Toto je náš Bolt. Pes jako každý jiný-
obyčejný, tuctový . . .
Ale pro malou Penny byl tento pejsek výjimečný!,,Je to psí hrdina! Vím to! Určitě!
A proto si ze stovek psů vyberu právě jeho!"S novým obojkem, načesaný mi chlupy, šel s ní domů.
A od té doby byl Bolt jejím psem a ona jeho paní.
A pak se Boltuv osud změnil --dostal se do Hollywoodu! V seriálu hrál z Penny ve velkém stylu!
Byl z něj superpes, měl super sílu (i když byl z průměrného vzrůstu).
Prásk! Laserovým pohledem a štěkotem Bořil zdi!Byl superhrdinou a udělal strmou kariéru!
Zachraňoval svou paní - Dal by život za ní!
V jedné epizodě - šok! hned na začátku scény doktor Calico,
Odporní lotr, unesl Pennyina tatínka! Bolt byl připraven bojovat s doktorovou smečkou koček!
Ale na konci druhé scénky lotr unesl taky Penny!Na pomoc sežene jako střela pes se superschopnostmi! vyhraje i tentokrát? To se dozvíme za chvilku . . .
No, Bolt věřil ve své schopnosti, lasery, superštěkot - nevěděl, jak moc se reálný svět od filmu liší . . .
Zabloudil ve studiu a bum, Narazil do okenní tabule! S rámusem spadl do krabice, bác! . . .
a vydal se do skutečného světa.už je volný! Na pomoc utíká! Krouží po cizím městě a hledá Penny, tady a tamhle . . .
,,Ach, penny!
Kde jsi?"
V tom narazí na kočku myčku.
,, jen jestli to není nějaká neplecha! Vím, že Calico, odporní hrubián, zaměstnává v š e c h n y kočky!",,Ta kočka ví, kde se ten litr ukrývá, a dovede mě tam. A pokud nebude chtít, přinutím jí! Za pokus nic nedám!"
Bolt Micku chytil, chňap! A šup do auta! V kradli se do dodávky a uháněli kupředu, do dálky!
A najednou bác! Vypadly. To je smůla! No co, musí jít pěšky . . .
Bolt zakopl a upadl. Podíval se . . .
,,jaj, co to je?" ,, To je krev, Bolte."
,, jak to krev? Nemáš pravdu, Micko.
Nikdy jsem nebyl zraněný! Ani při té nejobtížnější akci jsem se nezranil! Já jsem přece superpes! Já jsem hrdina! Někdo mi sebral moje schopnosti? Co si teď počnu?"Po nějaké době se ozval z jejích bříšek ručení . . . Ale Micka, šikulka, jim našla jídlo!
Kočička se radostně směje! A Bolt na čumák . . . ,,kde je penny? už jí nenajdu! Ach, to je osud! To je psí život!"
Pokračování příště.