78. Наистина странен ден

132 5 1
                                    

Нощта падна и аз се прибрах удома веднага след като разказах на Тони и Итън за срещата ми с Аугустъс. Двамата изглеждаха притеснени, но Лукас ни увери че има план. Не знаех до колко можех да му вярвам, но нямах много варианти. Излязох от банята с мокра коса и по пижама, тананикайки си една приятна мелодия, когато забелязах братовчедка ми на леглото и подскочих.

– Лили! - възкликнах леко стресната и тя се усмихна.

– Уплаших ли те? Съжалявам! Мислех, че ще ме усетиш с вампирските ти сетива, но явно не са достатъчно силни, защото не си пълен вампир, като мен. - каза тя без усмивката и да пада от лицето и тогава другото ми аз се появи до прозореца.

На твое място бих и откъснала главата. - съобщи тя и аз поклатих глава със затворени очи.

– Както и да е! Чудех се дали искаш да гледаме някой филм... Тематичен филм! - предложи Лили и аз наклоних глава опитвайки се да разбера, за какво ми говори.

Това ще е интересно... - обади се другото ми аз пак и аз се доближих до леглото.

– Тематичен филм? - питах и Лили си сгъна краката върху леглото ми.

– Нали знаеш... Вампири! Мислех си за Здрач или... - побързах да я прекъсна преди да ми е изброила над двайсет ужасни филма, които изобщо не показват истината да си вампир.

– Всъщност... Уморена съм. Имах тежък ден и...

– Аз също! - прекъсна ме тя радостно - Запознах се с толкова много хора! Джаксън е много сладък, но мисля, че е с Мелиса... Не съм сигурна... А Бен ме покани на следващите танци!

– Кои следващи танци? - питах объркана, защото бяхме началото на януари, а пролетните танци все още бяха далеч.

– Не знам... Каза "следващите танци", което ми се стори супер сладко! - извика тя и аз кимнах - Ууу! Като казах, Крис от класа ми прави парти утре, но е само за дванадесето класници, затова се прави, че не знаеш. - тя ми намигна и аз се усмихнах.

– Радвам се за теб. - казах без много ентусиазъм и легнах върху завивките, защото не можех да за мушна под тях заради Лили.

– Не разбирам защо се мотаеш с тези твои приятели! - продължи да говори тя - Да, Тони е готина, но да си призная, доста е странна. Това момиче виждала ли е друг цвят освен черно и лилаво?! Ужас! А Итън... Итън е просто странен, но за сметка на това е сладък и те харесва, а Лукас... - очите ми се ококориха и аз застанах в седнало положение.

Неочакван обратDonde viven las historias. Descúbrelo ahora