Giriş

469 28 325
                                    

"Kolumu bırakır mısın?" Diye sordu Steve kibarca.Natasha ise kızgın  bir şekilde "Sen benim saçımı çekmeyi bırakırsan neden olmasın mavi pirana!"

Onları bu şekilde gören Bucky şaşkınlık içerisinde iki gence bakakaldı.Sonra ise hepimizin merak ettiği o büyük soruyu sordu"Steve neden Nat'in saçlarını kopartmak istermiş gibi duruyorsun ve Nat sen neden Steve'in koluna tırnaklarını batırdın?"

İki genç de aynı anda "BU SENİ HİÇ ALAKADAR ETMEZ" diye bağırınca Bucky bir adım geriye gidip "Sizi düşünende kabahat ama Nat birazdan Wanda sınıfa girecek haberin olsun" dedi ve bunu duyan Natasha aniden Steve'in kolunu bırakıp çantasından aynasını çıkardı.

Steve ise şaşkın bir şekilde Natasha kısa saçlarını düzeltmeye çalışırken aynı zamanda aynadan kendine bakarak göz altlarını kapatmaya çalışmasını izliyordu.

Steve Bucky'e doğru bakarak "Beni beni kurtardığın için sana minnettarım" diyip Bucky 'e kocaman gülümsedi sonrasında Bucky de ona bakıp gülümseyince ikilinin gülücükleri kahkahaya dönüşmeye başladı.

Natasha ise o sırada dün gece uyumadığı için morun elli tonunu barındıran göz altlarını kapatmaya çalışıyordu.Normalde evde yapması gerekiyordu ama Steve sabahın 6 sında kapısına dayanıp "Bugün spor yapıyoruz duydun mu beni kaçışın yok" demişti.

Spor yaptıktan sonra okula hazırlanması için Steve ona sadece 5 dakika vermişti.Steve kendisi formda kalmak istediği için yanında Natasha'yı da götürüyordu sabah koşmaya giderken.

O sırada Bucky sanki aklına bir şey gelmiş gibi aniden kafasını Steve'e çevirip "Clint'in şimdiye kadar yanımıza gelmesi lazımdı nerede bu çocuk?" Dedi.Steve cevabını çok iyi bildiği bu soruya anında cevap verdi "Muhtemelen kantinde yemek yiyiyordur"

O sırada sınıfa elinde bir kavanoz turşu ile Clint girdi.Bucky dahil tüm sınıf ona tuhaf tuhaf bakarken Clint sırasına oturup "CLİNT VE TURŞULARI BİRBİRİNDEN AYRILMAZ!" Diye bağırdı.

Onun peşinden gelen Wanda ise Clint'in yanındaki yerine otururken biraz çekingen bir şekilde "Yanında çikolata var mı Clint?" Diye sordu.

Natasha bu soruyu duyar duymaz Steve'in kendisi için aldığı çikolatayı alıp sevdiği kızın önüne koydu.Wanda ise ön sırasından gelen çikolataya bakıp "Lütfen benim için sen çikolatandan olma Nat" dedi.

Steve ise (kıyamam masum bebeğime cjdnsnsvjdjw) bu durum karşısında şaşkınlıkla bakıyordu.Nat az önce onun çikolatasını alıp Wanda'ya mı vermişti?

Natasha ise Wanda'nın çikolatayı gördüğünde o gözlerindeki minik parıltıyı gördüğü anda Steve'den alacağı tüm tepkilere razı gelmişti bile çoktan.

Steve ve Natasha'nın ön sırasına Thor ve Loki aynı anda oturunca grubun tüm dikkati onlarda toplanmıştı.Loki önce Clint'in elindeki kavanoza bakıp sonrasında ise elindeki çikolatayı yiyen Wanda'ya.

Thor gür bir sesle "Günaydın, bugün ne dersleri var?" Diye sordu.Loki sevgilisinin derslere olan ilgisizliğine göz devirip cevapladı "İlk 2 ders Matematik sonra ise 2 ders Biyoloji var öğle arasından sonra 2 ders Felsefe ve 2 ders Tarih"

Clint elindeki turşudan kocaman bir ısırık almadan önce kusacakmış gibi bir ses çıkarıp "O kadının felsefe derslerinden nefret ediyorum gerçekten nefret ediyorum" diye isyan etti.

Wanda ise Clint'in omzuna vurup "O kadın çok iyi biri Clint" dedi.Natasha kadının kim olduğunu hatırlayamasa da "Wanda'ya katılıyorum" dedi.

Wanda Natasha'ya dönüp "Ama sen o hocanın dersinden 20 almıştın Nat" diyince Natasha dahil herkes kahkahalarla gülmüştü.

Loki Natasha'ya bakıp "Üstündeki ceket benim ceketim değil mi?" Diye sordu cevabını bildiği halde.Natasha ise masumca gülümseyip "Sınıfta çok fazla üşüdüğümü hepiniz biliyorsunuz" dedi.

Wanda ise aklına yeni gelen bir şeyle hemen grubundaki arkadaşlarına döndü ve "Dün kuzenim naklini buraya aldırmış yani birazdan buraya gelecek ÇOK HEYECANLIYIM" dedi.

Loki anlayamamış bir ifadeyle"Tony Stark hani şu dahi olan mı?" Natasha olayı anlamaya çalışırken Wanda heyecanla "Evet Stark olan Tony yani Tony Satan pardon ya durun kafamı karıştırdınız" dedi.

Thor gözlerini kocaman açarak "Dostum o çocuğa  bayılıyorum tam bir dahi aynı zamanda zekasıyla doğru orantılı bir şekilde zeki de" diyince Loki çok korkutucu bir şekilde arkasını yavaşça dönerek Thor'a baktı.

Ortamın gerildiğini hisseden Bucky araya girip "Tony Stark bugüne kadar gördüğüm en yakışıklı çocuk olabilir.Babası gibi mükemmel bir adam olacağına adım kadar eminim"

Steve olaylara çok uzak kaldığı için "Tony mi o da kim?" Diye sordu.Bucky ise herkesden önce atlayıp "Görüp görebileceğin en dahi ve yakışıklı kişi" dedi.

Sonrasında yüzündeki yarım sırıtışla "Ne dersin belki Tony ile bir şansım vardır" dedi.Onlar heyecanlı bir şekilde Tony hakkında konuşurken Clint ve Wanda'nın arkasındaki sıraya biri oturmuştu.Herkes dönüp o kişiye bakınca Wanda'da bakmıştı ve bir anda yerinden fırlayıp o kişiye sarıldı.

Wanda'nın sarıldığı kişi boğuluyormuş gibi boğuk bir sesle "Wanda biraz daha sıkarsan kemiğim kırılacak" dedi bunun üstüne Wanda Tony'nin iki yanağını da sulu sulu öpüp "SENİ NE KADAR ÖZLEDİĞİMİ BİLEMEZSİN TİNY" dedi.

Natasha sanki öldürmek isterdesine esmer oğlana bakıyordu.Steve durumu farkedince yerinden kalkıp Tony nin oturduğu sıranın yanına geldi.Wanda Steve'in geldiğini görünce yavaşça olduğu yerden kalkıp ön sıraya oturdu.

Steve yüzeysel bir şekilde esmer olana bakmaya başladı.Kırmızı dolgun dudaklar,mükemmel bir burun,kahverenginin en güzel tonu gözler,saatlerce oynayabileceği kadar mükemmek duran saçlar,minik bir vücut.Stark gerçekten mükemmel görünüyordu.

Karşısındaki sarışın ve mavi gözlü yakışıklıdan ses çıkmayınca Tony aklına gelen ilk soruyu sormaya karar verdi "Böyle bakışmaya devam edecek miyiz yoksa bana kendini tanıtacak mısın sarışın?"

Steve büyülenmiş bir şekilde baktığı esmer çocuktan sonunda bakışlarını çekip "Ben Steve Rogers" diyip elini esmer olana uzattı.Tony kendinden emin bir şekilde sarışının elini tutup "Benim kim olduğumu zaten biliyorsun Rogers" dedi.

Wanda heyecanla yerinde zıplayıp "Tony benimle kantine gelmelisin sana mükemmel bir şey göstereceğim" dedi.

Natasha hala Tony'e öldürücü bakışlar atıyordu Wanda bu bakışları gördüğünde muhtemelen Nat'in yakın arkadaşı olan Steve'i paylaşmaktan kıskandığı için Tony'e öyle baktığını düşündü.

Tony yanında oturan sarışına son bir kez bakıp "Rogers eğer istiyorsan sen de bize katılabilirsin" dedi.Wanda da fırsattan istifade ederek Natasha'ya "Nat istiyorsan sen de bize katılabilirsin hem Tony'e beraber etrafı gezdiririz" dedi.

Tony,Natasha ve Wanda ortalıktan kaybolurken Bucky Steve'in omzunu tutup "Dostum,bu çocuk bir harika" dedi.


Hepinize merhaba.Öncelikle bu kurgu da birazcık saçmalayabilirim çünkü aklımda belirli bir olay örgüsü yok her şey kendiliğinden akıyor.Mantık hataları veya yazım yanlışları varsa lütfen bana söyleyin.

Umarım hoşunuza gidecek bir kurgu olur♥️

Black(WandaNat-Stony)Where stories live. Discover now