3.Bölüm

269 12 7
                                    

"Hayvan adam ! Kendini beğenmiş züppe ! Ne sanıyorsa kendini !"

Sinir den patlamak üzereydim. Kendimi yatağa attım ve inledim.

"O benim ilk öpücüğümdü böyle olmamalıydı. Helede o suratsız la hiç olmamalıydı "

Kendi kendime konuşmayı bırakıp yüzümü yastığa gömdüm. Nasıl kalacaktım burada ben ! Bir an iyi bir arkadaş olabileceğimizi düşünmüştüm ama yanılmışım. Bundan sonra daha dikkatli olmalıydım bu adama karşı. Nede olsa tehlike saçıyordu mavi gözleri. Attığım tekme aklıma gelince gülmeme engel olamadım. Büyük ihtimalle beni mahvedecek ama umrumda değil açıkçası. Sonuçta kendi kaşınmıştı değil mi ? Ne demek beni öpmek. Tavana bakarken Jason aklıma geldi. Biliyorum bana karşı birşey hissetmiyordu belki de beni hatırlamıyordu bile. Ama kendimi ona ihanet etmiş gibi hissediyordum. İlk öpücüğüm ondan olmalıydı bu ukala züppeden değil !

Edward

Organıma yediğim tekme beni baya sarsmıştı. Ne güçtü ama ! Bunu ona ödetmenin bir yolunu elbet bulurdum. Sarsak adımlarla odama çıktım. Bir gece burada kalmak yeterdi. Kendi evime gitmeliydim. Tabi arada sırada gelip bu cadıyı görmem gerekecekti. Tam yatağa uzmanmıştım ki kapı çaldı.

"Gir"

"Efendim büyük babanız çalışma odasında sizi bekliyor. Konuşması gereken şeyler varmış"

"Geliyorum"

Yine ne diyecek ti kim bilir. Odadan çıkıp alt kata indim ve kapıyı çalmadan çalışma odasına daldım. Büyük babam kafasını kaldırıp bakma zahmetine girmeden oturmamı söyledi.

"Bu saatte ne konuşması bu"

"Önemi olmasa çağırmam. Uzatmadan anlatıyorum. Cornelia 18 yaşında ve sosyeteye takdim edilmemiş. Onun için bir parti ayarlamayı planlıyorum. Yardım etmeni istiyorum"

"Beni bulaştırma !"

"Senden başka kimim var. Bu kızı çok sevdim. Onun için birşeyler yapmak istiyorum. evlilik çağı geldi. Böylece taliplerini tanıyabilecek."

"Beni bulaştırma hallet. Ev senin sayılır"

"Sen bana lazımsın Edward"

"Neden !"

"Sosyetenin gözde bekarlarındansın. Eğer Cornelia ya ilgi gösterir gibi davranırsan bütün erkekler seninle yarışır. Buda Cornelia için çok seçenek demek"

Damarlarıma işleyen sinir beni şaşırtmıştı. Ne içindi bu sinir ! Yumruklarımı sıktım.

"Tamam nasıl istersen "

Dönüp tam çıkacakken büyük babamın sesi durdurdu beni.

"Cornelia ya iyi davranmanıı istiyorum. Kendini rolüne kaptırıp kıza zarar verme. "

Hiç birşey söylemeden çıktım. Kafayı yemişti bu adam kesin ! Soyunup tekrar yatağa bıraktım kendimi. Ellerimi kafamın altına koyup gözlerimi tavana diktim. Diana yı uzun zamandır ziyaret etmiyordum. Yarın ilk işim yanına gidip kendimi doyurmak olacaktı.

*

Cornelia

Gözlerimi açmak zor olmuştu. Teressa başımda dikiliyordu. Gülümsedim ve yataktan kalktım.

"Günaydın leydim"

"Günaydın teressa"

"Büyük babanız sizi kahvaltıya bekliyor"

"Tamam hazırlanıyorum"

Elimi yüzümü yıkadım ve teressa nın hazırladığı zümrüt yeşili elbisemi giyidim. Saçlarımı da topladıktan sonra hazırdım. Hemen aşağıya indim. Büyük babam masaya oturmuştu.

"Günaydın Cornelia"

"Günaydın büyük baba nasılsın bugün"

"İyiyim kızım. Sen nasılsın"

Büyük babam la biraz daha sohbet ettik. Öğrendiğime göre züppe kılıklı Edward evine dönmüştü. Gerçekten rahatlamıştım. Masadan kalkarken büyükbabam beni çalışma odasında konuşmak için çağırmıştı. Odaya girdim ve tam karşısına oturdum.

"Dinliyorum büyük baba"

"Senin için bir balo düzenlemeyi planlıyorum kızım. Sosyeteye takdim balosu. "

"Böyle bir şeye gerek yok b.."

"Sözümü kesme ve dinle"

"Özür dilerim"

"Yarın ilk iş olarak Londra ya gidiyorsun. Alışveriş için. Ben bir kaç gün sonra geleceğim yanına, burada halletmem gereken işler var."

"Nasıl istersen büyük baba. Peki nerde kalacağım?"

"Edward ın evinde"..

Senden ÖnceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin