GEÇİMSİZ

11.7K 116 26
                                    

Okuduğum okul kız meslekti. Kızların çoğuyla anlaşamıyordum 2 , 3 kişi dışında neredeyse hepsiyle kavga etmiştim. Okulu dersleri öğretmenleri zaten sevmiyordum. Birde ortam sarmayınca okula gitmem için en azından o okula gitmem için hiçbir neden kalmıyordu. Dönemi zar zor bitirmiştim. Geriye sadece nakil aldırmam için annemleri ikna etmek kalıyordu. Konuşmak için doğru zamanı bekledim. Dedem ve anneannem karşı dairemizde oturuyorlardı. Onlarında bulunduğu bir akşam yemeğinde konuyu açarsam annemle babamı daha hızlı ikna ederim diye düşündüm. Okullar kapanalı 1 ay geçmişti bile. Artık konuşmalıydım en azından böyle birşey istediğimi bilmeleri gerekiyordu. Annemin yanına mutfağa gittim ve ona akşam anneannemle dedemi yemeği çağırmayı teklif ettim. Fikir hoşuna gitmişti ama birşey isteyeceğimi anladığından emindim. Başını sallayarak tamam dedi. Gülümsedim ve odama geçtim. Biraz sosyal medyada takıldıktan sonra saatin epey geçtiğini farkettim . Bana göre birazdı ama aradan 4 saat geçmişti. Ellerim telefonu tutmaktan uyuşmuştu ve kıpırdatamıyordum. Odamdan çıkıp salona gittim annem sofrayı hazırlamıştı. Dedemle anneannemi bekliyorduk. Yaklaşık 10 dakika sonra geldiler. Sofraya oturduk dedemle babam iş konuşurken annemle anneannem dedikodunun dibine vuruyolardı. Bense hem kafamdaki sorularla cebelleşiyor hemde nasıl bir konuşma yapıp onları etkileyebilirim diye düşünüyordum. Onların sesi artık uğultu gibi gelmeye başlamıştı. Dedem bana hiç kıyamazdı hele ağlamama hiç dayanamazdı. Baktın ikna olmuyorlar "ağla kızım büşra" dedim kendi kendime. Sonunda kafamda bikaç bisey toplamıştım. Anneme döndüm ve " anne ben artık o okulda okumak istemiyorum okulumu değiştirmek istiyorum dedim. Daha annem cevap vermeden nedenleri sıralamaya başlamıştım ki sözümü kesti. - Tamam. Annem beklediğimin tam tersi olumlu yaklaşmıştı. Okulda ettiğim kavgaların haddi hesabı yoktu. Onlarda bu durumdan sıkılmış olmalıydı. Büyük bi sevinçle kalktım bütün aile fertlerini teker teker öptüm odama geçtim. Bu düşünceler beynimi öyle yormuştu ki , uzanır uzanmaz uyaya kalmıştım.

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin