Íme a rövid story LexiTW1D-nek sok szeretettel!
Ui.: Bocsánat, hogy ilyen soká' hoztam.1. Hagyj békén!
8. Kérlek ne engedj el!
20. Ha bajod esik nem állok jót magamért!Lysandra McCall, az ifjú Scott McCall a helyi alfa húga, ám közel sincs olyan ereje, mint bátyjának. Lysandra semmiféle természetfeletti képessséggel, erővel nem rendelkezik, ám mégis az összes harcban ott van bátyja mellett.
Ám sajna most Lysandrának volt szüksége testvérére, ugyanis a leányzó nem bele tudott szeretni a hirhedt "rosszfiúba" Theo Reakenbe? Hát de. Kettejük kapcsolata egy a könyvtárban eltöltött délutánon kezdődött, majd elég hullámozva folytatódott. Theo néha akaratlanul is megbánjta Lysat, akár egy elfelejtett találkával, vagy akár pusztán a bizalmatlanságával. Ez a nap is egy ilyen volt.
- Lysandra várj! - kiabált Theo a lány után a suliban, de az rá se hederített. Hát igen... Tegnap is találkoztak volna, ha Theo nem felejti el. - Áljj már meg! - kapta el a karját.
- Hagyj békén! - kiabálta a lány, majd kitépte magát a fiú karjai közül.
- Lysa sajnálom...
- Theo elegem van... Mindig csak a sajnálom, meg a bocsi, de nem próbálsz ezen változtatni. És ha most megbocsájtasz, dolgom van. - azzal elment.Lysa nagyon készült, mert ma este "bevetésre" mennek. 10 körül el is indult mindenki. Ugye Lysandra nem rendelkezik természetfeletti erővel, ezért mindenki nagyon félti.
- Lysa te maradj a kocsiban amíg mi ezt elintézzük. - tudta le ennyivel Scott.
-Nemár.. Menni akarok!
- Ha bajod esik nem állok jót magamért! Így jobb ha ittmaradsz! - Nehezen elfogadta a döntést. Egy darabig onnan figyelte a történetet, míg nem valaki be nem lőtt egy füstbombát a kocsiba. Lysa sebesen kiugrott, de ekkor még nem sejtette, hogy az ellenség karjaiba köt ki. Ott álltak, nyakágoz fegyvert szegezve a vadászok.
- Engedd el! Ő ember! - morogta Scott.
- Akkor teszteljük csak le. - és elkezdtek egy kést végighúzni Lysandra combján, az artéria irányaba. Ekkor valaki hátulról leütötte a rossz arcokat, és felkapta Lysat.
- Semmi gond. Már foglak. Vigyázok Rád! - Theo védemzeő karjai, és szavai csak úgy cirógatták a sebesült lányt.Amikor hazavitte Theo elkezdte ellátni a sérülését. Óvatosan ápolta szerelmét, mintha herendi porcelán lenne.
- Köszönöm Theo... - mosolygott a lány.
- Igazán nincs mit! - felelt, majd elengedve a lányt, készült kimenni.
- Kérlek ne engedj el! - húzta vissza Lysandra.
- Rendben! - odafeküdt a McCall lány mellé, és elkezdtek beszélgetni. Így ment ez egész este, amíg szemükre nem jött álom.
YOU ARE READING
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Werewolf~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...