*Bu bi bölüm değil *

529 27 8
                                    

Jeff,Jane ,Clockwork,Toby,Slender vs yi biliyorsunuz şimdi diğerlerine bakalım(bildiğiniz olabilir ıı ben biliyom ıı sen bilmiyon yapmıyın dgsgfsf):

•Bloody Painter
Adından anlaşıldığı gibi kan ile resim yapan bir ressamdır.(Hikayeden foto atmayı bilmiyorum ya bilen söylesin nolur ;_; merak eden google dan bakabilir)Siyah saçlı mavi gözlüdür ve de maske takar.Gerçek adı Helen Otis'tir.

•Judge Angels
Bir kılıç kullanan acayip güçlü bir melektir.Saçları kısa ve sarıdır.Gözleri yok gibi görünse de müthiş görür.Bloody Painter'ın sevgilisidir ve hatta "Angel with a shotgun şarkısını angel with a painter diye uyarlamışlardır cpciler sgfsfg.Bembeyaz kısa bir elbise giyer.

•Nurse Ann
Slendyciğimizin Proxysinde yer alır.Gereksizce yetenekli olduğu için Slender gizli işlerine onu gönderir ve 18 yaşına gelene kadar onu Hoodie,Tobby ve özellikle Masky ile görüştürmez.Masky ile birbirlerine aşıktırlar.^w^
Ve evet adından anlaşılacağı gibi bir hemşiredir.Siyah bir kıyafet ve ağız maskesi takar.Slenderman onu Judge Angels'ı öldürmesi için göndermiştir fakat başarısız olmuştur.

•Zero
Eşyalara ad takan kızdır kendisi.Siyah beyazdır her yeri .Saçları beyaz ve dalgalıdır.Tam bir manyaktır ve ondan korkmayan ilk kişi Puppetter'dır.

•The Puppetter
Bu da Zero kadar manyaktır.Saç yapısı hafif jeff e benzer.Teni gridir,gözleri ve dişleri sarı ışıklıdır.Herkesi kukla gibi oynatabilir.Beresi vardır ve havalı konuşur.Zero'dan korkmaz aksine ondan hoşlanır.İkisi bir süre sonra çıkarlar(amk hepsinin sevgilisi var bi benim yok -_- dggds)

•Kagehao
En mükemmel karakterlerden biri.(yani bence *3*) Maskesinin bir kısmı beyazdır,diğer kısmı ise gülen yüzü andıran bişeydir.Atkısı siyah beyazdır ve kapşionlu giyer.Her gün Offender Man ile şarap içerler shgssg ünü ise kırık kadehte şarap içmesidir.Maskesini asla çıkarmaz.Gerçek yüzünü sadece Sucide Sadie görmüştür(evet sevgilisidir kendisi afhssgds) bide elinde bi gülü vardır tırnakları da kurt tırnağı gibi sivri ve uzundur.

•Sucide Sadie
Sarışın ve dağınık saçları vardır.Ayrıca vücudunun %68i kesiklerle doludur.Beyaz bir elbisesi vardır ve bu karakter hakkında çok bişey bilmiyorum.Ha evet hayalettir.Yani en azından heryerde öyle yazıyor.

•Scarecrow
Korkuluk kız.Siyah dağınık saçları ve heryerinde dikiş vardır.İçi de yaprakla doludur.Bir tırpanla ona buna vurur keser sggsf

Creepypasta Team 0Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin