Alarmın sesi çaldı hemen doğrulup saate baktım, dünkü olaylar beni çok etkilemiş olmalıydı çünkü gördüklerim normal şeyler değildi gördüğüm şeylerin rüya olmasına rağmen kalbimin atışını duyabiliyordum her nedense içimde kötü bir histe vardı. “Aman! Ne düşünüyorum ben ya” diyip banyoya gittim yüzümü yıkadıktan sonra okul kıyafetlerimi giymeye başladım gördüğüm şeyler aklımdan hiç gitmiyordu her şey bir bir gözümün önüne geliyordu ben üstümü giyinirken o sırada annem masayı kuruyordu üstümü giydikten sonra masaya oturdum az zamanım kalmıştı yemeğimi yedikten sonra yola çıktım hızlı adımlarla durağa yetişmeye çalışıyordum servisimin gelmesine az zaman kalmış olmalıydı yoldan karşıya geçerken o kadar dalgındım ki taksinin biri az kalsın beni eziyordu neyse sağ salim durağa vardım ve birkaç dakika sonra servisim geldi yerime oturdum ve okula kadar arkadaşlarıma gördüğüm rüyayı anlatmalımıyım diye düşündüm. Okula geldiğimde kararım kesin değildi ama büyük ihtimal arkadaşlarıma söyleyecektim,servisten indim okulun önünde yine her günkü gibi sıra vardı sırama geçtim müdürün konuşma yapmasını bekledim ancak müdür yoktu müdürün yerine müdür yardımcısı Serap hoca konuşma yapmak için mikrofonu eline aldı şimdi müdürün neden okulda olmadığı anlaşılmıştı. Eşi hamile olduğu için izine ayrılmıştı üç hafta okulda olmayacaktı onun yerine okulun işlerini müdür yardımcısı Serap hoca yapacaktı.Serap hoca görünüş itibariyle sert bakışlara,sarı küt saçlara ve uzun topuklu ayakkabılara sahipti ve bu özellikleri onu müdür yardımcısı yapmaya yetiyordu bile.Davranışı ile ise çok ama çok disiplinli bir hocaydı konuşmadan sonra herkes sınıflarına geçmeye başlamışlardı benim dersim İngilizceydi ve sınıfıma geçtim çantamı sıraya koydum ve oturdum birkaç saniye sonra Furkan da geldi ve günaydınlaştık tam Furkan’a rüyamı anlatacaktım ki İngilizce hocamız geldi ve Furkan’a dönüp “Sana tenefüste bir şey anlatacağım bana hatırlat” dedim oda anlamsızca bakıp “Tamam” dedi.Hoca sınıfa girmesiyle derin bir nefes alıp “Günaydın! Ben İngilizce hocanız Perihan” dedi Bu kadın iyi birine benziyordu umarım ön yargılı düşünmüyorumdur diye düşündüm bir süre konuştuktan sonra derse geçtik birkaç etkinlik yaptıktan sonra zil çaldı Furkan bana dönüp “Ee! Hani bir şey anlatacaktın anlat bakalım” dedi. Zaten dersten beri aklımdan çıkmamıştı Furkan bana hatırlatmasaydı da unutmazdım neyse ona dönüp bana anlatacaklarımla dalga geçmemesini söyledim başını salladıktan sonra ona rüyamı anlatmaya başladım…
Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı unutmayın lütfen :) Teşekkürlerr... :D :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...OKUL...(Askıda)
AventureYeni bir okul!... Okulun temelinde bir ceset!!... Korkunç bir anlaşma!!!... Ve herşeyden şüphelenen bir grup öğrenci!!!!... Bakalım kahramanlarımız bu laneti çözebilecek mi?...