Bugün 11. sınıfın ilk günüydü. İnsanların yoğun zavalli kız bakışları altında yürüyordum. Biraz kendimden bahsedeyim kahverngi dalgalı saçlarım ve ela rengi gözlerim var. Ama gözlerim miyop olduğu için çok çirkin kare bir gözlük takıyorum. Alnımda birsürü sivilce var bu beni çok kötü hissettiriyor. İşte bu kadar. Yürümeye devam ettim tam okula girecekken onu gördüm Ateş... Ates'i 9. sınıftan beri seviyorum ama o bana çok kötü davranıyor. Yine bana sataşmaya doğru geldi "Naber ezik kız görmeyeli daha da çirkinleşmişsin" bu söylediğine hiç üzülmemiştim çünkü ben insanların benim hakkımda düşündüğü ve söylediği şeyleri hiç umursamazdım ve huyumu çok seviyorum. Ben de ona "Bakıyorum da sen hiç değişmemişsin yine kötü bir kalbin ve yakışıklı zannettiğin tipsiz bir yüzün var" diyip hızlıca okula girdim. Sınıfa doğru giderken aksilikler hiç bitmiyordu. Sınifın popüler kızı olan Selin benim popoma tekme attı ve yere düştüm bu yüzden eteğim açıldı. Herkes etrafıma toplandı. Tam ayağa kalkacakken Ateş gelip gözüme yumruk attı ve "Bu söylediğin sözün hesabı" diyip göz kırptı. Herkes benim fotoğrafımı çekti. Eteğimin açık olduğunu unutmuştum. Ve alttan kilodum gözükmüş oldu. Herkes bana gülerek bakıyordu derken Selin kafamda yumurta kırdı ve bi tanesi kırılmadan yere düştü ben de onu alıp ayağa kalktım Selin'in kafadında yumurtayı kırdıktan sonra "şimdi de kaşarlı yumurta oldu" diyip oradan uzaklaştım. Tam da o sırada bana doğru koşarak gelen Egemen çok telaşlı gözüküyordu. Bana iyimisin diye sordu iyiyim diye geçiştirip hızlıca okuldan çantamı alıp çıktım. Onlardan intikamımı çok fena alıcaktım hiç bir şey burada bitmedi. Eziğin intikamı çok kötü olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kız
Teen FictionEzik bir kızken dedemden kalan miras sayesinde tüm hayatım değişti. Önceden beni sevmeyen insanlar şimdi bana yanaşmaya çalışırsa... Bir ezik kız hikayesinden çok daha fazlası....