Part 1. - NEW BOY IN MY CLASS

352 24 0
                                    

"crrrrrrrr" zazvonil mi budík přímo do ucha. Znechuceně jsem si sednul a promnul oči. "Nesnáším pondělí!" vztekle jsem si řekl pro sebe a vstal z postele. Jediný důvod proč nesnáším pondělí je ten že musím do školy. Nesnáším to tam! Všichni si na mě ukazují a pomlouvají mě! Do háje, co je na tom špatnýho že jsem gay. No tak jsem trochu jinej než ostatní. A co má být?! Jsem ze sebou spokojený!

"Už jen 2 roky a pak už mě tam nikdo neuvidí" brblal jsem si pro sebe když jsem se šel do koupelny trochu upravit a vyčistit si zuby. Utahaně jsem zívnul a šel se do pokoje převlíct.

"Snídaně Boo!" Zakřičela máma na celý dům.

Cítil jsem sladkou vůni palačinek. Miluju palačinky! Seběhl jsem ze schodů dolů do kuchyně.

"Dobré ráno mami" pozdravil jsem a dal jí pusu na tvář.

"Dobré i tobě" usmála se a podala mi talíř s palačinkami.

Položil jsem talíř na stůl a posadil se.

Zakousnul jsem se a uslyšel jsem za sebou "neudav se tím jídlem" řekla Lott když přišla do kuchyně.

"No co miluju palačinky vadí ti to?" ušklíbl jsem se na ni a ona se jen usmála.

Dojedl jsem palačinky, zvedl jsem se od stolu a odešel dát talíř do dřezu.

"Výborý jako vždy maminko" pochválil jsem jí snídani.

"Děkuju Louisi" řekla máma a dala mi pusu na tvář. Čapl jsem všechny věci a rozloučil jsem se. Zabouchl jsem dveře a běžel směrem k brance. "Ahoj Zee" pozdravil jsem svého nejlepšího kamaráda.

"Čau Lou" opdověděl a usmál se. Celou cestu do školy jsme si povídaly o tom jak je to ve škole hrozný a nudný.

"Zee tak co holky. Už nějakou máš?" Zvědavě jsem se něj kouknul a usmál se.

"Noo... mám" řekl šťastně

"A jak se jmenuje?"

"Jmenuje se Perrie Edwardsová" řekl Zayn pousmál se.

"Přeju vám to" trošku smutně jsem pronesl.

"Noták Lou. Ty si taky někoho najdeš neboj." Drcnul do mě a usmál se.

Usmál jsem se a dál jsme se bavily o nesmyslech.

Když jsme dorazily do školy zase jsem nastavil znechucenej výraz protože, jsem viděl moji třídní která mě moc v lásce nemá. A já ji taky ne. Začínala první hodina a já seděl v zadní lavici opřený o dlaň a koukal jsem z okna. Nevěnoval jsem výkladu plnou pozornost a dál se těšil až skončí škola. V tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Celá třída se otočila směrem ke dveřím a učitelka řekla "vstupte". Vešel modrooký blonďák s úsměvem na rtech. "a ano vy budete pan Horan jestli se nemílím" řekla s úsměvem učitelka. "Ano jsem to já" řekl. Otočil jsem se od okna a koukal na něj. Byl tak sexy! "třído přivítejte Nialla Horana" řekla učitelka. Nikdo si jí nevšímal a všichni věnovali pozornost svým telefonům pod lavicema. "Sedneš si vedle Louise" ukázala na mě a já se na ni podíval a na sucho polkl. "dobře" řekl Niall a usmál se na ni.

"proč ho posadila zrovna za mnou?!" mrzutě jsem šeptnul. Když se posadil vedle mě ucítil jsem šimrání v břiše. Podíval se na mě a řekl "ahoj ty musíš být Louis".

"bože on mě pozdravil" řekl jsem si v mysli. Podíval jsem se na něj a řekl "ahoj ano jsem Louis a ty musíš být Niall". Usmál se na mě a já byl štěstím bez sebe.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 11, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I hope you love me (Nouis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat