Zamansız Haber ...

85 5 0
                                    

Lisa 16 yaşında ve liseye gidiyordu. Hayatındaki en iyi arkadaşı Demiydi diğer bütün sevdiği arkadaşları Lisayı bir çocuk için satmıştı. Lisa hala eskiden sevdiği çocuğu seviyordu. Demide bu durmu biliyordu ve Lisayı çok kıskanıyordu çünkü onun hiç sevgilisi olmuyordu.Ve olanların da aralarını bozup onları ayırmaya çalışıyordu . Ama Lisa bu durumun farkında bile değildi .Lisa ve ailesi New York'tan  Amerikaya taşınmaya karar verdiler. Deminin ailesiyle Lisanın ailesi çok yakın oldukları için her hafta sonu Lisanın ailesini ziyarete gelirlerdi.Aradan 1-2 yıl geçmişti Lisa 18 yaşına girmişti .Lisa bir gün ailesiyle birlikte alışverişe çıkmıştı ve Lisa kaç yıldır sevdiği çocukla daha tanışmamıış adını bile bilmiyordu ilk fırsatta karşısına geçip tanışacaktı . Ama bir türlü fırsat gelmiyordu Lisa ve ailesi alışverişteyken  karşısına o sevdiği çocuk çıkar ve geçer Lisada hemen ailesine bir bahane uydurup sevdiği çocuğun arkasından gider ve gittiğinde sevdiği çocuk başka bir kızla birlikte gülüşürken görür ve hemen ağlayarak eve doğru koşmaya başlar Arkasından Deminin de koştuğunu görür ve eve geldiğinde de Demi niye ağladığını sorar . Lisada Demiye neler gördüğünü anlatır.Aslında orada sevdiği çocukla beraber olan en yakın arkadaşı Demiydi . Lisa onu  bir kızla olduğunu karanlıktan anlamamıştı bile .Demi bu olayı hemen anlatmak istiyordu çünkü Demi Lisanın sevdiği çocuğu elde etmişti ve çok mutluydu . Ama Demi bir an için merhamet etmiş kendini Lisanın yerine koymaya çalışmıştı aynı şey kendi yapılsaydı o da çok üzüleceğinin farkındaydı.Tam herşeyi anlatacakken Lisanın telefonunun çaldığını görür ve Lisa telefonu açar . Hastaneden arıyorlardı Lisanın babası ölmüştü . Lisa hemen hastaney doğru koşmaya başlar ve bu sefer Demi ağlamaya başlar çünkü Lisaya yaşadığı olaı anlatamamış diğer arkadaşları gibi olmak istemiyordu artık...

Yorum ve votelerinizi bekliyorum...

KARIŞIK DUYGULAR ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin