Ch - 14

389 70 35
                                    

Nizana dah ka tum nen, signal an bo ṭhak a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nizana dah ka tum nen, signal an bo ṭhak a. Zanin ah ka rawn ti mai, a tuk zan a la ni tho bawk a. Jungkook B'DAY pualin ka ti ve hrim hrim...

Happy Birthday ka hmangaih em em pa...

Chuan Billboard Top 100 a hmasa ber in nihna ka lawmpui em em a che u. Ka hmangaih che u, in Army te hian in duhthusam chu tih hlawhtlin zêl kan lo tum ang...

A hnuai a mi hi LalKookpui i tan nia. Mahse an ngei ngawt ang che....



Let's start





"Taehyung haw i la, enge i la tih a" Bogum chuan ti deuh chhen

"Amak e Gumie, ka la zawh loh deuh hi mawle. Ngawi reng khan min lo nghak ve mai mai teh" bur vel rem ṭha pah chuan ka ti a

"Ninawm, i hna hi bansan rawh"

"I ninawm daih zawk, nge ka bansan ngawt ang a, teuh lo mai Jimin in a ka awm man thawhchhuah ka ngai lawm"

"Hna pahnih i thawh kher a ngai chuang hleinem"

"Part time ringawt te chuan hlawh a tlêm a. Pahnih ka thawh hian ka la lut hnem deuh lawm. Min sawisel reng suh, ka buai nia min rawn tihpui zawk la" ka tih chuan lehlam min hawi san daih.. sual lutuk mai



Thlakhat dawn chu Jimin bulah ka cheng ve tawh, ka sawi ang khan ka awm ve man hi chu pêk ngei ka tum bawk.
Hna ka zawng a ka hmu ve mai bawk mahse part time hi chu hlawh a tlêm angreng bawk nen, hna liantham thawk thei ka la ni silo a. Hna pahnih ka thawk ta ringawt, ka hah thei viau na in  nuam ka ti in ka hlim hle thung.

Ka thawmhnaw vel tello a ka chhuah vang khan kan inah Jimin kalin  min lo lâksak vek a ka lawm zia chu. Thawmhnaw thar leina tur ka nei der si lo.

Jungkook nen pawh kan pangngai viau, mahse tunlai hi a rilru a buai hmel thei. Achhan Ka zawh lah hian engmah a nih loh thu in min chhang mai zel lehnghal a. Jimin in a ka awm thu pawh ka hrilh a mahse awm hrih ang in ka in sawi thung... Jimin hian thudik sawi tur in min nawr reng zêl bawk si ka duhlo pawh ni bik tawp si lo

Bogum nen chuan kan haw dun leh a, Jimin in ah a rawn tlang ve mai thin. A chang leh chaw te a ei ve nghal a a duh dan dan ni mai, chutiang bawkin vawiin ah pawh a ti leh... Kan ho hlim a a nuam thei khawp mai

♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱(✿ ♡‿♡)(◍•ᴗ•◍)


"Jimin engtin nge ka tih dawn, ka rilru hah nia" a bula ṭhu thla hnawk pah chuan ka ti a. Ka hnathawh na ṭang ka haw ve thei chauh, zan lamah hian darkar 5 chhûng ka thawk a, hahthlâk khawp mai mahse ka dawr thawhna ai chuan hlawh ka hmu ṭha zawk thung.

"A buai pawh ni mai thei sin"

"A ni em em tawh lo ang, nimin ṭang daih tawh khan nia. Ka awm nuam thei tawh lo"

Jungkook chu ka call leh ṭhin a message leh voice message pawh ka hnutchhiah ṭeuh mahse engmah ka dawng let lo....

Ka chungah lungawiloh na a nei mi niang, nimin ṭang khan min la be miah lo... Friday tlai te kha chuan kan la ṭha viau sia ka hawsan vang kha chu ni thei lo ang ka hrilh lawk vek lawm... Hetia a awm chhan tur awm ang rinngaihna ka hre bawk si lo.



S.S BfWhere stories live. Discover now