18 Nisan 1021 Saat: 15.10
Fin gökyüzünde Ni ile süzülerek ormana indi. Fim ile Fim'in Elektrik Kedisi Mis beklemekteydi. Fin'in gelmesiyle ayaklandılar. Fim "Sonunda gelebildin. Bir avuç haydutu mahzene atmak ne kadar zor olabilir ki?" dedi. Fin de "Biraz muhabbet etmiş olamaz mıyım? Neyse. İki kardeşi hallettik. Geriye dört kardeş kaldı. Sıradakine gidiyoruz" diyerek yol almaya başladı. Fim hafif bir mutluluk ve bıkkınlık içeren bir ifadeyle "Öyle diyorsan" diyerek peşine takıldı.
10 dakika kadar yürümenin ardından Kete Haydut Kampına gelebildiler. Fin etrafa göz attığında lider Kete dışındaki savaşçıları görebiliyordu.
Ateş Migar'ı Tirk... 24 yaşında, eski paralı asker... Pek çok tehlikeli görevi tek başına hallederek ismini ve namı olan "Kızıl Öfke" ismini yaymıştır. Giyindiği kırmızı çizgili kıyafet ile kullandığı kırmızı kılıcı görenlerin korkuyla kaçıştığı zamanlar olmuştur.
Hava Migar'ı Kiaber... 26 yaşında, eski Siyah Haydut... Teteber Siyah Haydut Kampında dünyaya geldi ve bir Siyah Haydut olarak yetiştirildi ancak Kiaber hiçbir zaman Siyah Haydut olamadı. O, onlardan çok daha özgür olabilmek istiyordu ve sonunda kendi kampından kaçtı. O sırada Kete'nin ilanını gördü ve bir Yeşil Haydut oldu.
Toprak Migar'ı Ment... 23 yaşında, tüccar gezgini... Orman-orman dolaşıp satabileceği ürünleri toplayarak geçimini sağlamaktaydı. Anne ve babasının ona öğrettiği buydu ama 13 yaşındayken dönemin büyük savaşçılarından olan Toprak Migar'ı Alaik'in onunla karşılaşıp dövüşmeyi öğretmesiyle savaşçı olmak için yanıp tutuşuyordu. Kete'nin ilanını görünce ve ormanı sevince buna katılarak Yeşil Haydut oldu.
Son olarak Elektrik Migar'ı Siprat... 21 yaşında, seri katil... Kete de dahil olmak üzere kamptaki en tehlikeli kişidir. Kete'nin ilanına kadar, yani 19 yaşına kadar 300'den fazla Migar leşi vardı. Bu imkansız bir sayıydı ama öyleydi. Bu Migar Leşleri arasında Mirikuni Migar'ları olduğu gibi Haydutlar da vardı. Ama kendisi de bu amaçsız öldürmekten bıktı ve tam o sırada Kete'nin ilanı ile göz göze geldi. "Kaderin Oyunu" diyerek Kete'nin yanına gelip Yeşil Haydut oldu.
Kısaca KeteHaydut Kampı bu şekildeydi. Her birisinin kendine özgü bir hayatı ve katılmasebebi vardı ancak hepsi aynı şekilde katıldı. Kete'nin Yarışması ile...
19 Kasım 1019 Saat: 12.04
Kiaber, şehrin sokaklarında amaçsızca dolaşıyordu. Artık evinden kaçmıştı ve Siyah Haydut değildi. Ne yapacağını bilmiyordu. Sadece kader önüne ne koyarsa onu yapacaktı.
Bir manavın tezgahına gelerek gözüne hoş gelen bir elma aldı ve ısırdı. Tam olgunluğuna erişmiş, doygun ve sulu bir elmaydı. Verdiği paraya değdiğini hissediyordu.
Elmasından ısırıklar alarak yürürken bir ara sokaktan bağrışmalar duyuldu. Kiaber'in yanındaki insanlar duydu ama duymazlıktan gelerek adımlarını hızlandırdılar. Kiaber ise küçük bir tıslama çekerek ara sokağa girdi. Üç sokak serserisi, bir adamı hırpalıyor, parasını almaya çalışıyordu. Her gün olan olaydan bir tanesiydi.
Migar'lar, tüm insanları koruması gereken savaşçılardır ama insanların tek derdinin Canavarlar, Cadılar ya da Haydutlar olduğunu düşünürler. Sokak serserileri, hırsızlar, katiller, tecavüzcüler ve diğer şeyleri umursamazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Korku-Gezgin Kurt Savaşçısı (Düzenlendi 4-19 Eylül)
Fantasia"Minelia" adındaki gezegende geçen bu hikayede "Fianir" lakabıyla anılan "Gezgin Savaşçılar", Tanrı tarafından kutsanıp özel güçlere sahip "Migar"ların aksine sıradan insan olmasına rağmen bir Migar gibi savaşıp canavar avlayabiliyorlardır. Hikayemi...