Part 1

165 2 3
                                    

Ik claire milene en kim en zoë. Wat gaan we doen eigenlijk nou ik dacht als we nou een 2 weken vakantie boeken waar de jongens ook naar toe gaan en in de zelfde hotel dan kunnen we hun tegen komen. Maar court is dat niet stalken. Nee jullie wel dan. Kom op jullie willen toch ook jai of cassius samuel of dioni als vriend of niet. Anders ga ik wel alleen. De meiden gingen naar huis. Ik was meg kaj aan het praten op fb.
Court: kaj waar gaan jullie heen op vakantie
Kaj: wij gaan naar spanje en jij
Court: de meiden willen niet ik ga maar alleen
Kaj: zou je dat wel doen anders ga je met ons mee
Court: het zal wel moeten alleen of met jullie wat vinden de jongen ervan
Kaj: ik hoop goed die laten denk ook niet zo'n meisje als jou alleen op vakantie gaan
Court: dat denk ik ook maar kaj je bent super
Kaj: geeen dank meissie 😘
Een week later hadden ze hun reis geboekt en ging ik met hun mee. De meiden hadden toch ook de zelfde vakantie geboekt. Ik was heel vroeg wakker want ik moest vroeg op schiphol zijn. Gelukkig stond mijn koffer al klaar. Pa wil je mij wegbrengen naar schiphol. Hoelaat vertrekt je vliegtuig. Die vertrekt rond 7 uur. En nu is het half 5. Okee 5 uur moet ik op schiphol zijn. Is goedd. We gaan de jongens zijn daar al. Dat is mooi. Mijn vader legde mijn koffer in de kofferbak. We stapte in. Zo nu lekker 2 weken op vakantie. Alleen jammer dat de meiden niet gaan. Niet weetende dat de meiden ook naar spanje gaan. We waren aangekomen bij het vliegveld. De jongens stonden al te wachten op mij. Mijn vader haalde mijn koffer uit de kofferbak en zette hem naast mij neer. Bel je als je aangekomen bent en dat de vlucht goed verlopen is. Dat doe ik pap. Dan is het goed. En zorgen jullie goed voor der en dat ze voldoende eet. Dat komt helemaal goed. Mooizo dan ga ik weer. Is goed ik gaf mijn paps een kus en hij stapte in en reed weg. Wij liepen naar binnen we moesten onze spullen bij de bagage ding door heen en we moesten zelf door ieat heen lopen. Daarna konden we naar de gate. Zo dat is een keer anders zonder vriendinnen op vakantie. Ja maar het komt goed. Jai ? Ja waar zitten we want jij hebt alle kaartjes. Staan ze op naam dan sam. Ja volgens mij wel. Jai kijk nou effe. Oke oke ik kijk cassius. Courtney en kaj zitten op stoel 34 en 35. Cassius en dioni op stoel 46 en 45. Jai en sam op stoel 23 en 24. Waarom zitten we allemaal ver van elkaar vandaan. Geen idee dioni zo bestelde de wij de kaarten. En de terug reis zitten we ook het zelfde. Haha mooi. We konden eindelijk instappen. We liepen allemaal naar onze plaats. Zo we gingen zitten. Zie jullie als we geland zijn weer riep kaj. Is goed makkerss. Wil je bij het raam of niet ja is goed kaj. Ik zat naast het raam. Ik misde de meiden wel. Bij milene claire kim en zoë. Die waren nu op het vliegveld hun vlogen pas om 9 uur. Maar die kwamen ook naar spanje. Claire kom je we mogen instappen. Ja ik kom eraan. ze stapte in het vliegtuig en gingen op hun plaatsen zitten. Ze waren ook in spanje aangekomen. Ze liepen naar hun hotel. Jongens mag ik vragen hoe de hotel heet eigenlijk. Hij heet hotel sol costablanca. Dat lijkt mij een mooi en groot hotel. Haha dat is het ook. Maar boys wie slaapt bij wie op de kamer. Ik slaap met cassius op een kamer samuel met dioni en jij kaj met courtney. Oeee hallo jai dat vind jij wel leuk he dat ik met een dame slaap. Kaj ruilen riep jai nee dat doe ik niet hallo ik ga deze knappe dame niet ruilen voor cassius. Lekker aardig weer kaj zei cassius. Was een grapje cas weet ik kaj. We haalden onze kamer sleutel op en we liepen naar onze kamer. Welke kamer nummer hebben we eigenlijk kaj. We hebben nummer 6. Weet je dat nummer 6 mijn geluksgetal is. Nee dat wist niet haha. Dan weet je het nu haha. Ik ging op het bed zitten en ik liep naar het balkon en ging de deuren open doen. Ik liep het balkon op en ik leunde op de stenen van het balkon. Wat is er court oh niks. Er is wel wat vertel het gewoon. Okee ik vertel het maar als je het geheim houdt kaj dan pas zeg ik het. Okee ik hou het geheim mooi. Nou ik miss mijn vriendinnen en miss ook een vriendje in mijn leven die altijd voor mij klaar staat wanneer het slecht gaat met mij of wanneer ik er klaar me ben. Gewoon iemand die om mij geeft en zegt het komt wel goed ik ben bij je maar nee niemand wilt mij niemand vind mij knap. Ik word altijd aangeken als iemand die gek en raar is en dat doet gewoon pijn oke. Kaj liep op mij af en duwde mijn gezicht omhoog en zei je bent niet lelijk raar of gek. En er zijn heus wel mensen die om jou geven. Ja zeker iemand die zelf gek is of raar dankje kaj dat helpt goed ik ga naar buiten en zie je wel. Ik pakte mijn jas en mijn tas en liep weg. Dat was niet mijn bedoeling zei kaj om jou boos te maken court. Kaj liep naar de kamer van samuel en dioni. Heey kaj alles goed. Nou nee wat is er en waar is court. Nou die is boos weg gegaan ze mist haar vriendinnen en ze mist een vriendje en ik dacht help haar effe te zeggen dat er wel mensen zijn die om haar geven. En toen liep ze kwaad weg. Kaj je pakte het weer helemaal verkeerd aan je had moeten zeggen dat jij om haar gaf. Shit ja maar ik geef ook echt om haar ken court nou al 3 jaar en ze is echt een goede vriendin geworden van mij. Ik heb gevoelens voor court gekregen. Dat weten we kaj maar we gaan eerst haar vriendinnen appen en vragen of ze even met ons kunnen praten zei sam. Goed idee sam riepen dioni jai cassius en kaj in koor haha kom nou maar. De meiden kwamen aan in de lobby in het hotel sol costablanca. De jongens liepen snel de trap af op naar de lobby ze hadden gelukkig de meiden gerecheld om hier te krijgen. Heeey meiden jullie zijn er eindelijk jaa haha. Claire was met dioni bezig hee tortelduifjes riep jai we moeten wat bespreken. Ze brachten eerst hun spullen naar hun kamer daarna gingen ze allemaal op de kamer van samuel en dioni zitten. Nou jongens vertel. Courtney mist jullie en een vriendje in haar leven maar kaj dacht haar even te helpen om te zeggen dat er wel mensen zijn die om haar geven maar hij had haar boos gemaakt en vergat zelf te zeggen dat hij heel veel om haar gaf he kaj vertelde jai. Dat klopt zei kaj. Maar kaj hoelang vind je court al leuk. Uhmm al 2 jaar ofzo wel leuk maar kaj je had het moeten zeggen tegen court zeiden kim en milene. Weet ik wel maar ik durfde het niet te zeggen want ik wist niet of ze mij ook leuk vind. Zoë zei dat kan ik jou wel vertellen kaj. Okee vertel maar dan zoë. Nou court is al 3 jaar verliefd op jou sinds de eerste dag dat ze jou heeft leren kennen kaj is ze verliefd op je. Nou kaj ze is ook op jou riep cassius vanaf het balkon. Ik bel der wel effe zei kim en milene.
Courtney bellen
Court: met courtney
Milen&kim: hooi lieve schat je spreekt met milen en kim
Court: hee meiden miss jullie zo
Milen&kim: wij jou ook maar waar ben je wij hebben een verrassing voor je
Court: ik ben bij de winkels in de stad hoezo eigenlijk
Milen&kim: wij komen naar jou toe en wacht daar op ons
Court: oh okee is goed.
Milene en kim liepen met ze'n 2en naar mij toe waar ze hadden afgesproken met mij. Eerst hadden ze met de rest allemaal wat besproken om te zorgen dat kaj iets met mij krijgt na 3 jaar. Die gingen naar een strand tent en waar ik kaj dan toevallig tegen kwam en dat hij het gaat vertellen. Ik zag kim en milene aankomen. Hee meiden huh wat doen jullie hier eigenlijk. De biys hadden het geregeld dat wij hier ook op vakantie gingen speciaal voor jou. Ahww dat is lief. Maar mag ik bij een van jullie op de kamer slapenn. Waarom dan meid. Ik ben boos op kaj. Waarom nou gewoon we hebben ruzie en waar over dan. Nou over dat er wel mensen zijn die om mij geven en dat hij niet zei dat hij om mij geeft want ik weet niet of hij ook op mij is. Maar hij zei het op een stomme manier en toen ben ik kwaad weg gegaan. Okee zullen we effe gaan winkelen court. Is goedd kim. We liepen door de stad en kwamen leuke winkels tegen. We gaan daar effe naar binnen meiden is goed. We kochten een leuk cocktail jurkje en leuke hakken. Court dit moet je straks aantrekken. We liepen terug naar het hotel. Ik kleede me om in de kamer van milene en kim. Kom we gaan waar heen. Naar een strand tent. Gezellig. We liepen over het strand richting de strand tent en we kwamen zoë claire jai cassius dioni en samuel tegen. Sam gaf een briefje aan mij en daar stond op kom naar het strand tent daar wacht ik op je x kaj
Uhmm meiden wat is hier aan de hand. Wat zijn jullie van plan. Niks ga nou maar gewoon dan hoor je wat kaj te zeggen heeft. Moet het echt. Ja het moet ga nu. Okee okee ik loop nu. Ik liep richting de strand tent en daar stond kaj op mij te wachten. Hooi court. Hoi kaj. Court kom je zitten. Ja oke. Ik wilde eerst sorry zeggen dat van vannochtend bedoelde ik niet zo. En ik ben die gene die om jou geeft. Echt kaj meen je dat. Ik meen het court. En court ik ben al 2 jaar verliefd op jou. Ik ook op jou maar dan al 3 jaar. Ahwww wat lieff. Lieve courtney zou je met mij willen. Natuurlijk kaj wil ik met jou. Ik legde mijn hand op kaj zijn schoot en kaj legde zijn hand op mijn hand. we dronken onze drinken op en kaj betaalde. Kaj wil je effe mee het strand op. Is goedd. Ik stond op het strand en nog bij de ingang van de strand tent. Ik stak mijn arm uit en kaj pakte mijn hand en ik bleef met nijn gezicht naar de zijne kijken. En ik trok hem mee. En ik verleidde hem en deedt romantische. Hij keek mij lief aan en verleidelijk aan. Kaj nou wij wat hebben ja. Zou jij mij kunnen beloven dat je vooraltijd bij mij blijft. Ik wel en jij ook bij mij court. Ik ging met mijn hand door kaj zijn haren en ik ging dicht tegen hem aan staan. Ik raakt met mijn hand zijn wang en hij de mijne en we stonden te zoenen. Kaj zullen naar onze kamer gaan. Is goed. We liepen hand in hand naar onze kamer. De rest was ook weer terug in het hotel.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Als je van mij bentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu