~1~

158 6 1
                                    

      Ben Elissa. Hangi ülke olduğunu bilmediğim bir ülkenin küçük bir kasabasında yaşıyoruz.  Evet biz, ailemle. Annem Steli,  abim Marcho ve küçük kız kardeşim Emili, babam yok bizim için kendini feda etmişti. 5 sene de bir her aileden bir kişiyi alıyorlar köle olarak. Direnenler oluyor kadın yada erkek farketmez aralarından gönüllü yada seçilmiş olan kişi o büyük ve gelişmiş kasabalardaki insanlarla gidiyorlar. Babam direnmisti gönüllüydu ama bizi kurtarmak için.  Önceki senede anneannem köle olarak alınmıştı. Bir  sene kaldı yeni oylamaya.

    Burdaki insanları pek tanımayiz . Onlarda bizi. Çünkü burdaki insanlar korkak herseyden korkuyorlar. Tanışmaktanda . 17 yaşındayım. Evin dışına sadece bahçedeki sebzeleri toplamak için çıkarım. Abimin anlattığına göre fazla geniş bir kasaba sayılmaz ve insanlar burda satış yapmaz herkes kendi üretimis.  Karşımızdaki evdeki insanları kasabayi  tanımak istiyorum. Ama bizim kendimize güvenimiz yok. Kendimizi görmüyoruz. Başkalarını görsel kendimizi asla. Şu birikintisine olmaz çünkü her yer çamur oluyor. Cam yok ayna yok ve bunun gibi hiç birşey. Teknoloji yok. Bazen birey seçiminde ,aileden kisi yi seçmeye gelen adamların ellerinde telefonlar ve telsizler oluyor, görüyorum.

 

    Annem bana güzel olduğumu söylemişti. Fakat kendimi gormedigim için bilemiyorum. Saçım çok uzamadan üç kere kazıtmistim. Uzandiginda ise açık bir sarı olduğunu gördüm. Anneme benzediğini düşünüyorum. Ve ona benzemem  iyi olur  çünkü annem çok güzel. Kardeşim babama benziyor, abim ise bizden değil yani ne anneme nede babama benzediği söyleme bilir. Emili yi çok seviyo ve değer veriyorum. Babama benzediğinizi için.

    Bir gün abime dolaşmayı kafama not aldım ve yine erken bitirdiğimiz gün için gözlerimi kapattım. 

      Bu ikinci kitabım aslında ama diğerini sildim. Bunu beğeniceginizi düşünüyorum. Ilk bölüm sayılmayacak kadar kısa oldu , daha çok tanıtım gibi düşünün haftada en az bir bölüm yayınlamaya çalışıcam. Yorum ve votelerinizi bekliyorum.

     

Şu oylama varya köle lerin seçildiği o sene 5 senede bir geliyo ve yeni oylamaya ise 1 buçuk sene kaldı.

Nasıl BiriyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin