random zin om zin verhaal

163 7 6
                                    

Ik hou van pannenkoeken. Maar ik moet er wel door kotsen. Maar als ik het zie krijg ik honger xd. Dus koop ik een patatje. Met extra veel pindasaus en een lekkere milkshake. Vanille smaak en extra groot. En als ik alles op heb koop ik een dame blanche. Toen kwam Selena Gomez de winkel binnen samen met Norman Reedus. Zij kochten ook een patatje. En toen zei Amy: omg dat is Selena Gomez omg omg omg. Ze begon te flippen, Robin begon te gillen want ze zag Norman. Amy vroeg om een handtekening en Robin ging op normans schoot zitten en maakte allemaal selfies. Amy ging ook nog op de foto met Selena en daarna ging ze samen met Robin naar hun fiets. Norman volgde Robin op zijn motor omdat hij haar zo vet cool vind. Robin ging achter op de motor, maar Norman reedt zo de sloot in. Toen redde Norman Robin van verdrinkingsdood en sleepte haar zo de kant op. Selena en Amy kwamen aan gerent en belde een dokter. Maar dat hoefde niet want Robin werd gewoon weer wakker en Norman was daardoor zo blij dat hij haar knuffelde. Maar gleed toen uit en kwam met zijn hoofd tegen een steen waardoor hij naar het ziekenhuis moest. Robin geneesde hem met haar magische krachten en toen viel Selena per ongeluk om maar Robin kon maar een persoon genezen en ze had Norman al gekozen. Maar gelukkig had Amy een geneeskrachtige steen dus kon zij Selena redden, toen ze dat had gedaan trapte ze een steentje weg en die kwam tegen normans hoofd. Robin hielp Norman weer omdat ze hem wel kon genezen dus toen knuffelde hij Robin weer. Toen kwamen er Spaanse soldaten en namen Norman mee, Robin moest mee naar een andere plaats om daar eten te koken. Maar Robin ontsnapte omdat se overleef instincten heeft en ze redde Norman toen hadden de Spaanse soldaten Selena op haar hoofd geslagen en Amy haar genees steen gejat dus Selena was bewusteloos. Amy had gelukkig in haar zak een magisch poedertje waarmee ze haar geneesde, toen belde ze de bodyquard van Selena om haar te beschermen, daarna belde ze de Spaanse soldaten dat ze Robin of Norman moesten doden. Maar Robin had superkrachten en vermoordde Selena en Amy van een afstand en het was nergens mee te genezen echt helemaal nergens mee en Norman kwam in robins huis wonen omdat zijn huis stuk was en alle Spaanse soldaten waren ook dood en Robin en Norman waren onsterfelijk. Maar gelukkig had Amy een zus met magische kracht en die draaide de rollen om, en zette er een spreuken slot o. lekker voor je robin xd. The end. Maar het was het einde nog niet want se waren onsterfelijk dus se werden allemaal vrienden en zeiden allemaal sorry. The end.

random zin om zin verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu