37.

1.2K 79 6
                                    

○Taehyung pov.○

Hetünknek ez a nyaralás nagyon jól jött. Hihetetlenül összekovácsolódtunk. Hoseoknak, Yoonginak, és nekem is jót tett ez az utazás, ugyanis, elmentünk randizni, beszélgettünk egy csomót, és még jobban megismertük a másikat. Viszont, az az este, nem sorolható a kedvenceim közé...én tényleg nem akartam megtenni ezt Jiminnel, de azt sem akartam hogy egy idegen smárolja le. Kétszer akkora volt mint mi, csak úgy eljönni nem tudtunk volna. Mondhatjuk azt hogy hogy nem volt választásunk, de ez nem változtat azon a tényen hogy félreléptünk.
- Taehyung, tényleg megbocsájtunk. Ne sírj már. - Törölte le nevetve könnyeimet Hoseok. Na igen, mióta Jiminék kimentek, csak mégjobban sírok. Egyszerűen nem hiszem el hogy ennyire jók hozzám, ezek után...
- De én annyira sajnálom.
- Tudjuk, Tae. De szeretünk téged, szóval nincs semmi gond. - Yoongi megpuszilta a homlokom, s feltápászkodott a földről.
- Szóljunk a többieknek, és menjünk le a medencéhez.
- Rendben. Én szólok mindenkinek, Taehyung te szedd rendbe magad, Yoogi te pedig pakold össze ami kell. - Hoseok is felkelt, s kiment a szobából, hogy azt tegye, amit mondott. A fürdőbe mentem, hogy megmoshassam az arcom, s miután ezt megtettem, átöltöztem. Mivel Yoongi is végzett, egyszerre léptünk ki az ajtón, s találtuk szembe magunkat a többiekkel.
- Akkor mehetünk is le. - Csapta össze tenyereit Namjoon.
- Ne...miért velünk történik ez...Jimin, ugye te is látod azt amit én ? - Ragadtam meg a karját, mikor lent, a medence mellett, megláttuk az éppen napozó, tegnapi fiút.
- I-igen. Hogy lehetünk egy szállodában ? - Kérdezte rémülten. Persze a fiúk figyelmét sem kerülte el, hogy teljesen rémülten, bámulunk valakit, ezáltal Yoongi rá is kérdezett.
- Mi a baj ?
- Ő...ő a-az aki t-tegnap ott volt a b-boltban. - Mutatott rá a fiúra Jimin.
- Tudjuk mit kell tennünk fiúk. - Dobta le kezeiből a cuccait Jungkook, s cselekedetét követte Hoseok és Yoongi is. Mielött még megakadályozhattuk volna, sietősen elindultak a még nyugodtan pihenő fiúhoz, s Jiminnel ijedten összenéztünk, hisz tudtuk...az a fiú most nagyon megfogja bánni a történteket...

○Jungkook pov.○

A srác felé álltunk, ezzel eltakarva előle a napot, így kinyitva szemeit, levette a napszemüveget, és szemöldök ráncolva végig nézett rajtunk.
- Segíthetek ?
- Igen. Mondjuk ásd el magad, úgy örökre. - Morogta neki Yoongi.
- Mit tettem ? - Kérdezte értetlenül, mire a napágy lábát megrúgva vicsorítani kezdtem.
- Rámásztál a pasimra. - Mutattam párom felé, s ő is arra nézett.
- Ohh, a rózsaszín szépség a tiéd ? Pedig tegnap még a mellette állóval csókolózott.
- Csak azért tették mert kényszerítetted őket. - Emelte fel a hangját Hoseok is, s Yoongi folytatta.
- Aki a pasinkat bántja, velünk gyűlik meg a baja.
- Várjunk, most a szépségnek három pasija van ? - Húzta fel szemöldökét, miközben nyelt egy nagyot, látszólag megijedt.
- Nem. Ő csak az enyém. A másik fiú pedig, csak az övéké. - Kezeimmel hevesen artikuláltam, és már közel voltam ahhoz, hogy beverjek neki egyet.
- Oh bocs haver, de túl formás a feneke ahhoz, hogy csak úgy ott hagyjam...nem adod kölcsön egy menetre ? Mondjuk a másik is elég jól néz ki, szóval őt is elkérném egy körre. - Gúnyos hangja, és szavai miatt, mintha előjött volna belőlem a vadállat, ragadtam meg pólóját, nyaka szegélyénél, s úgy emeltem fel, miközben Hosoeok kirúgta alóla a széket. Arcába vicsorítottam, és ledobtam a földre. Fájdalmasan felnyögött, és arca grimaszba fordult.
- Soha többet, ne vedd a szádra. - Vertem be neki. - Ne nézz rá. Ne beszélj hozzá, és egy életre felejtsd el. - Minden mondatom végén megütöttem, s egy utolsó megvető pillantás után, félreálltam hogy a másik két fiú, is megbosszúlja az egészet.
- Na, mostmár mehetünk. - Porta le tenyereit a lila hajó, és önelégült arckifejezéssel, visszamentünk, az éppen tátott szájjal bámuló párjainkhoz.
- Édesem. Mehetünk fürdeni ? - Kérdeztem szórakozottan, s ajkaira pusziltam.
- A-aham. - Felelte akadozottan, s vontatottan bólintott. Kezénél fogva, húztam a medence mellett elhelyezkedő, egyik napágyhoz, s miután lepakoltam rá, Jimin szemébe nézve, vettem le magamról pólómat, amit egy nagy nyelés kíséretében, árgús szemekkel, nézett végig.
- Kicsim, menjünk fürdeni. - Lehámoztam róla pólóját, s belevezettem a vízbe.

○Jin pov.○

- Olyan nyugis most minden. Leszámítva a kivégzést az elején...- Sóhajtottam fel, párom mellkasának döntve hátam.
- Igen, mondjuk megérdemelte...- Helyeselt. Mi is a medencében pihentünk, egy olyan részen, ahol volt egy kis kiülő szerűség, és innen figyeltük a párokat. Jimin és Jungkook egy kicsit arrébb vonulva, romantikáztak. Néha váltottak egy-egy csókot, mikor szenvedélyeset, mikor egy lassú szerelmes csókot. Jungkook felkapta Jimin az ölébe, megforgatta, s homlokukat egymásnak döntötték. Hoseok, Yoongi és Taehyung ennek ellentéte volt. Ugyanis ők inkább játszottak, és ugráltak, Yoongi kivételével, aki csak szerelmesen pislogva, bámulta két párját, a medence szélén ülve, lábát a vízbe lógatva. A vízbe játszó páros, gyakran oda úszkál a harmadik fiúhoz, hogy beljebb invitálják, de ő mindig kedvesen elutasítja őket, miszerint jó neki ott ahol van, ezáltal egy csók után, a másik kettő visszatér az játékhoz, s ugráláshoz, néha bosszúból lefröcskölve a medence szélén ülő fiút. Mi pedig itt ülünk, mintha a szüleik lennénk, és felügyeljük őket.
- Ez a nyaralás, elképesztően tökéletes volt, egy-két dolgot eltekintve, nem gondolod ? - Pillantottam fel rá, s elmosolyodtam, mikor arcomra simított, és egy apró csókot nyomott ajkaimra.
- Ez valóban így van. Végre elég bátorságot gyűjtöttem, hogy bevalljak neked mindent, Hercegnőm. Ahogy elnézem nekik is elég jól sikerült, mintha sokkal jobban közelebb kerültek volna egymáshoz. Remélem ez örökre így marad. - A mellkasomat simogatta, én peidg elgondolkoztam, az utolsó mondatán. Muszáj megállnom, hogy ne kotyogjam ki, hogy éppenséggel, Jimin pont azt tervezi hogy megkéri Jungkook kezét, ezáltal örökre egybe kötni az életüket. Már a gondolatra is elsomolyodom, amiért ez meg fog történni, és mosolyom csak szélesedik, mikor belegondolok, hogy ez Namjoonnal és velem történik meg...
- Én is nagyon remélem. - Bólintok vigorogva.
- Hercegnőm. Ha hazamentünk eljönnél velem egy randira ?
- Csak egyre ? - Emeltem rá tekintetem szórakozottan, mire elkuncogta magát.
- Hát egy jó pár randira elszeretnélek még vinni.
- Reméltem is, én szőke lovagom.
- Hmm...lemaradtam volna az esküvőnkről, hogy már a lovagod vagyok ? - Dörzsölte meg állát játékosan elgondolkozva.
- Hát akkor ezek szerint én is lemaradtam róla. Kitudja, lehet valahol éppen egy Namjoon és egy Jin összeházasodott...
- Bolond vagy Szívem. - Nevetett fel.
- Miért ? Lehet igazam van. - Fontam keresztbe karjaimat, lebiggyesztett ajkakkal.
- Igazad van szívem. De szerintem a jövőben láttad ezt...csak minket. - Dörmögte fülembe. Elpirultam, és felé fordultam.
- Szeretlek. - Pusziltam ajkaira, mosolyogva, amit viszonzott.
- Én is szeretlek Hercegnőm.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜

Félreismertelek  Jikook ff. Befejezett✔Where stories live. Discover now