מסע מסוסע

189 6 0
                                    

נ.מ פרסי
בבוקר שלאחר מכן קמתי והתארגנתי למסע הזה, עכשיו שאני חושב על זה רוגע שווה יהלומים אצל חצוים זה כל כך נדיר ויקר, לאחר שהייתי מוכן התחלתי להתקדם לקבוצה ובעצם תהיתי לעצמי לאיפה אנחנו הולכים, לאחר הסבר קטן שאנחנו נטוס על פגסוסים לטקסס כי שם נמצא הדבר שהאדס רוצה בחזרה עלינו על הפגסוסים ועפנו לטקסס, אבל מה חשבתם שזה יעבור בקלות בין רגע 10 ציפורי ענק התחילו לתקוף אותנו,הוצאתי את החרב שלי וניסיתי לתקוף אותם אבל הם היו מהירות מידי,"למטה" צעקתי לסוסים בסוסית וכולם ירדו לאדמה ששם כנראה יהיה יותר קל להילחם.לאחר קרב ארוך ניצחנו את הציפורים והוריתי לפגסוסים לחזור למחנה אני משער שכבר לא בטוח פה,"אז איפה אנחנו?" שאלתי את כולם כולם הסתכלו על אנבת שהסתכלה במפה,"אני די בטוחה שאנחנו נמצאים בין מיסיסיפי לארקנסו וזה אומר שיש לנו הרבה הליכה", התחלנו להתקדם על פי מה שהבנתי יקח לנו לפחות חודש להגיע לטקסס אבל אני מאמין שנצליח לזרז את זה,לאחר עוד הליכה כבר ירד הערב אז הקמנו מחנה קטן והלכנו לישון, בובקר קמנו ממש מוקדם כדי להמשיך להתקדם ראיתי המון ערים במרחקים אבל לא הלכנו אליהם זה מה שחסר לנו המון אנשים ומפלצת מול כל האנשים,"תגידו למה אנחנו לא לוקחים רכב?" שאלתי את שאר חברי הקבוצה,היה שקט של מחשבה ואז אנבת דיברה "אין לאף אחד מאיתנו רישיון אנחנו באמצע שום מקום ורכב לא יוכל ליסוע באמצע שום מקום" הינהנתי והמשכתי ללכת עם שאר חברי הקבוצה,ואז קרה משהו מעניין מה קרה יש עוד הליכה זה הרגיש כל כך משעמם, אוי לא פתחתי פה מפלצות כנראה יגיעו אלינו ממש מהר,וכמו שאני מדבר ראיתי מפלצת באות אלינו והכול היה בסדר עד ש...
___________________________________________________
בום מתח קאבום בום מתח כן אני כל כך מרושע אין לי מה להגיד או לדבר אזזזז
עד לפעם הבאה
נתנאל

פרסי גקסון וכוחות האופל-כרך 2Where stories live. Discover now