Merve'den:
Doktorun endişeli bir şekilde bize bakmasıyla biz de iyice paniğe kapılmıştık. Doktor surat ifademizi inceledi ve uzatmadan konuşmaya başladı. Soğukkanlılıkla "Anneyi ve bebeği kaybettik. Başınız sağ olsun."
Dediği şey ile şok olmuş, neye uğradığımızı şaşırmıştık. Adeta olduğumuz yere saplanmış, kıpırdayamıyorduk. Gaye bile normalde bizden daha soğukkanlı olsa bile şu an bizden farklı değildi.
Farkında olmadan büyük bir feryat çığlığıyla dizlerimin üstüne çökmüştüm. Bağırıp çağırarak ağlıyordum. Kendimi kaybetmiştim. Evladı şehit olmuş anne gibiydim. Gerçi asla onları anlayamam. Ben şu an bu haldeysem onlar ne hale düşüyorlardır kim bilir?
Gaye'den:
Mervenin acı bağırışıyla kendime geldim. Doktorun söylediği ile uğradığım şoktan çıkmıştım. Hemen Mervenin yanına çöktüm. Sena, Eren ve Uraz da şoku atlatıp yanımıza çöktüler. Hüngür hüngür ağlıyorlardı. Uraz sessiz ağlasa da ağladığını fark edebiliyordum. Merve, Sena ve Eren şu an bunu düşünemeyecek durumdaydılar.
Gözümden bir damla yaş süzüldü. Ve bir damla daha. Ben de ağlıyordum. Ağlıyorduk. Gülenay burada olsaydı Gaye seni ağlatabildim sonunda! Diyerek sevinir ağlamamız devam ederse Zırlamayın lan. Gidek yemek yiyek. Derdi. Bunları düşündükçe ağlamam şiddetlenmişti.
Gülenayın bebeği yoktu ki. Bizi şok eden şeylerden biriydi bu. Hemen zorlanarak ayağa kalktım. Doktorun yanına gittim. Doktor halime üzgün, bir o kadar da soğukkanlı şekilde baktı. 2. ameliyathanedeki Anne ve bebeğin öldüğünü söylemiştiniz. Dedim. Gözlerimin pınarından yaşlar akmaya devam ediyordu.
Doktorun beni kafasıyla onaylamasıyla konuşmaya devam ettim. "Gülenay benim arkadaşımdı. Hamile değildi. Olsaydı eminim ki haberim olurdu. Lütfen bildiğiniz bir şey varsa söyler misiniz. Şu anda bunu düşünüp uğraşmam saçma görünüyordu ancak şu an öğrenemezsem bir daha öğrenemeyebilirdim."
Doktorun surat ifadesi değişti bir şey söyleyecekken bir kadın yanımızda bitti. O da perişan haldeydi. Beni es geçip hemen doktorun önüne atladı ve Gülayımın doktoru sizsiniz değil mi? 2. ameliyathane dediydiler. dedi heyecanla. Doktorun onaylamasıyla Nasıl kuzum, iyi mi? diye sordu yüzünde bariz bir endişe vardı. Doktorun Başınız sağ olsun demesiyle kadın da acı bir feryatla yere yığıldı bağırıp çağırıyor. Kendini dövüyordu.
Kadın için gerçekten üzülmüştüm ama 2. ameliyathanedeki Gülenay değil miydi? Hızlıca doktora döndüm ve Gülenay değil miydi 2. ameliyathanede olan? dedim. Gözyaşlarım durmuştu. Doktor bakışlarını kadından alıp bana döndü ve 2. ameliyathanede Gülay Yaldız vardı. Bir yanlış anlaşılma olmalı. Sizin arkadaşınızın ismi neydi tam olarak dedi hemen "Gülenay AKKAYA" dedim.
Doktor ise "Gülenay AKKAYA'nın 4. ameliyathanede olması gerekiyor. İsim benzerliğinden kaynaklı bir sorun olmalı. Kusura bakmayın. Danışmadakiler ile bu durum hakkında görüşürüm." Dedi. Doktorun böyle söylemesiyle adeta dünyalar benim olmuştu. Şu an benden mutlusu mezardaydı. Gülenay yaşıyordu! Hemen gelmişken Gülenayın durumunu sormaya karar verdim.
Gülenay nasıl peki? diye sordum. Doktor bana cevaben Arkadaşınız çok kan kaybetmiş. Kurşun riskli bir bölgeye denk gelmediğinden organlarda hiçbir sorun yok. Şu anki tek risk kan. Acil 0+ (Sıfır pozitif) kana ihtiyaç var. Kan bulmaya çalışıyoruz ancak sizden kan gurubu uyuşan varsa verin. Çünkü biliyorsunuz ki kan bulmak hele ki 0 kan gurubuna uyan kan bulmak oldukça zor. Dedi ve yanımdan hızla uzaklaştı doktor. Bu kadar uzun konuşmasını beklemiyordum. İşin kötüsü bizde kan gurubu sıfır olan yoktu. Erenler Gülenayı öldü bildiklerinden perişan haldedirler. Hemen yanlarına doğru hızlıca gittim. Yanlarına varınca kendimi alamayıp "GÜLENAY YAŞIYOR!" diye bağırdım. Bağırmamla bizimkiler şaşkın ve sevinçli ifadelerle bana döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo SarmAşık
Fiction généraleSadece eğlenmek ve bordo bereli olma hayalini gerçekleştirmek için yaşayan Gülenay, bir anda kendini çok karmaşık bir olay zincirinin içerisinde bulur. Hayatına yakışıklı bir bordo bereli girmesi, olayların tuzu biberi olur... ...