Smol Cashton
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
"Siktir..."
"Ama hayranlara biz haber verecektik!"
"Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz!?"
Calum Luke'la Michael'ın birer karış açılan ağızlarını umursamadan Ashton'dan telefonunu istedi.
"Dün çektiklerini silmedin değil mi?"
"Hayır."
Fotoğrafları seçtikten sonra telefonu tekrar ona verdi. Şu zekice açıklamalarından birini yazıp paylaşmasını istedi. Sonra da Ashton'ı çenesinden tutarak kendine çekti ve sağ yanağında beliren gamzesini öptü. Üstünde garip bir umursamazlık vardı. Rahattı.
"Aptalsınız. Ellerinizi birbirinizin üzerinden iki saniye çekemiyorsunuz!"
"Bak-"
"Hayır sen bak. Sorun temas halinde olmanız değil. Ama bunu herkesin görebileceği bir yerde yapmanız!? Delirdiniz mi?"
"Aksine, gayet aklım başımda. Yönetimden o kadar korkuyorsunuz ki kim olduğunuzu unutacak hale gelmişsiniz! Özellikle de sen, Michael. Sırf Simon sinir olsun diye Luke'u kendine çekip öpen sen değil miydin? 2013'ten bu yana ne değişti?"
"O sadece Simon'ın önündeydi. Bütün dünyanın değil!"
"Birbirinize laf yetiştirmeyi bırakıp bulunduğumuz duruma bir çözüm getirseniz?"
"Çözüm mü istiyorsun Luke? Tamam, hemen John'u arayıp bu siktiğimin saçmalığına bir son vereceğim. Kim olduğumu saklamaya çalışarak yıllarımı harcadım ve artık buna katlanamıyorum."
Ashton telefonunu bir kez daha, bugün son kez olmasını umuyordu, cebinden çıkardı. Tavsiye almak için aradığı John cevap verene kadar geçen saniyeler asırlar gibiydi.
...
...
...
"Hey! Ashton! Nasıl-"
"Bize yeni bir yönetim şirketi gerekiyor."
"Ne?"
"Tüm magazin dünyası biliyor John, her şeyi. Luke ve Michael'ı, Calum ve beni, her şeyi."
"Aman Tanrım..."
"Haberi kimin yaydığını öğrenmeliyiz."
"Öğrenince ne yapacağız ki?"
"Haberi silmesini söyleriz. Tekzip hakkı boşuna yok."
"Onu sonra düşünürüz. Şuan daha büyük problemlerimiz var."
Ashton iç çekti ve John'un göremeyeceğini bilse de başını salladı.
"Capitol Records'un Modest'in elinde tutmadığı kısmına geçiş yapmanız sizi sıkıntılı bir sürecin içine sokabilir. Ama eğer isterseniz anında sizi yanında isteyecek başka bir şirket buluruz."
"Peki hangileri hayatlarımızı mahvetmeye çalışmaz?"
"Total Management Group ya da Crush olursa mükemmel olur. Menajerinizle konuşup ikisiyle de birer görüşme ayarlayın."
"Pekala John, çok teşekkür ederim. Bugüne kadar yaptıklarının karşılığını ödeyemem."
"En sevdiğim müzik grubuyla bir akşam yemeğine hayır demem doğrusu. Bu yeterli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend // Cashton
FanfictionEn yakın arkadaşlar arasında birazcık spermin lafı olmazdı. <3 En yüksek sıralamalar: #1 calumhood #1 cashtonhoodwin #1 mukeclemmings #1 mukeaf #3 cashton #7 ashtonirwin #29 bff