2002 yılında kronik,otizimli,kalp hastası olan hastalar için bir aşı üretilecekti bu aşının yan etkileri aranıyordu bu çocuklar kimsesiz yeni doğan çocuklarda denecekti 2002 yılında doğan çocuklarda denendi aşıyı yapan kişi ünlü beyin cerrahı Sinem Dinç gekiştirdi bu aşı insan kanında tepkimeye uğrayıp beyin de gelişerek hastalıkları geçiriyordu.
Doktor Faruk Ulusoy kızında böyle hastalıkları geçisrdini dusundugu için kendi oğlu ve ozmnlar kimsesi yurda bırakılmış çocuklara yapılmıştı.
Bu aşı'nın faydalı olduğunu gören ailer kendi çocuklarına yaptırdı bu aşı gixli üretilmişti,aşının başlarda yapım aşamasında zorluklar çekilmişti "2012 yılı Faruk Ulusoy'un oğlunun doğum günü çocuktaki yetenek eşsiz ve çok kötü bir olaydı oda annesi oğlunda aldığı saati takerken bi anda anne öldü oğlan dokuğundu herşeyi öldürüyordu".
Aşının çocuklardaki iyileşmesi çok iyi bir şey görünüyordu ama aşının zamanla sorun olabileceğini düşünen Sinem, aşı hakkın daki bütün bilgileri silip sadece dosyaları alıp kayıplara karıştı.
Sinemin kayboluşundan sonra Faruk'un hastenedeki durumu yükselişe geçti baş doktor ünavnına geldi.
17 yıl sonra okulda tanışan bir takım gencin özel güçlerini bir birine açıklaması.