41.Bölüm

2.9K 164 8
                                    

MÜZİK İLE OKUYUN.

-2 Gün Sonra Zerrie Çiftinin Düğün Sabahı-

Gözlerimi açıp simsiyah odaya göz gezdirdim. Bugün Perrie ve Zayn evleniyordu. 2 Gündür Perrie bana çok garip davranıyordu. Arkadaşımı kaybediyorum. 

Oflayarak yataktan kalktım ve banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım. Banyodaki diğer işlerim bittikten sonra pijamalarımı değiştirip siyah dar jean ve beyaz salaş tişörtü üzerime geçirdim. Saçımı toplayamıyordum çünkü kısaydı. Kahküllerimi topayla tepemde tutturup önüme gelmesini engelledim. Dolabımın çoğu siyah renkten oluşuyordu. Siyah, beyaz, mor ve gri renkleri vardı. Açıkçası bunları değiştirmek istememiştim. Belki onlar bile bana bişeyi hatırlatır umudu ile. 

Aşağı inip salona ilerledim. Salonda oturan Louis ve Niall'ı görünce yanlarına gidip oturdum. 

"Günaydın Ally" Bu isme artık alışmıştım. Önceki gibi tepki vermiyordum. 

"Günaydın Lou" Niall'ın dalıp gittiğini fark edince Louis'in kolunu dürtükleyip gözlerimle Niall'ı işaret ettim. 

"Nesi var?" Diye fısıldadım. Hoş, seslü konuşsamda beni pek duyucak gibi değildi. 

"Bugünki işlere daldı gitti" Dedikten sonra güldü. 

"Ne işi varki bugün?"

"Düğün falan işte" 

"Evlenicek olan Zayn ona n'oluyor" Dedikten sonra güldüm. 

"Tabi evlenirse" dedikten sonra oda güldü. Ama benim gülme durmuştu. Kaşlarımı çatıp Lou'ya baktım. 

"Ne demek evlenirse?"

"Boşver bebeğim bugünün tadını çıkar sadece" Dedikten sonra kalkıp yukarı gitti. Salona giren Perrie'yi gördüm. Benimle göz göze gelince elime baktı direk. Bende kafamı çevirip elime baktım. Yüzük çok güzel duruyordu. Kafamı çevirip tekrar Perrie'ye baktığımda sinirle yukarı çıktığını gördüm. Kalkıp peşinden koştum bende. 

"Perrie! Dururmusun!" O durmuyordu ama ben ona yetişmiştim. Kolundan tutup kendime çevirdim. Şımarık kızlar gibi oflayıp kolunu elimden kurtardı. 

"Rahat bırak beni Allison" 

"Nolduğunu söyliycek misin artık? 2 Gündür garipsin" 

"Off bişey olduğu yok. İzninle bugün kocam olucak kişinin yanına gitmem lazım. Beni özlemiştir" Dedikten sonra ilerledi. Arkasından baka kaldım öylece. Bana az önce ne ima etmeye çalışmıştıki? 

"Kızım" Arkamı dönüp kapıdan çıkan anneme baktım.

"Efendim" 

"Neler oluyor? Bağırışlarınızı duydum" 

"Bişey olmuyor. Perrie bir garip davranıyoda" 

"Anladım, dışarı çıkmak ister misin?" 

"Aslında, bugünki düğün için elbise bakmam lazım" Dudaklarını birbirine bastırıp düşündü. Mavi gözlerini gözlerime kenetleyip konuştu. 

"O zaman bir anne-kız günü harika olur ne dersin?" Gülerek kabul ettim ve ona sarıldım. İçime şefkat yüklüyordu resmen. 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Düğün alanına girdiğimizde dikkatimi ilk çeken şey uçuşan pembe-beyaz balonlar olmuştu. Perrie çok uğraşmış olmalı bu düğün için. Oldukça güzel görünüyordu etraf.  Niall ve yanındaki Beth'e baktım. 1 Ay önce tanışmışlardı ve şu anda çıkıyorlardı. Louis ve Eleanor kapıda gelen misafirleri karşılıyorlardı. Liam ve Dani ise ortada masaları dolaşıp herkesle muhabbet ediyorlardı. Harry sağa-sola koşturuyordu ama Miranda'yı görememiştim. [Multi Amca'da kıyafetleri var^^]

Çete || TanışmaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang