Én pedig csak szörnyülködtem a dolgon.

„-Úristen mit csináltam! -Remélem nem fog kiderülni, hogy én voltam benne a páncélban! -És, hogy egy „UFO"-t rejtegetek..." – fogtam a fejemet, ahogy csak tudtam, Ricsi megbökdöste a vállamat.

Ricsi: -Elég furán viselkedsz. -Minden rendben?

Én: -Ühüm... -Azt hiszem... -Hé figyelj, gondolom te is hallottad, hogy volt itt valaki suli után, nem?

Ricsi: -Arról lenne szó? -Igen, hallottam. -Bár már más pletykákat is hallottam róla.

Én: -Ezek szerint mindenki máshogy mesélte el?

Ricsi: -Miért? -Te láttad?

Én: -Nem dehogyis... -Csak kicsit félek tőle, amiket hallottam róla.

Könnyű füllentést eresztettem le. Nem szívesen hazudnék senkinek, de ahhoz, hogy megvédjem magunkat sajnos rá kell vegyem magam.

Én: -És mit gondolsz róla?

Ricsi: -Szerintem kamu. -Ha lett is volna valami, maximum vad motoros lehetett.

Én: -Én olyat hallottam, hogy egy földön kívüli volt.

Ricsi kiköpte a vizet és hangos nevetésbe kezdett: -Én nem hiszek az UFO-k-ban. -Nem léteznek, ennyi.

Minden csoda 3 napig tart. A rejtélyes idegenről szőtt pletykák ezáltal leülepedtek és csak ritkán hozták fel témának vagy példának. Mindenki tudni szerette volna, hogy ki is van a páncél alatt, de szerencsére erre nem derült fény a kilétére.

...

..

.

Megatron és a csapata tengették mindennapjaikat, a szokásos programjaikkal. A Földet is meghódították volna, hogyha nem lett volna az autóbotok csapata. Csatákat veszítettek el azáltal, hogy nem számoltak le ellenségeikkel, de sosem adták fel az uralkodást a gyengék felett.

Megatron-nal való találkozásunk révén megtanultuk, hogy a gonosz sosem alszik és bármikor visszajöhet értünk. Az utolsó csatánk vele enyhén megsebesítettem Őt, nemcsak álmatlan éjszakákat szereztem ő miatta, hanem képes lettem felvenni a robot alakomat.

Mikor Megatron visszatért Amerikába, Üstökös szánakozva fogadta Őt.

Üstökös: -Oh, hát megsérültél gazdám? -Ki tehette ezt magával?

Megatron: -Tartsd meg a sajnálatodat magadnak!

Megatron fogta a bal karját, hogy le ne szakadjon a rozsdák miatt, ömlött belőle az olaj, az álca orvosok egyből mentek oda Megatron-hoz megjavítani őt.

Megatron: -Ha tudni szeretnéd Üstökös, egy ember tette ezt velem, és a társa.

Üstökös hatalmas nevetésbe kezdett Megatron válaszán, megfogta az álcáknak a vezére Üstökösnek a torkát és közelebb húzta magához.

Megatron: -Ha nem hiszed el, akkor a következő látogatásunk révén velem jössz! -És ugyanazt megtapasztalhatod, amit én. -Soundwave! -Készen áll a hajó?

Soundwave: -Természetesen Megatron nagy Úr.

Tudtuk, hogy még egyszer vissza fog térni Megatron, de azt nem hittük, hogy mihamarabb látjuk őt...

...

..

.

Napok teltek el azáltal, hogy szakítottunk Mazdával. Mindkettőnket nagyon megviselte az ügy, de tovább fokozódott a helyzet, mivel a suliban sem álltam meg a helyemet.

Múlt - Orion történeteWhere stories live. Discover now