Selâmünaleykûm ♡
Keyifli okumalar ❤🌹
2 HAFTA SONRA
Ailelerimize söyledikten sonra Mehmetle önce bir tanışma ardından aile arası ufak bir söz kesmeye karar vermiştik. Tanışma olmuş, söz için yerimde duramıyorum. Tanışma... O gün çok değişik bir gün olmuştu. Mehmet'in babasının babama iş veren kişi olduğunu öğrenince şaşkınlığımı gizleyememiştim. Babam stres olup susmuş, önceki tepkisini sürdürerek bir şey dememişti. Gururuna ağır gelmişti. Annem ise Mehmet'in annesine şaşkınca bakakalmıştı. Annem her ne kadar küçük görse de Gül Teyze hep değer vererek karşılık verince en son kendini aşıp ciddi ciddi konuşmaya başlamıştı. Onun bu hâlini görmemle dudaklarımı ısırmaktan bir hâl olmuştum. Tabi konuşmalarını dinlerken babamın sesini duymayıp saçma sapan yüzümde saklamaya çalıştığım sırıtmayla babamgile yakalanmıştım. Ahh tam rezillik... O an boğaz temizleme yapıp dikkat dağıtmaya çalıştım ama Mehmetin gülüşünü yakalamamla dikkat dağıtma isteğim önemini yitirmişti. Bir de gülüyor... T-tam... Ahh... Öyle işte... Konu mesleklerimizden açıldığında Mehmetle aynı tepkiyi vermiştik. Ya hâlâ şok... Tabi ilk onu okulda görmüştüm. Öyle düşünebilirdim. Ama ne bileyim şaka gibi geliyor hâlâ... Aynı okulda ilkokul öğretmeni... O an şaşkınlığımı attığımda onları uğurlayana kadar yüzümden gülümsememi düşürememiştim. İster istemez içim heyecanla dolmuştu. Mutlu olmuştum. Öyle böyle tanışma geçmişti işte. Ve bugün söz kesilecekti. Ne yapacağımı bilmez hâlde evde dolanıp duruyordum.
Heyecandan elim ayağıma dolanmıştı.. kalbim küt küt atıyordu. Kendi kendime,-ne oluyor HümaNur sana kendine gel.. Desemde nafile sanki senelerdir bu anı bekliyormuş gibiyim.. gelmelerine az bir zaman kala odama girip dolabımın önüne geçtim. Ne giysem diye bakınırken karşımda duran yeşil elbiseye takıldı gözlerim.. Mehmetin yeşillerinden sonra,yeşilin her tonunu sevmeye başlamıştım... Bir an ne dediğimi farkedince toparlanıp kendime geldim.. Yinede yeşil elbiseyi giyecektim.. Elbiseyi elime alıp hemen üzerimi giymeye başladım. Saçlarıma'da şekil verdikten sonra aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm sade ama şık olmuştum... Kapının sesini duymamla odamdan çıktım. Annem'de babam'da hazırlamışlardı. Hemen kapının yanına derin bir nefes alıp yavaşça açtım kapıyı,önce Mehmetin babası,Salih baba sonra da Annesi Gül anne girdi.
Ellerini öpüp,hoşgeldiniz dedikten sonra Mehmet bir elinde çiçek bir elinde çikolata. Üzerine giydiği takım elbiseyi söylemiyorum bile bir adama ancak bu kadar yakışırdı.. yine daldın düşüncelere Hüma kendime gel.. daldığım düşüncelerden kurtulup uzattığı çiçekle çikolatayı aldım. Hoşgeldin diyerek içeriye doğru girdi. Ben o sıra bana aldığı güllere takılı kalmıştım. Bir sürü kırmızı gül arasında beyaz gül. Beyaz gül umudu,aşkı,yeni başlangıçları temsil eder. Yoksa Mehmet....Yok canım daha neler..Toplarla kendini HümaNur.. Kalbim az daha yavaş çarparmısın... Gülleri masanın üzerine çikolatalayı'da mutfağa koyup içeriye geçtim. Babalarımız sohbet ederken bizde Mehmetle sessiz sessiz duruyorduk. Arada bir göz göze geliyorduk. Sanki Mehmet'te heycanlıydı..Yarım saat sonra Annem'in "Kahveleri yap artık." Demesiyle yerimden kalkıp mutfağa geçtim. Önce kahve bardaklarını tepsiye dizdim. Kahve makinasını çıkartıp kahveleri yapmaya başladım. Mehmetin kahvesine tuz atmak istiyordum. Ama vereceği tepkiyi kestiremiyordum. Aman ne olucak sanki diyerek tuzu ekledim. Yaptığım kahve tepsisini elime alıp içeriye doğru adımladım. Heyecan dökmesem iyiydi. Önce Salih babaya vererek herkese ikram ettim. Mehmet'e vereceğim zaman kalbim kulaklarımda atsada yavaşça eğilip verdim.
Tekrar yerime geçip oturdum. Mehmeti inceliyordum pür dikkat kahveyi eline alıp dudaklarına götürüp bir yudum aldığında öksürmesiyle,herkes kahkaha atmıştı.Tabi Mehmet hariç...Salih baba " Allah'ın emri peygamberin kavliyle,kızımız HümaNur'u,oğlumuz Mehmet'e istiyoruz." Heycandan ayağımın sallamasını durduramıyordum. Babamın "Gençler birbirini sevmiş bize de vermek düşer." Diyince hepimiz ayağa kalktık. Mehmetle ikimiz yan yana. geldiğimizde
annem elinde tepsiyle geldi. Babam önce bana sonra Mehmetin parmağına soktu yüzüğü. Salih baba'da aldığı makas'la dualar ederek kurdelayı kesti. Ben artık sözlüydüm. Hemde yeşil gözlü adamın sözlüsü.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤
Allah'a emanet olun🌹
görüşmek üzer'e ❤🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HümaNur
EspiritualHümaNur ; Karanlık... Acılarımızı siliyor, aydınlık ise umutlarımızı yeşertiyor. Her gün, gün geceye, gece de güne dönünce biz de yenileniyoruz. Zaman denen yakı herkesi iyileştiriyor. Yeter ki umut etmesini bilelim. ( Sinan Akyüz) Mehmet ; Dünya...