222 25 8
                                    


"Bilmeye hakları var !" Taehyung sinirle karşısındaki küçülmüş bedende göz gezdirdi.

"Yapamam "

"Yapma Jimin , yapma ne olursun " Esmer beden  dizlerinin üstüne çöktü.  Ev darma duman olmuştu .

Kendileri gibi.

"Neden anlamıyorsun ! " Tırnaklarını sarı saçlarına sinirle geçirdi Jimin.

Ne hissedeceğini artık bilmiyordu.

Esmer bedenin önüne diz çöküp derin bir nefes aldı.  Elini ağlayan bedenin yanağına koyup, sıcak gözyaşlarını sildi, yavaşça.

"Ölüyorum ben anlasana " Masumca konuştu daha deminki halinin aksine . Kafasını yana eğmiş öylece esmer adama bakıyordu.

"Yapma " Titreyen dudaklarından çıkan tek kelime buydu Taehyungun . Yalvarırca yapma  diyordu.

Sus demek istiyordu . Söyleme benden gideceğini , bilmesin sensiz kalacak bu adam , ondan gideceğini.

"Beni seviyor musun Taehyung "

Jimin artık ağlamıyordu. Yada ağladığı fark etmiyordu.  Ağlayacak gücü dahi yoktu ki .

"Evet . Lanet olsun seviyorum seni " Jimin kafasını olumsuzca salladı .

"Sevemezsin beni " Hıçkırdı.

"Seni ölene dek seveceğim " Jimin kafasını daha hızlı salladı.

"Yapamazsın " Jimin titreye titreye ağlarken bir yandanda karşısındaki bedenin göz yaşlarını siliyordu.

"Evet yapamıyorum!" Taehyung yüzündeki elleri sinirle itip yüzünden düşmesini sağladı.

"Gözümün önünde ölüyorsun dayanamıyorum !!" Sesini o denli yükseltmişti ki  Jimin korkuyla ellerini kulaklarına tuttu. Kafasını hala olumsuzca sallıyordu.

"Ne yapmamı istiyorsun.  Sana aşık olduğumu biliyorken her seferinde bu sikik dünyadan gideceğini neden hatırlatıyorsun!!!"

"Öyle değ-"

"Bilerek yapıyorsun senden nefret edeyim , gidince seni özlemeyeyim yoluma bakayım diye değilmi !" Esmer beden deli gibi bağırıyor eline ne geçerse fırlatıyordu.

"Üç yıldır seni ilk gördüğüm zamandan beri sana aşığım lan ben .  Delirdim ben Jimin .Yok oluyorum  ben . Asıl sen neden anlamıyorsun !" Masanın üzerindeki karanfilleri  aldı ellerine .

"Karanfil kokuyor değilmi ." Jimin bağırarak bulunduğu yerde ağlıyordu.  Elleri kulaklarındaydı  . Gerçekleri duymaktan korkuyordu .

Belkide gerçekleri duyacak kadar acizdi minik bedeni.

"O lanet herif  karanfil kokuyor. " Elindeki ölü karanfilleri fırlattı yere.

"Hastane odanda o halde dahi izlediğin bu lanet karanfiller "

"Onun yüzünden ölecekken neden hala inatla onu bekliyorsun ."

Cevap hiçlikti sadece.

Sesi artık kısılıyor ayakları artık vücudunu taşımıyordu.

Jimin ...

Ah onun konuşmaya dahi takati yoktu . Redderce ağlıyordu . Acı çekerce.

"Onunla konuşacağım " Taehyung hızla askılıktaki  montuna uzandı.

Jimin bir anda kapalı gözlerini dehşetle açtı. Sendeleyerek ayağa kalkıp Taehyungun önünde durdu . Hala ağlıyordu.

"Bilmeyecek "

"Bilecek Jimin !"

"Bir daha beni göremezsin " Jimin hıçkırarak zar zor konuşuyordu.

Taehyung acıyla gülümsedi.

"Ona aşıksın " Mırıldandı.

"Hala ona aşıksın " Jimin reddederce kafasını salladı . Konuşamıyordu .

"Son kez onu görmek için döndün . " Aynı kafa sallayış.

"O bilecek Jimin . O bilecek " Jimini hafifçe  ittirip kapıya yöneldi , ıslak gözleriyle esmer beden.

Son kez başkasına , aşık olan,  adama baktı.

Kendi aşık olduğu adam başka bir bedene âşıktı.

Hemde delice. 

Ölümü sevecek kadar

O onun için ölebilecekken, o başkası için ölüyordu.


---------------------
☆Minik yıldızı boyarsanız çok mutlu olurum♡

:(

•Sillage Texting  | Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin