Jisoo Lisa ve Chaeyoung ile beraber yolda yürürken rüzgârda esen yaprak ve kağıtlardan bir tanesi suratıma yapıştı. Elime alıp baktığımda bunun bir kağıt değil, bir poster olduğunu gördüm. Bir parti afişi. Poster de değil. Afiş. "Kızlar bakın, bir parti afişi" "hani? Bakiyim" dedi Jisoo Unnie heyecanla. Chaeyoung ve Lisa da yalvardı. "Nolur unnieeee gideliiim" "bencede gidelim ne zamandır eğlenmiyoruz" diyince Jisoo unnie, bende onayladım ve eve gittik. Afişte partinin bu gece olacağı yazıyordu. Bizde üzerimizi değiştirdik.
"Bemce bunlar parti için uygun?" Dedi Jisoo unnie. "Aynen" dedi Lisa. Sonra da bu kıyafetleri giyindik. Gerçektem de güzellerdi. Hem bize yakışmıştı da. Çok güzel olmuştuk. Saçımı yaparken hdmen instaya foto paylaştım.
Jennierubyjane;
Parti için son adım 💮🍀 @soyaaa_ @lalalalisa_m @roses_are_roseX: ooo Jennie hanım yakıyorsunuz gene ;)
G: hangi parti bende gelecem!!!
H: abooovv bu kız ne fenaymış hemen sevgilimden ayrılmalıyım!!!!
J: yakıyorsunuz JenJen hanım;))))
Soyaaa_: yakıyorsun ortalığı alev gibi Jennie'm.
Jennierubyjane: saol unniem.Saçımı da tamamen yaptıktan sonra, hazırdım. Kızlar da hazırdı. Hemen arabay bindik, ve navigasyonu açıp yolu tarif etmesini bekledik.
"Hedef belirlendi! Sağa dönün!"
"İyide sağda tünelin duvarı var!?"
"100 km sonra sola dönün!"
"Denize mi gircez?"
"3 km sonra hedefa varıyorsunuz!"
"Yemin ederim salak bu!"Dedim ve navigasyonu kapattım.
"Kkk jennie navigasyon ile ne de güzel kavga ettin kkk" "ya unnie! Ama bizi denize uçuracak bu deli!" "Neyse tamam tamam ben yolu hatırladığım kadarıyla giderim. Yolu bulamazsak da Seulgi'yi ararız,p" "onlar da mı geliyo?" "Evet" "yess bee!!"
Parti yerine vardığımızda, içkili bir yer olduğunu gördük. Ama ben içmeyi fazla sevmem zaten, fakat kızları bilmiyorum.
"Ahh, kızlar sonunda geldiniz" dedi Seulgi yanımıza gelirken. Direk Jisoo unnieye sarıldı. "Sizi çok özlemişim, hadi gelin dans fakan edelim." "Yok ben azıcık oturup etrafa bakıcam size sonra katılırım, siz gidin dans edin" "tamam JenJen sen nasıl istersen?" Dediler ve gittiler. Bende azıcık telefonda dolandım, sonra da telefonu bıraktım. Etrafı izledim. Birden bir çocuk yanıma oturdu.
"Selam güzellik naber;)" dedi göz kırparak" gider misin başımdan!" "Niye?" "Beni rahatsız ediyorsun!" "Ama çok güzelsin" "sen de çok tipsizsin!" "Uff seninlen de uğraşmaya gelmiyo gek benimle!" "Hayır yaa niyeymiş o!?" "Gel dedim mi gel!" Dedi ve beni sırtına aldı. "Yaa bırak benii!!" "Hayır"
Beni bir arabaya bindirdi. Sonra ise gözlerim yavaş yavaş kapandı....
Kim_JichUnnie
vsoo_candy
Jenkook_-_lover
JeonJendeuk
Jenkook-Turkey
jenkook_love
soyaaa_95
cemilekasim