Sabah Jisoo'yu yatağından iteeek kaldırdım ve okula geç kalacağımızı söyledim. O da hemen kalkıp üzerini değiştirdi.
Bende değiştim
Biraz benzeyelim dedik ;)
Hemen arabamıza binip okula gittin. Chaeyoung ve Lalisa bizi okulun giriş kapısında bekliyordu. Hemen yanlarına koştuk. Konuşa konuşa sınıfs geldik. Sınıftakiler dönüo bize baktılar. Onlara 'ne bakıyon lan!?' bakışı atınca herkes önüne döndü. Biz de en arka sıralara oturduk. Chaeyoung ile ben Lalisa ile de Jisoo oturdu. Biz duvar kenarında oturuyorduk. Önümüzde ise iki tane sığır oturuyordu. Ne dersi dinliyorlardı, ne de uyuyorlardı. Bildiğin müzik dinliyorlardı. Ama kulaklıklan tabiki. Hocs iki saattir onlara sesleniyordu.
"JUNGKOOK!!! JIMINN!!!!" ama duyan veya dinleyen yok. En sonunda dayanamadım ve önümde oturanım kulaklığını çıkarttım. Chaeyoung da kendi önünde oturanınkini çıkarttı.
Erkekler dönüp bize baktı. Sonra hoca tekrardan onlara bağırınca hocaya baktılar. Hoca onlara ceza verdi ve kütüphaneyi silmelerini söyledi.
"Hocam o iki kız da bizimle müzik dinliyorlardı fakat siz bağırınca bize, korktular ve bizim kulaklığımızı da çıkarttılar. Oysaki onlar müzik dinlemek istemişlerdi" "hicam yalan! Valla billa yalan!" "Sizde cezalısınız!"
Dedi ve Chaeyoung ile beni de sınıftan kovdu. Jungkook denen çocuk gülerek kütüphaneye indi. Ben ise somurtarak. Chae de gülerek indi neden acaba???
Jimin ise normal yürüyordu...
Ayh yazmaya üşendim ksksks, neyse yar8n devam ederim belki bysss.