5

1.5K 62 4
                                    

Gizem'le birlikte 2 gün okula gitmeme kararı almıstık. Okula döndüğümüzde herkes çok şaşıracaktı. Ailesinden izin aldı ve annem olmadığı sürece bizde kalabilecekti. Gizem okuldan döndükten sonra yani ilk gün ne yapacağımızı planladık ve yarın sabah alısverişe gitmemiz gerektiğini belirledik film izleyip yattık.

Kalktığımda saat 11.43'ü gösteriyordu. Yan tarafta kalkan Gizem'i uyandırmaya çalıştım "Gizem hadi kalk bugün büyük gün" Gizem anlayamadığım şeyler mırıldandı ve "Ay bir gün okula gitmiyoruz onda bile erken kalkıyoruz bee" diye homurdandı. Ama yinede kalkmıştı. Rutin işlerimizi halledip kavhaltı hazırladık, afiyetle yedikten sonra evin önüne taksi çağırdık. Taksiye binince Gizem'le konuşmaya başladım "Evet Gizemcin ilk rotamız kuaför gidip orada yüz ve saç bakımı yaptıracağız." dedim. Gizem de "Patron sensin bugün senin günün." dedi. Bu söylediğine gülerek önüme döndüm. 15 dakikanın ardından tüm ünlülerin gittiği kuaföre varmıştık. Gizem bir koltuğa ben bir koltuğa oturdum. Ve gelen kiaföre ne istediğimi anlattım, yüzüme bakım yaptı ve hiç almadığım ortası neredeyse birleşmiş kaşlarımı aldı. Sonra yüzüme hafif bir makyaj yaptı. Sıra en önemli konudaydı, saçlar. Saçlarım belimin biraz üzerindeydi. Ama omuzuma kadar kestirdim zaten uzun saçlı olmayı hiç sevmezdim ama 3 yıldır kestirmek istememiştim. Saçımı kestıkten sonra yıkadılar ve alt taraflarına ombre yaptırdım. Böylelikle alt kısımları kumral-sarı arası bir renk olmuştu ve bu bana çok yakışmıştı. Gizem ise saçına birşey yaptırmamıştı sadece şekil verilmişti. Yüzünd açık tonkarda makyaj vardı. Gizem zaten çirkin bir kız değildi ama onunla arkadaşlığımız eskiye dayanırdı, 5 yaşından beri arkadaştık. Beni lisede hiç yanlız bırakmadı hayatımdaki en sevdiğim 2. insan oldu. Gizem bana seslendi "Çok güzel olmuşsun harika gozüküyorsun" ben de "Teşekkür ederim. Sen yine herzamanki gibi güzelsin." dedim. Bana gülümseyerek karşılık verdi. Sonra konuşmaya devam ettim "İşimiz bitti artık gidebiliriz. " Gizem "Tamam." dedi ve ödemeyi yapıp çıktık şimdi ki durağımız alışveriş merkeziydi. Kendimizs çok güzel kıyafetler alıp eve döndük. Okulun ilk haftası olduğu için serbest gidilebiliyordu ve bizde yarın yeni aldığımız kıyafetleri giyip gidecektik. Bu arada gözlerim için bir gözlükçuden şeffaf lens almıştım artık gözlük takmama gerek kalmayacaktı. Gratisten aldığımız makyap malzemeleriyle Gizem yarın bana makyaj yapacaktı ve harika bir şekilde okula gidip Selin ve Ateş'ten intikamımı alacaktım...




Hikaye ile ilgili düşünceleriniz neler? Oy vermeyi unutmayın. 💖💖💖💖

Ezik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin