9. Bölüm

1.1K 52 149
                                    

Butch ise arkadan ona dil çıkarıyordu
ve sessizce " Bende gizlice gelirim" dedi.

🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

(Medya Boombubbles 💙💙💙)

Bubbles kardeşlerine kolyesinin bulunduğunu söyledi ve evden çıktı.

Boomer parka gelmişti bile ve bir banka oturdu. Butch ise Boomer a çaktırmadan Boomer ın oturduğu bankın yanındaki bir çalılığın içine saklandı.

Boomer herşeyden habersiz bir şekilde Bubbles ı bekliyordu.

Sonra gözleri sevdiği kızı buldu. Ona bakmaktan kendini almıyordu. Bubbles ise Boomer ı görünce ona içten bir gülümseme verdi ve Boomer ın yanına doğru ilerledi.

Bubbles: Günaydın Boomie

Boomer: Boomie?

Bubbles: Ahh şey sana taktığım isim
"dedi Bubbles heyecanla"

Boomer kızarmaya başlamıştı ve tabi bu Butch ın gözünden kaçmıştı ki Butch kıkırdamaya başladı.

Bubbles: Bir ses duydun mu?

Boomer: Uhm hayır neden sordun ki?

Bubbles: Sanki bir gülme sesi duydum

Boomer: Sana öyle gelmiştir herneyse işte kolyen

Bubbles a kolyeyi uzatır. Bubbles kolyeyi Boomer ın elinden alır ve boğazına takmaya çalışır

Bubbles: Çok teşekkür ederim benim için gerçekten değerli bir kolye.

Fakat ne kadar uğraşsada takamaz ve
"agh olmuyor ne kadar da sinir bozucu" diye homurdanır.

Onun bu davranışı Boomer a hem komik hemde çok tatlı gelmiştir Boomer ise kıkırdar ve "Takmanada yardımcı olmamı ister misin?" diye sorar.

Bubbles = Evet lütfen

Boomer, Bubbles ın elinden kolyeyi alır  Bubbles ın arkasına geçer ve kolyeyi takar. Bubbles ise Boomer kolyeyi takar iken kızarmıştır.

=REKLAMLAR=

Geçen seferki reklamdan sonra Mojo Jojoya benzeyen maymunlarımız peynir ekmek gibi satıldı, yani depolarımızda hiç maymun kalmadı fakat elimizde bedeva maymun almak uğruna ölümüne dayak yemiş  tuğla kafalı Brick Jojo var.

=REKLAMLAR BİTTİ=

Bunlar burada kızarırken Blossom ve Buttercup evde kavga ediyorlar.

5 Dk önce evde

Buttercup hala telefonundan oyun oynuyordu. Sonra odaya Blossom girdi. Blossom, Buttercup ı görünce gözlerini devirdi ve " Buttercup sen hala oyun mu oynuyorsun!" dedi.

Buttercup Blossom un dediği bu cümleye aldırmadan oyununa devam etti.

Sonra ise Blossom ın dediği 2. cümleyi duyması ile yerinden zıpladı.

Blossom ne mi dedi. Blossom un dediği "Buttercup hazırlan sana ETEK almaya gidiyoruz" cümlesi oldu.

Buttercup ise bu cümleden sonra "NE!?!!!" diye çığlık attı.

Blossom kardeşinin bu tepkisini gereksiz bulmuştu "Dediğimi duydun yakında okullar açılacak ve senin doğru düzgün bir kıyafetin bile yok!"

Buttercup kardeşinin bu dediğine sinirlenmiş olacak ki yatağından hızlıca kalktı, dolabına yöneldi ve dolabının kapağını sonuna kadar açtı "Doğru düzgün kıyafetim yok mu! Bunlar ne! kıyafet deyimi bunlar!" diye bağırdı.

Sonra blossom ise "onların arasında bir tane etek bile yok"   dedi.

Buttercup ise " Ben etek giymeyi sevmiyorum!!!" diye bağırdı.

Blossom:  Sevsende sevmesende o etek alınacak ve giyilecek!

Buttercup: Giymiyeceğim!

Blossom: Giyeceksin!

Buttercup: Giy-me-ye-cem

Blossom: Kitaplığımı yıktığını unutmadım Buttercup! Ben aşağıdayım hazır olunca aşağıya gel! alışverişe gidiyoruz!

Buttercup tam birşey söyliyecekken Blossom onun sözünü kesip "Aşağıda bekliyorum" der ve kapıyı kapatıp gider.

Blossom gidince Buttercup çok fazla sinirlenmiştir sinirini kontrol edemez ve dolabının yanındaki sandeleye tekme atar. Sandeleye yere düşer ve kırılır.

Buttercup ne yapacağını düşünürken " Alışverişe götürmek için önce beni bulman gerek" diye mırıldanır, penceresini açar ve Blossom a görünmeden penceresinden çıkar gider...

(Acaba burada bitirsem mi?)


















İn in
















(yok ya sizimi kırıcam devam edelim ❤️💚💙)

Bubbles ve Boomer sohbet ediyorlardır ve tabii Butch ta onları izliyordur.

Sonra Bubbles ve Boomer onlara doğru gelen Buttercup ı görür.

Bubbles, Buttercup a el sallar. Buttercup onları görünce onlara doğru ilerler ve "Selam sarı gafalar" der.
 
Boomer: Selam

Bubbles: Merhaba kardeşim sinirli görünüyorsun bir sorun mu var?

Buttercup kardeşinin sorusuna " Ah evet evden kaçtım" diye cevap verir Bubnles ve Boomer ise şaşkınlıkla...

Bubbles/Boomer: Ne!? "diye bağırır"

Buttercup: Yani aslında pek evden kaçmak sayılmaz daha doğrusu Blossom dan kaçıyorum.

Boomer: Nasıl yani?

Buttercup anlatmaya başlar " şimdi ben telefondan oyun oynuyordum sonra Blossom geldi ve kıyafet almaya gideceğimizi daha doğrusu etek almaya gideceğimizi söyledi bende çaktırmadan evden kaçtım.

Bubbles: Ah hadi ama kardeşim sadece bir etek sence fazla abartmıyormusun

Butch onları merakla dinlerken, Buttercup, Bubbles ın bu sorusuna karşılık büyük bir tepki verdi "Fazla mı! bence az bile yapıyorum! biliyorsunki etek giymekten NEFRET ediyorum!" 

Tam Bubbles bir şey diyecekken uzaklardan Blossom un sesi duyuldu Blossom "BUTTERCUP NERDESİN" diye bağırıyordu.

Buttercup, Blossom un sesini duymasıyla birlikte yerinden zıpladı.
Hızlı bir şekilde konuşmaya başladı "Eyvah! Buraya geliyor" dedi ve etrafına bakmaya başladı.

Sonra Butch ın içinde bulunduğu çalılığı fark etti ve "Bana bakın sarışınlar beni görmediniz duymadınız bilmiyorsunuz! ve Boomer eğer Blossom ı buradan uzaklaştırmassan kardeşimi sana vermem!" dedi

Bubbles ve Boomer ona şakınca bakarken Buttercup hemen Butch ın olduğu çalılığın içine atladı.

=DEVAM EDECEK=

Evet benden bukadar. Öncelikle yorum yazan herkese çok teşekkür ederim. Umarım beğenmişsinizdir hatalarım, yazım yanlışlarım olduysa affola.

SEVİLİYORSUNUZ💙💚❤️♾️

DÜŞMAN AŞK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin