Κεφάλαιο 13

935 80 6
  • Didedikasikan kepada Αναστασια με Λενε
                                    

Τρέχαμε αναμαλλιασμένοι εγώ ακόμα στα χεριά του Νίκου. Ο Νίκος με τον Άλεξ ήταν οι μόνοι που ήξεραν που πηγαίναμε. Εγώ και η Τα είχαμε μαύρα μεσάνυχτα....

Καθώς τρέχαμε εγώ κι η Τα, που έτρεχε πίσω πίσω από τον Νίκο , κοιταχτήκαμε με βλέμμα απορίας του τύπου 'είστε σίγουροι που ξέρετε που πάμε?' η Τα σκόνταψε. Εντάξει το ήξερα ότι ήταν αδέξια αλλά όχι κι τόσο. Αμάν Τα αμάν. Ευτυχώς ο Άλεξ που έτρεχε διπλά της την έπιασε.

"Είσαι καλά?" την ρώτησε με ένα ανήσυχο βλέμμα να διαγράφεται στο πρόσωπο του.

"Ναι καλά είμαι. Ευχαριστώ" Οι φωνές των ανθρώπων που μας ακολουθούσαν δεν άργησαν να ηχήσουν στα αυτιά μας.

"Πρέπει να βιαστούμε!" γυρνάει κι λέει ο Νίκος στον Άλεξ. Ο Άλεξ του έγνεψε καταφατικά.

Η Τα άρχισε να πανικοβάλλεται ολοένα κι περισσότερο επειδή οι φωνές δυνάμωναν όλο κι πιο πολύ πίσω μας. Δεν μπορώ να πω όσο κι θαρραλέα κι να είμαι είχα πανικοβληθεί κι εγώ. Μα που στο κάλο είναι η έξοδος? Μιλώντας για εξόδους, ένα αμυδρό φως φάνηκε μπροστά μας στους χαμηλά φωτιζόμενους διαδρόμους. Μην μπορώντας να συγκρατήσω την χαρά μου σχεδόν τσίριξα....

"Επιτελούς βρήκαμε την έξοδο!" ο Νίκος μου δίνει μια γερή ξυλιά.

"Μην φωνάζεις! Το ότι βγήκαμε σώοι δεν σημαίνει ότι είμαστε ακόμα ασφαλείς. Ααα και δεν βρήκαμε όλοι μαζί την έξοδο....εγώ με τον Άλεξ την βρήκαμε." άνοιξα τα μάτια μου διάπλατα..

"Δηλαδή μέχρι τώρα, δεν ξέρατε που πηγαίναμε?" μα καλά είναι τρελοί?

"Έμμμ όχι αλλά αυτοσχεδιάσαμε..." μάααααλιστα...

"Θύμισε μου να μην σε εμπιστευτώ ποτέ ξανά!" σοβαρά δεν πρόκειται να τον εμπιστευτώ ποτέ ξανά! Μα να παίζει με τις ζωές μας έτσι απλά!!!

Βγήκαμε έξω. Ο Νίκος με άφησε κάτω. Καλά τόση ώρα που βρήκε την δύναμη να με κρατήσει κι να τρέξει? Αυτό το παιδί είναι όλο εκπλήξεις!

Χωρίς κι πολύ σκέψη τρέχω πάνω στο μονοπάτι που θα μας οδηγούσε πίσω.

"Που νομίζεις ότι πας?"

"Τι που πάω? Μα φυσικά πίσω!" καλά όλο αυτό με την διάσωση πρέπει να του έκαψε κι το τελευταίο καλό κύτταρο που του έμεινε στο μυαλό!

"Μην είσαι χαζή! Σίγουρα θα έχουν βάλει άτομα να μας περιμένουν...πρέπει να κόψουμε δρόμο από το δάσος. Ίσως μας πάρει λίγο περισσότερο χρόνο αλλά είναι η μόνη λύση."

Σ'αγαπω!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang