جلس اسلام بجانب والدته يبكي علي فراق والده ...
اسلام ببكاء ... : فوقي يا ماما ارجوكي مش هتبقي انتي وبابا عليا ....
لتدلف سكرتيرة والده إليه وهي تحمل كوب ماء ...
السكرتيرة وهي تناوله المياه .... : اتفضل يا استاذ اسلام ....
اسلام وهو يحمل الكوب .... : شكرا يا نعمه .... متعرفيش ايه السبب في حاله بابا ... يعني ايه اللي عصبه جامد كدا خلي عنده هبوط حاد في الدورة الدمويه بالشكل دا ....السكرتيرة بتفكير .... : لا والله يا فندم.... ولا ثواني ... هو كان في واحد حليوة اووي كان دخل قبل ما بابا حضرتك يقع الواقعه دي ...
اسلام بعدم فهم ..... : بتقولي ايه ... يعني ايه .... مين دخل لبابا عصبه كدا انطقي ....
السكرتيرة وهي تجيب بخوف .... : والله يا فندم زي ما بقلك كدا ... كان في حد شكله كان عاوز باباك في حاجه مهمه ... وهو كان اخر واحد خارج من عنده ... بعدها دخلت لقيته واقع .... والباقي انت عارفه ....
اسلام بعصبيه وغضب .... : عارفه اسمه ... !
السكرتيرة بخوف : أ...أيوة يا فندم اسمه آدم الكيلاني ...
اسلام بغموض .... : آدم الكيلاني .... شكل نهايتك هتبقي علي إيدي لو انت السبب في موت بابا ....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
كيف السبيل الي وصالكِ ارشديني ... هل احببتك ام انك فقط تكرهيني ....♥️روان وهي تدلف لقاعه المحاضرات ....
ميار بصوت عالي من المدرج ... : رواااااان.... انا هنا يا وليه ....
روان وهي تتجه إليها لتجلس بجانبها ..... : لا لا متكلمنيش تاني ... انتي فاكراني هنسي موقف امبارح يا كلبه براس حمار ... لا ومش اي حمار ...دا حمار وحشي مخطط ...
ميار بضحك .... : ليه بس يا رورو انا عملت ايه ...
روان بغضب .... :بزمتك ... يعني مش عارفه عملتي ايه ... بقي اقلك ضربته بالقلم ويطردني انا وانتي قدامك ويهزأنا .... وفي الاخر ... (روان بصوت رفيع وهي تقلد ميار ) ... سوري يا دكتور مش هتحصل مرة تانيه ...
ميار بضحك .... : ههههه ما خلاص بقي يا رورو قلبك ابيض وبعدين هتاكليني في الكلام ...تعالي يا بت قوليلي هو دخلك ازاي ... يعني بعد ما طردك .. شرح شويه هنا وبعدها طلع يرد علي التليفون .. ودلوقتي دخلتي ... ايه اللي حصل ...
روان بثقه وسخريه....: عيب عليكي ... دا انا روان والاجر علي الله ... من غير ما اتكلم حتي .. قولتله انا هدخل يا سلومي ... قالي براحتك يا روري ...
ميار بضحك ..... : ههههه يخربيتك وربنا لو سمعك دلوقتي هيبقي فيها طرد من الجامعه يا روري ....
روان بمزاح وتقليد لمي عز الدين في فيلم عمرو وسلمي .... : برضه دا مش هيغير اني زعلانه منك ... وانا اكتر حاجه توجعني الخيانه يا عومر ....
ميار بضحك علي صديقتها المجنونه ....: ههههههه يخربيتك وربنا انتي مجنونه ....
روان بتساؤل .... : سيبك بس من الضحك دا وقوليلي ... هو أتأخر كدا ليه ... دا كان داخل ورايا المدرج.... ايه الي أخره ...
ميار وهي تعقد حاجبيها بإستغراب ... : معرفش .... تلاقي في تليفون تاني جاله ولا حاجه .....
روان بتنهيدة .... : يمكن ...
كعادته دلف الي شركته بغروره وجموده المعتاد ....لم يشغله أو حتي يلتفت لحديث الموظفات حوله عنه بإعجاب واضح به .....
أنت تقرأ
عشقت مجنونه 1
Romansaفتاه مجنونه عنيده جميله يقتحم حياتها شاب مغرور عنيد قاسي لا يرحم من يفوز الحب ام العشق