Kötü
Bölüm biraz geç geldi sanırım sorry.
Ve okuyan sayısına rağmen oylar 6-7yi aşmıyor artık. Bu kitabı güncel haldeyken büyümesini ve özellikle yorum yapılmasını isterdim. Ama sanırım final olduktan sonra daha da keşfedilecek çünkü finali olmuş kitaplar daha çok okunuyor genelde.
Her neyse
2500 küsür kelimelik bir bölüme hoş geldiniz.
Oy ve yorum plz
Keyifli Okumalar ♡
"Jess ri."
İsmimi sessizce fısıldayan bir ses duyuyordum uzaktan. Kim olduğunu anlamamıştım ama uyanmak istemediğim için bu sesi görmezden geldim. Gece geç yatmıştım ve hala çok yorgun hissediyordum.
Tekrardan uyku alemine dalacakken hafifçe birinin beni sarstığını hissedince koruma içgüdüsü ile karnımı sararak gözlerimi açtım hızlıca.
Seo mi annem eli omzunda bana tebessüm ederek bakıyordu. Demek ki bana o seslenip uyandırmaya çalışıyordu. Bellerttiğim gözlerimi güneş ışığı yüzüme çarpınca yarı açık hale getirmiştim.
"Anne? Bir şey mi oldu?" Hırıltılı bir sesle mırıldanmıştım. "Saat 8 oldu kızım. Busan sahiline gidecektik diye uyandırmaya gelmiştim." Hâlâ kolumla sardığım karnıma bakınca, "Korkuttum mu?"dedi mahçupça.
Kafamı hızla sağa sola salladım. "Sadece annelik iç güdüsü anne. Otomatik oluyor seninle alakası yok." dedim tebessüm ederek.
Gerçi yüzüm gözüm şiş olduğu için pandaya benziyordum ve gülümsemem şu an panda nasıl gülüyorsa onun gibi olabilirdi.
Neyse pandaları severdim zaten.
"Ben de ilk hamileliğimde elim karnımdan hiç inmezdi zaten. Nasıl bir his olduğunu bilirim." Gülerek kurduğu cümle ile rahatlamıştım.
Korkuttuğunu düşünüp kötü hissetmesini istemezdim.
"Tamam anne ben yarım saate hazır olurum. Song ra Unni nerede?" Yan tarafımda yoktu.
"O dün gece sen uyuyakalınca 'dağınık uyurum ben şimdi, hamile kızı rahatsız etmeyeyim' diyip salonda kalacaktı ama Yoongi salonda yatmasına gönlü el vermeyince Hoseok ile salonda ki koltuğa geçtiler. Şu an da onların odasında. İlk seni çağırmaya geldim."
Hoseok ve Suga abimin salonda nasıl bir halde olabileceklerini düşününce kıkırdamama engel olamayıp Seo Mi annemi onayladıktan sonra çoktan açılan uykumla üzerimde ki kalın yorganı attım.
Şubat ayının ikinci haftasındaydık ve Busan denizi buraya estiği için hava fazla soğuktu. Evin yer ve duvarında ısıtma sistemi olduğu için evin içinde üşümüyordum ama dışarı çıkarken 3 kat falan giyinmem gerekiyordu.
Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra yüzüme bakım ürünlerimi sürmüştüm. Odaya geçip çantamdan çatlaklar olmasın diye sürdüğüm mucizevi Lierac kremini alıp, karnımı yavaşça açarak masaj yaparak sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
ФанфікиTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...