Sunt în cameră cu fetele , m-ai este o oră pana sa vina băieții. Elle este la baie si face duș , Xenia a facut deja dus si sta in pat cu telefonul in mână , Amandra si Alec au ramas la noi pentru ca nu avea nici un rost sa plece iar eu astept sa intru la dus.
Dupa ce ies din duș, ma sterg bine cu prosopul si imi iau pe mine lenjeria din dantela neagra urmata de pantaloni largi de pijama grii si crop-top neon pe mine iar apoi imi prind parul într-o coadă si ies afara din baie.
W: Ai întârziat, Domnișoara! Spune si ma face sa râd.
E: Dragule e 04:01 , un minut am întârziat! Spun si râd.
S: Clara trebuie sa ne arăți cartea ! Spune si se pun toți in patul meu si cel al lui Elle . Eu ma duc si o scot din dulap, e destul de groasa si grea cartea.
E: Asta e! Spun si io înmân lui Will care era in patul meu , ma întind in pat si imi pun perna in brate.
A: Deci? Întreba ea dupa ce se așează in bratele lui Alec.
W: Exact cum ma așteptam! Cartea aceasta nu putea fi pusa de nimeni din cei pe care ii cunoșteam. Ciudat! Spune si se lasa pe spate uitând ca eu sunt acolo . Isi pune capul pe perna , pe care o am in brate.
E: Atunci cum a aparut acolo? Singura nu cred.. spun si imi bag mana prin parul lui care este destul de lung, facându-l sa zâmbească.
Ell: ciudat ! Cat de veche ii cartea? Spune si isi pune mana pe carte.
W: Este doar o poveste dar am ajuns in clipa in care orice ii posibil. Se spune ca vrajitorii împreună cu Vampirii si Varcolacii au fost pe pământ înainte de oamenii doar ca intr-o lume de sub pamant, daca ma înțelegeți. Ei locuiau într-un oras imens in care locuiau toti la un loc , orașul purta numele de SPAYUNS.. un oraș cu blocuri si zârie-norii parcă venite din spatiu . Acolo erau regina Erica si regele Mihael , regina era cea mai puternică vrajitoare din toate ținuturile iar regele cel mai puternic vampir, dar dupa moartea lor din cauze deștiute, SPAYUNS a fost putiat , toate ființele de acolo au venit pe pamant. Spune el intimp ce se joacă cu genunciul meu.
J: Si ce vrei sa spui cu asta? Intreaba el confuz.
W: Vreau sa spun ca limba in care sunt scrise vrajile , este limba SPAYUSILOR ! Spune si se ridică.
S: Doar eu cred ca asta e ciudat? Spune si ma privește .
W: Pfff.... sunt atât de derutat! Spune si iar se așează pe mine punându-si mana pe coapsa mea.
E: Am o idee! Spun si toți ma privesc chiar si Will isi intoarce privirea spre mine.
Ell: M-ai facut curioasa! Spune si ma face sa zambesc.
E: Astăzi la 9 , trebuie sa plece doamna directoare Scott , la nu stiu ce conferinta in oraș si va inopta acolo, între timp ma lasat pe mine sa conduc ce se întâmplă in școală cu pretextul ca trebuie sa fiu responsabila. Spun si imi bag mana in parul lui Will.
W: Uneori ma intreb daca mama tine mai mult la tine de cat la mine. Spune si se imbufnă.
A: Buna intrebare! Spune amuzată făcându-ne sa râdem.
E: Asa cum ziceam... putem merge in bibleoteca si sa investigam . Spun si zambesc inocent.
X: E un plan bun, dar cu ceilalți ce vei face? Spune ingândura-ta.
E: M-am gandit sa le dau cateva activităti si sa vrajesc usa pana o voi deschide eu .... spun si ma uit la fiecare.
S: Suntem de acord, dar scum trebuie sa ne odihnim... spune
CITEȘTI
Liceul Eclary
Teen FictionLiceul Eclary, este un liceu deosebit, la care pot să învete doar cei aleși. Este o școală autoritara si de groază, asta crede Clara Lopez , o adoleșcenta de 17 ani . Ea locuiește cu matusa si unchiul săi , deoarece ea și-a pierdut parintii in ur...