4. Bölüm

4.9K 234 5
                                    

Multimedyada bir şarkı var. Eski ama güzel.  Dinlemeden karar vermeyin bence.

~~Merve(Alya'nın arkadaşı)~~

Aslında herşey o gün başlamıştı.. Alya'yla tanıştığımız o gün. Dünyada gerçekten iyi insanların olabileceğini o gün anlamıştım. Hayatımın kış mevsiminde, en zor günlerimde tanıştığım bu insan beni hayata döndürmüştü. Herşey bitti dediğim zamanda bütün herşeyi değiştirmişti. İyiki değiştirmişti..

~~Geçmiş zaman~~

"Nefret ediyordum. Herkesten. Herşeyden. İnsanlar hiçbir şey bilmiyorlardı. Sormadan, bilmeden, tanımadan karar veriyorlardı hakkımda. Dışarıdan okadar kötü mü görünüyordum? Benimle yakın olsalar benimle takılsalar ölürler miydi? Bir insan bile yok muydu? Ben çok mu şey istiyordum? Dua ediyordum o bile kabul olmuyordu kim vardı ki yanımda? Yalnızdım işte. Çok yalnız. "

Defterimin kapağını kapattım. Yine berbat bir gündü. Kütüphanede oturmuştum çünkü en huzurlu yer burasıydı. Koridorlarda farklı farklı şeylerle uğraşan bir ton insan vardı ve ben hiç birisini görmek istemiyordum. Tabi dersler olmasa. Saatime bakıp yerimden hızla kalktım. Geç kalmıştım! Koşa koşa sınıfa vardım, en azından hocadan önce yetişmiştim. Dersi dinlemeye pek niyetim yoktu bu yüzden İbo'ya mesaj attım:

'Naber lo?'

Hayatımda attığım en kro mesajlar iboyaydı. Zaten başka birisi görse felaket olurdu. Ama kankimle sorun olmuyordu işte.

'Dersi dinle Merve!'

Beklenen cevap.

'Nerdesin sen bakıyım? '

'Malum normal insanlar üniversiteye okumaya gidiyor bazıları gibi değiller. Dersteyim kızım nerde olabilirim? '

İma yapıyorsun ha? Gösteririm sana.

'Haklısın yani kimileride derse kız görmeye giriyor. Cidden ya neden hala açılamadın kıza? Amma cesaretsiz çıktın. '

'O iş yattı artık knk. '

Ne?

'Ne demek yattı? Vaz mı geçiyorsun?'

'Kızın sevdiği varmış be!'

Omg... Yani inanmıyorum. Nasıl ya? Kız bide yüz veriyordu. Vay şerefsiz.

'Nerden bilion?'

Tam telefona yoğunlaşmış cevap beklerken hocanın sesiyle kendime geldim. Ayh burası sınıftı doğru..

"Merve ne yapıyorsun? Dersi dinlemeyeceksen niye geldin derse? Çık dışarı. "

Valla hoca bende bu fırsatı bekliyordum. Son ders zaten. Çıkıyım ben demi?

"Eyvallah hoca. Sağol. "

Hocanın ölümcül bakışları üstümde sınıftan çıktım. Oh be. İyide şimdi napıyım ben. Eve gitmekte istemiyorum. Acaba Ibo cevap verdimi? Telefonum nerede? Hah buradaymış. O değilde BENİM DEFTERİM NEREDE?!?!?!?!?! Sınıfta sadece telefonu çıkardım. Sınıftan önce? Kütüphane!

Çita hızında kütüphaneye vardım. Oturduğum masada bir kız oturuyordu ve defretim oradaydı. Ohh çok şükür. Defterimi uzanıp aldım bu arada kızla göz göze geldik ama mesaj sesiyle telefonuma yöneldim ve kütüphaneden çıktım.

İbo: 'Uzun hikaye haftasonu anlatırım. Gidiyoruz değilmi?'

'Tabikideeeeeeeee. '

Çantamdan kulaklıklarımı çıkardım ve müziği açtım. Yolum çok uzun değildi ama müzik işte. Bir yandanda kafamda mırıldanıyordum şarkıyı. Çok eski bir şarkıydı fakat gerçekten güzeldi.

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin