- Odpowiednia osoba ? - zapytałam .
- Catrrisse - zaczął Nathaniel patrząc mi w oczy - myślę , że jedyną osobą z nas która byłaby w stanie to otworzyć jesteś ty .
- Nie gadaj bzdur Nat - przewróciłam oczami .
Wszyscy patrzyli na mnie wyczekującym wzrokiem .
Gdy byłam mała Mama opowiadała mi dużo o aniołach . Nie wiem nawet skąd tyle wiedziała , bo nawet wtedy anioły juz nie istniały .
- Cat zaufaj mi - powiedział Loki patrząc mi w oczy - weź księgę do rąk .
Chwyciłam księgę w dłonie a ta wyrwała się z moich rąk i z hukiem otworzyła .
Blask jaki od niej bił , był niebywały .
Staliśmy zdumieni .
- Co teraz ? - zapytałam niepewnym głosem - mamy otwartą księgę ..Nathaniel podszedł do niej i chwycił ją w dłonie .
- Nie rozumiem nic z tego - powiedział spoglądając przez dłuższą chwilę w księgę - tu jest napisane , że treść jest widoczna tylko dla aniołów .. Nikt nie jest wstanie jej odczytać ..
Przewracał kartki i zdezorientowany odłożył ksiege na stół .
- Musi byc ktos poza aniołami kto to odczyta - powiedział Thor - inaczej nie odnajdziemy żadnego anioła nie wiedząc jak go szukać ...
Podeszłam do księgi i otworzyłam na przypadkowej stronie .
- Ja mogę odczytać .. Widzę normalne zapisane kartki - powiedziałam niepewnie - nie rozumiem
Spojrzeli na mnie zdziwieni .
Loki podszedł do księgi i spojrzał na nią .
- Ja nie widzę tu nic oprócz wspominanego wcześniej napisu - odparł - Cattrisse jesteś aniołem..
Serce stanęło mi na chwilę .
Całe życie ukrywano przedemną , że jestem aniołem ?-Nie wierze w to , musi byc przecież jakies inne bardziej racjonalne wytłumaczenie - odpowiedziałam i zaczełem wertować strony księgi - jest coś o rozróżnienie aniołów a innych istot ..
- Czytaj Cat , nie mamy czasu się zastanawiać dlaczego to widzisz - powiedział Gromowładny .
Usiedliśmy szybko przy stole , a atmosfera wciaż była nerwowa .
- Włosy Anielskie zwykle są koloru promieni słońca lub najczystszej bieli . Oczy mają czyste , niebieskie , rzadziej spotyka się anioły o zielonych i piwnych oczach .
Cera , delikatna .
Zdarza się , że anioły mają blizny . Nie jest to kwestia śmiertelności , a zranień duszy .
Anioły mają skrzydła , jednak przez wiekszość życia pozostają one ukryte do momentu gdy posiadacz zasłuży na ich posiadanie .
Czasem nie ukazują się samoczynnie .
Istnieją też upadłe anioły . Ich skrzydła przebierają najpierw szary a potem kruczo czarny kolor .
Gdy skrzydła stają się ciemniejsze oznacza to , że dusza anioła umiera . Będzie on wciąż nieśmiertelny , jednak starci wszystkie uczucia i będzie " aniołem śmierci " . - przerwałam na chwilę aby znaleźć historię upadłych aniołów -
Anioły od wieków zwiastowały szczęście i dobro . Z czasem przybywało jednak upadłych aniołów .
Traciły one duszę przez zranienia. Przez wieki zjawisko to było bardzo rzadkie . Do czasu aż powstał Midgard.
Gdy Anioły przebywały w tym świecie brały na siebie ból cierpiących z ludzkiego świata . Ratowały midgardczyków przed śmiercią , przed cierpieniem i samobójstwem .
Jednak same brały na siebie za wiele , stając się potem bezdusznymi istotami krążącymi po wszechświecie .Gdy skończyłam zaparło mi dech w piersiach.
- Może zostały upadłe anioły ? Skoro sa niesmiertelne ? - zapytał Nathaniel .
- Myślę , że wszystkie anioły gdzieś są .. musieli zniszczyc ich dusze bo przeciez inaczej by się ich nie pozbyli .. są nieśmiertelne - dopowiedział Thor .
- Zamknieto je gdzieś , najpierw pozbawiono dusz , a potem zamknięto .. - powiedziałam pełna emocji .
- I ty jesteś ostatnim Aniołem z duszą Cattrisse - zaczął Loki po chwili ciszy - Jesteś naszą ostatnią nadzieją ..
CZYTASZ
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwy I | ZAKOŃCZONE |
Fiksi PenggemarPo prostu mam nadzieję ,że będziesz szczęśliwy Loczku .