39 глава

56 7 3
                                    

Бяха винали две седмици.

Две седмици през,които Тейонг и Юта не се бяха виждали. Беше им толкова трудно да са далеч един от друг,а дори и телефонните разговори не помагаха. Искаха да са заедно,да се прегръщат цяла нощ и никога повече да не им се налага да стоят далеч един от друг. Толкова ли много искаха?

Днес беше поредния натоварен ден в копманията на семейство Ли. Тейонг не можеше да си намери място от толкова много документи около себе си,а и главата му беше някъде другата.

Прелистваше поредния документ и чу вратата да се отваря. Толкова се дразнеше когато някой влизаше в кабинета му без разрешение,а и днес стреса му беше дошъл в повече. Никога до сега не му се е налагало да се занимава с толкова много неща и то за толкова кратък срок. Но родителите му точно сега бяха решили да заминат на почивка и той не можеше да ги спре. През последните 25 години баща му направи много неща за тази компания,а и за самия него. Не можеше да не го разбере. Дори и той имаше нужда от почивка,но Тейонг знаеше много добре,че това рано или късно ще ше да се превърне в негово ежедневие. Рано или късно тази компания ще ше да е негова и тогава нямаше да може да разчита на помощта на баща си.

-Чукай преди да влизаш!-ядосано каза корееца без да отделя поглед от документа в ръцете си.

Отчетите не бяха никак забавни или интересни. Когато ставаше на въпрос за пари всичко беше сериозно.

Въпреки забележката си човека се приближи до него и бързо взе документите от ръцето му и ги хвърли някъде из стаята. Това много го ядоса,но когато видя виновника за целия този хаос се усмихна и бързо стана от мястото си. Приближи се до него и го бутна до ръбя на бюрото. Бързо сля устните им в нежна целувка и постави ръцете си на кръста му.

Юта му отвърна,но тревогата в него си личеше от километри. Беше се събудил с не особенно добра новина и сега просто имаше нужда да забрави за всичко. Искаше да се отдаде на любимия си и да спре да изпитва това неприятно чувство,но това не се получавеше. Чувстваше се предаден. Определено беше така и дори целувките от страна на корееца не можеха да го накарат да се чувства по-добре.

Тейонг се отдели от него и сля погледите им. Можеше да види болката в очите му и това го притесни. Какво можеше да се е случило? Защо имаше чувството,че нещо лошо беше напът да се случи или вече се е случило?

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora