°•1•° Duş Başlığını Kıran Hayırsız

46 8 17
                                    

  --GRUP:"sEvEnTeEnN aMa 'oN üÇ' kİşİyİz aMk"--

Jihooon:Duş başlığını hangi beynini siktiğim kırdı lan, itiraf edin bi şey konuşucam. Antrenmandan geldim ve duşa girmem gerek.

Kwannie:En son banyoya kim girdiyse o kırmıştır hyung, çünkü ben dün girdiğimde kırık değildi ve ben de onu kırmadığıma göre  olay bugün olmuş olmalı..

Haşin maknae:Dedektif (!) Seungkwan hyung olaya el attığına göre dağılabiliriz hyunglarım.

Jihooon:Nerden bilicem senin yapmadığını lan Seungkwan?

Junhuui:Nerden biliceksin biliyor musun Jihoon, çünkü ben kim kırdı biliyorum :D

                                       Minggyu:
               Ne, nerden biliyosun hiç
             kimse görmemişti neyse
      kimseye söyleme,ne   istersen   her şeyi yaparım, lütfen söyleme.

Junhuui:Şey aslında bilmiyodum ama yapan itiraf etsin diye böyle yapmıştım.

HaaoW:Oha zekaya bak be..

Jihooon:Mingyu şimdi elimden çekeceğin var amk, insan nasıl duş başlığını kurmayı başarabilir lan nasıl duşa giricem şimdi ben?

                                         Minggyu:
                  Jun hyung iyiki söyle-          me dedik alacağın olsun, Jihoon hyung bi gün banyo yapmasan nolur amk kokuyon mu sanki...?

Soon:Evet, kokuyor amk kokuyor duş almadan gelemez odaya, kıyafetlerini, çoraplarını felan da makineye at amk iğrenç kokuyo.

Jihooon:Al işte kırcam kafanda gitarı, sapını da götüne sokcam bekle geliyom Mingyu.

                                          
                                            Minggyu:                       
      Cheol hyung, Jeonghan hyung,      Joshua hyung  koşun kurtarın beni   bu psikopatın elindeen...

Melek yüzlü şeytan: Olmaz ben katliam kaos görmek istiyorum:D

Jossh:Valla ben karışmıyorum, herkes birbirini dövebilir ben izin  veriyorum.

Cheeoll:Bıktım aq sizden ,hepiniz ayrı salaksınız.
Biri duş başlığını kırar, diğeri sifonu bozar, tuvaleti tıkar, diğeri gülerken birinin kafasını yere vurur, diğeri kafada gitar parçalar. Ben artık bu grubun lideri olmak istemiyorum. Jihoon bırak amk şu işi 1.64 boyla 1.87 adam dövmeyeceğin için yere mi bantladın çocuğu, geliyorum Mingyuu.

Melek yüzlü şeytan:Oha maç çok çekişmeli devam ediyor.Gitar çok sağlam çıktı ama Mingyu'nun kafası daha ne kadar dayanır bilmiyorum.

Soon:Lan Jeonghan hyung maç spikeri gibi kavga  izleyeceğine  telefonu bırakıp çocuğu kurtarsana oc. Jihoon tamam odaya gel amk, Mingyu bayılacak az sonra.

Wonwoo:Ben de tam acıktım diyecektim ama neler olmuş burda, ben yeniden uyumaya gidiyorum.

Cheeoll:Mingyu'yu kurtardım, hepiniz toplaşın akşam oldu yemek yapamayız; dışarıda yemek yiyelim,Jihoon sen de menajerin evinde banyo yaparsın. Mingyu sen de bir daha duş başlığını kırma ve yukarı koyma, Jihoon yetişemiyo sonra.

Verrnon:Hyung ne yicez yaa çok acıktım benn.
Bi de bir şey sorucam sen gülerken birinin kafasını yere vurur diyerek bana mı gönderme yaptın.Ne abarttınız ya iyiki bir kere Joshua hyungun kafasını yere vurduk gülerken yanlışlıkla.

Seokkmin:Emin misin yanlışlıkla olduğuna kafasını bandaja aldılar Joshua hyungun, adamın kafası zedelendi.

Cheeoll:Boş yapmayın oclar, hazırlanın aşağıda toplaşın gidelim yemeğe Wonwoo'nun şekeri düşmüş açlıktan.



Eveet ilk bölümm bittii. Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayınn.Boş yorumlarınızı esirgemeyin.Herkesi cevaplarım.Ve Cheol ne kadar güzel lider lan adamın kusuru yok, en sonunda herkesi toplayıp yemeğe götürmesi çok kral olaydı..

Baaaay♡

                                                                                       
             

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"!FUCK PLEDIS!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin