Motiváció

22 1 0
                                    

Tudjátok kedves olvasóim az élet nem habos torta, de tehetsz azért, hogy úgy érzd, hogy mégis jó dolog ez amit mi itt művelünk. Olykor halkan a kis menedékünkbe megbújva sírunk és arra gondolunk, hogy nekünk milyen rossz és miért történik pont velünk ennyi negatív. Drága olvasóim ha ti is így gondolkodtok akkor bizony sosem fogjátok igazán értékelni azt amitek van.

Tehát ha rosszul érzed magad és úgy érzed, hogy az egész világ ellened van tedd azt amit én: Legyél egy kicsit boldog. Hogy mégis, hogy lehetnél boldog amikor épp mély ponton vagy? Segítek..

Adj hálát a kis alig észre vehető már már alap dolognak az életedben.

Adj hálát..
Azért, mert van mit enned.
Azért, hogy vannak emberek akik melleted állnak.
Azért, hogy jársz.
Azért, mert valamiben különleges vagy, egészen más mint a többi.
Azért, mert látsz.

és minden apró dologért amit szinte észre sem veszel, de ha véletlen eltűnne akkor nem lennél nélküle. Tudom ilyenkor nehéz, nagyon is de gondolj másokra. Akik éheznek nincs mindig tető a fejük felett, rászorulnak a segítségre mégsem kapnak. Te pedig itt vagy, mint a világ legszebb ékköve és éppen olvasol.

Tehát ha bármi baj van, szomorúnak érzed magad, akkor csak gondolkodj el ezen amit mondtam. Esetleg menj és segíts másnak. Hogy én miért mondom ezt? Mert adni jó és ha már csak szó nélkül össze pakolsz a szobában, segítesz a szüleidnek vagy bármely más családtagodnak már azzal többet tettél, minthogy sírsz és arra gondolsz, hogy neked mennyire rossz. Hidd el nekem ha cselekszel jót teszel.

Összegzésképp:

Ne feledd gondolkodj, cselekedj és szebbé teszed a világot.

Remélem tudtam segíteni és a borzasztó fogalmazásomból azért ki tudtad szedni a lényeget.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gondolataim fogságábanWhere stories live. Discover now