Eve vardığımda annem yanında küçük bir bavul ile hazırlanmış bir şekilde koltukta beni bekliyordu. Anneme konuyu detaylıca anlatmasını istedim. O da anlatmaya başladı "Babam beni zengin bir arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyordu. Ama biz babanla birbirimizi seviyorduk, babam beni evlendirmeden kaçmaya karar verdik ve kaçtık. Babam beni evlatlıktan reddetti. Çünkü onun söylediği sözlerden çıkmamdan nefret ederdi" diyerek iç çekti sonra konuşmaya devam etti. "Biz iki kız kardeştik bildiğin gibi ablam 6 yıl önce vefat etti bu durumda da tek varisi ben kalıyorum. Zaten vasiyetinde de tüm mirası bana ve torununa yani sana bıraktığını yazmış. Deden Mersin'de yaşadığı için miras işlemleriyle alakalı belgeleri doldurmak için oraya gitmemiz gerekiyor. Sen de evde tek kalamayacağına göre ikimiz beraber oraya gideceğiz. İşte bu kadar sen de hazırlan hemen yola çıkalım." annemin söylediği şeylere çok şaşırmıştım bunları bana anlatmamıştı. Babam ben çok küçükken bir kazada hayatını kaybetmişti ve annemle ben yıllardır bir başımıza yaşıyorduk.
Anneme bir cevap vermem gerekiyordu ama ben gitmek istemiyordum "Anne ben gelmesem olmaz mı? Hem Gizem biz de kalır nolur ben gelmiyim." Annem biraz düşündü sonra dediki tamam olur. Ha bu arada bize ilk 1 milyon tl'yi burada attığım imzada verdiler. Geri kalanı oradan alacağım. Yani artık zenginiz." Elinde bir banka kartı vardı bana uzattı ve devam etti "Buradan istediğin kadar harcama yapabilirsin kızım. Yaşayamadığın hayatının tadını biraz da olsa alabilirsin belki" dedi. Annemin gözü dolmuştu benim ne zorluklarla büyüdüğümü bir tek o biliyordu. "Peki anneciğim çok sağol beni merak etme. Gizem buraya gelicektir." Sonra annem şakayla karışık "Böyle dedik diye tüm parayı harcama haa " dedi bende gülerek başımı salladım. Annemle vedalaştık zaten 1 hafta kalacaktı. Sonra bir taksi çağırıp havalimanına gitti. Bende evde oturup Gizem'in gelmesini bekledim.
Gizem nihayet geldiğinde ona tüm olanları, mirası, herşeyi anlattım. Baya şaşırdı ve konu intikama geldi. Konuşmaya basladım "Madem param var ve alacak bir intikam var hadi alışverişe gidelim."
Lütfen oy vermeyi unutmayın. 💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kız
Teen FictionEzik bir kızken dedemden kalan miras sayesinde tüm hayatım değişti. Önceden beni sevmeyen insanlar şimdi bana yanaşmaya çalışırsa... Bir ezik kız hikayesinden çok daha fazlası....